@ Verzorger-Jarne, dat was helemaal onderin Frankrijk aan de middellandse zee. in het gebied de Camargue.
@ carnotaurus, bedankt voor je reactie!
reacties zijn nog altijd welkom!
Gr. Marijn 
Added (04 Jan 2015, 12:06)
---------------------------------------------
Het werd weer een keer tijd voor een update! omdat de ZTAO nu ook vernieuwd is (en ik geen inspiratie meer had voor het vorige park) ben ik maar even opnieuw begonnen. dit keer een niet zo super grote update.
Vanwege Financiële problemen is dierenpark Arts verandert naar een klein simpel dierenparkje. we streven er wel weer naar om uiteindelijk weer een grotere dierentuin te zijn. Maar dat duurt nog wel even. Het dierenpark is namelijk verplaatst naar een kleiner stuk grond. Het dierenpark telt tot nu toe veel dieren achter de schermen. maar in het dierenpark zelf zijn nu 2 diersoorten aanwezig en 3 verblijven.
- De ingang van het dierenpark -
we zien al snel drie verblijven verschijnen.
- dit zijn aardig grote volières, wat zou er in zitten? -
De eerste volière is voor een koppeltje Rode Ibissen. we hopen in de toekomst hier een grote groep van te maken. maar daar moeten we eerst wat meer ibissen voor hebben.
De volgende voliere heeft een paar aparte dieren in zitten. Namelijk de Dubbele Neushoornvogel!
we hebben tot nu toe een koppeltje zitten.
- De grote volière voor de Dubbele Neushoornvogel familie -
Tegenover de twee volieres staat een mooi verblijf voor schildpadden. tenminste als ze er al waren. ze zijn er nog niet.
- We hebben geprobeerd Zuid Europa hier te nabootsen -
Nieuws: Onze Dubbele neushoornvogels hebben een ei gelegd en het jong is ook nog uitgekomen! we zijn heel blij met deze aanwinst,alleen om inteelt te voorkomen willen we graag het jong verkopen als het volwassen. als je interesse hebt meld het dan in mijn trade topic.
- De trotse ouders! -
- Het jong voor het eerst buiten! -
als afsluiter nog 2 overzichtjes.
- Het toekomstige schildpadden verblijf -
- De twee volières -
Dit was de update, ik hoop dat jullie genoten hebben en een reactie achterlaten!
gr. Marijn