ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Datum: Vrijdag, 08 Maa 2013, 15:15 | Bericht # 257
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Krieke ik heb gemerkt dat jouw kwalitatieve lat vrij hoog ligt. Ik heb al veel van jouw werk bekeken en ook dit ziet er wederom strak en professioneel uit. Ik vind het ook altijd bij jou zeer realistisch overkomen. Het is al bijna geen verassing meer om iets van jou te bekijken. Het is allemaal even prachtig om te zien! Complimenten. Ik heb nog wel een vraag over je Zoo naam. Wat houd je naam in? ( is het een afkorting of zo? en hoe spreek je het uit?)
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Vrijdag, 08 Maa 2013, 17:45 | Bericht # 258
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ boerroel545, Bedankt voor je reactie! @ Remeo, Er zit niet echt een verhaal achter de naam Igoyg, ik had soms nogal de gewoonte toen om maar snel wat te tokkelen op het toetsenbord als ik een nieuw bestand savede. En ik had dat bestand(allereerste ingang) toen gesaved onder de naam igoyghf als ik me niet vergis. Toen ik me dan wilde inschrijven met die zoo zocht ik een naam die je makkelijk herkent (aangezien het niet echt uit te spreken is herken je het makkelijker) en ik vond die eerste 5 letters wel wat hebben. 'City Zoo' heb ik er eigenlijk gewoon aangeplakt omdat als ik ooit een ZTAO Company zou starten ik "Igoyg" dan als Company naam kan gebruiken...
Er niet echt een uitspraak voor, maar ik spreek het eerder uit als [Igjog]dan [Igoyg]
Datum: Vrijdag, 08 Maa 2013, 21:35 | Bericht # 259
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Krieke, ondanks je zegt dat er niet echt een verhaal achter zit, vind ik het toch een leuk verhaal! Ik kan mij nu geheel voorstellen hoe zo'n naam ontstaat. Bedankt voor de uitleg, want ik liep al enige tijd te bedenken wat dat Igoyg nou kon betekenen.
Vriendelijke groet en alvast een fijn weekend, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!