ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 19:00 | Bericht # 1342
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik had toch liever gezien dat de okapi's bleven waar ze stonden, daar was de enige plek waar het rustig was tijdens mijn bezoek.. En door de leeuwen daar neer te zetten (waar het t drukste was) neem je de dieren alleen maar mee de drukte in lijkt me... En het zal rond de Rivierahal zowiezo wel druk worden met neushoorns en dwergnijlpaarden Dus deze zet van de diergaarde begrijp ik niet
En vanuit welk gebied bekijk je dalijk de leeuwen dalijk
Want snap er weinig meer van
Zou je niet misschien op de plattegrond kunnen markeren wat wat moet worden met paint (of een kaart van Google Maps)
nou over de leeuwen gaan naar de okapi verblijf zodat ze bij azie horen wan naast de okapi stal begind azie en op die plek is juist het drukt omdat je dan alle kanten op kan in de diergaarde
en als de neushoorn komen is het een drukte van je wel zijnste dus daar moeten de okapi's echt niet heen dus ik denk dat dat ze het beste naar het verblijf van mhort gazelle kunnen gaan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 19:29 | Bericht # 1344
4
Onderdirecteur
Het mhorr gazelle verblijf ligt toch bijna tegen het toekomstige neushoorns verblijf aan?? Dus ook daar drukte
En btw van de drukte bij dat plein heb ik niks gezien omdat mensen volgens mij of de kinderen kets verderop laten spelen of ergens iets drinken en bij de okapi's is het gewoon rustig omdat het voor veel mensen het begin of het einde is, de meeste mensen blijven toch in het midden wat vaker hangen enzovoorts
oh wacht mijn fout ik bedoel dat verblijf bij de koedoe's bij de vlinderkas en toen ik naar de diergaarde ging was het daar best druk hoor timo nou we zien het wel vorlopig is er toch geen geld voor een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 19:54 | Bericht # 1346
4
Onderdirecteur
Huh als ik de kaart zie snap ik er niks meer van want ik ben meteen na de brug een soort van avonturen pad ingelopen... Bij de okapis, daar was het heeeel rustig liep daar als enige en er was na 10 min nog niemand langsgekoemen terwijl het ongeloofwlijk druk was die dag. Dit pad lijkt niet op de kaart te staan ofzo
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 20:06 | Bericht # 1347
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
heir even snel bewerkete foto. [img]http://[/img] even uit leg het zwarte deel is het vrouwen perk voor de zwarte neushoorns. het groene deel is het mannen perk voor de neushoorns. en het rode is het dwergnijlpaarden verblijf.
[img]http://[/img] op dit perk zouden dan de mhorgrazelle moeten komen.
[img]http://[/img] dan even dit is wat ik denk hoe het verblijf van de okapi's zal zijn de plaats zal ongeveer het zelfde worden maar hoe het officieel gaat worden weet ik niet.
hier komen dan de leeuwen. [img]http://[/img]
de rede dat de okapi's daar eigenlijk weg moeten heeft temaken dat ze bijna tegen de spoor baan aan zitten en dit geeft soms zo veel lawaai dat de dieren gestrest raken en stres is dodelijk voor okapi's. kwa drukte van bezoekers maakt het niet vele uit maar meer dus met de treinen op de plaats wara ze komen is het geluid minder omdat de krokodillenrivier er voor staat en dit het geluid iets tegen houd .
ja nu is het mij duidelijk maar als het nieuwe okapi verblijf er zo gaat uitzien dan moet je eigelijk door de krokodilen rivier om ook de zebra te zien als je vanaf die kand begind
als ik je tekening bergrijp krijgen de neuhoorn koeien het oude giraffe pek de stier het dwergnijlpaarden perk en de dwergnijlpaarden zelf het oude vizaya varken verblijf een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER