Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 22:46 | Bericht # 1421   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Vlindervormig??
Ik geloof dat een koepel het eerste was dat vaststond xD

Gr.Thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
BerichtVlindervormig??
Ik geloof dat een koepel het eerste was dat vaststond xD

Gr.Thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 22:46
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 22:53 | Bericht # 1422   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Real_thomas, nou wat ik dus zij is dat de erste plannen jaren gelden een rups was dit zou dan gewoon van een door platik worden en glas later maakten ze het groter en kwam dus de koepen(de dome ) tot stand.

de koepel word echt gigantich alleen al de brug waar je oer loopt langs de victori bladeren is 15 meter lang.
het basin voor grote vissen word zelfs 150 m2 .

grtj nickdierengek
Bericht@ Real_thomas, nou wat ik dus zij is dat de erste plannen jaren gelden een rups was dit zou dan gewoon van een door platik worden en glas later maakten ze het groter en kwam dus de koepen(de dome ) tot stand.

de koepel word echt gigantich alleen al de brug waar je oer loopt langs de victori bladeren is 15 meter lang.
het basin voor grote vissen word zelfs 150 m2 .

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 22:53
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 10:12 | Bericht # 1423   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ nickdierengek, ik ben gister naar blijdorp geweest en het is letterijk een prachtig park.
alles is daar wel mooi. en ik kan niet wachten tot de andere plannen klaar zijn.

gr. Marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ nickdierengek, ik ben gister naar blijdorp geweest en het is letterijk een prachtig park.
alles is daar wel mooi. en ik kan niet wachten tot de andere plannen klaar zijn.

gr. Marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 10:12
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 10:28 | Bericht # 1424   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Kit_Fisto, oke fijn om tehoren dat je het park zo mooi vind .

ja nu nog even wachten op amazonica en zwarte neushoorns en dan is het nog mooier haha.

grtj nickdierengek
Bericht@ Kit_Fisto, oke fijn om tehoren dat je het park zo mooi vind .

ja nu nog even wachten op amazonica en zwarte neushoorns en dan is het nog mooier haha.

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 10:28
legoman12324
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 11:51 | Bericht # 1425   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

wat mij nu benieuwt is hoe het nieuwe leeuwen nachtverblijf er uit komt te zien en komt er dan ook iet van een voorkooi in

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtwat mij nu benieuwt is hoe het nieuwe leeuwen nachtverblijf er uit komt te zien en komt er dan ook iet van een voorkooi in

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 11:51
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 14:19 | Bericht # 1426   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, je bedoelt in het huidige okapie verblijf.

de okapi's staan al op een verhogingen alleen zal dus alle er uit moeten kwa hekken er moeten groter kooien in er moet een tunnen of gang komen voor de leeuwen voor naar het buiten verblijf.

verder weet ik het ook niet blijdorp heeft geen concreete plannen voor de leeuwen omdat ze nu eerste de dikhuiden vleugel willen af hebben .
dan moeten toch eerst de okapi's verhuizen naar een nieuw verblijf dan pas zullen de plannen van de leeuwen worden uit gewerkt waar scheinlijk zal dat eind 2014 /2015 worden.

grtj nickdierengek
Bericht@ legoman12324, je bedoelt in het huidige okapie verblijf.

de okapi's staan al op een verhogingen alleen zal dus alle er uit moeten kwa hekken er moeten groter kooien in er moet een tunnen of gang komen voor de leeuwen voor naar het buiten verblijf.

verder weet ik het ook niet blijdorp heeft geen concreete plannen voor de leeuwen omdat ze nu eerste de dikhuiden vleugel willen af hebben .
dan moeten toch eerst de okapi's verhuizen naar een nieuw verblijf dan pas zullen de plannen van de leeuwen worden uit gewerkt waar scheinlijk zal dat eind 2014 /2015 worden.

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 14:19
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 19:26 | Bericht # 1427   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ nickdierengek, een vraagje: ( het antwoordt staat vast wel ergens maar ik wil het even nu weten).
waar komt de dikhuidenvleugel eigenlijk te staan? en wat komt er nog meer als amazonica af is?

Bericht@ nickdierengek, een vraagje: ( het antwoordt staat vast wel ergens maar ik wil het even nu weten).
waar komt de dikhuidenvleugel eigenlijk te staan? en wat komt er nog meer als amazonica af is?

Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 19:26
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 20:18 | Bericht # 1428   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Kit_Fisto, de dikhuiden vleugel staat al zo'n 72 jaar aan de rivierahal hah .

het is een zij vleugel van de rivierahal .

js na amazonica zullen er nog veel dingen komen maar wat is de vraag natuurlijk.

zoizo zijn we nog wel jaren zoet met de jubileumsplannen verder is dan natuurlijk een verblijf geplant voor amazonica voor vogels en apen maar dit kan al in 2014 zijn maar ook veel later.

nouja de tapirs verhuizen naar het perk van de neushoorns dus zal daar zowel voor als achter de schermen veel moeten veranderen.

verder staan er plannen in het bidbook voor een verblijf voor gibbons een verblijf voor wolven een aanpasing aan het olifanten perk een verblijf voor rijst vogels vlak bij de tijgers .

maar goed it kan jaren duren voordat het er is zoizo zal in 2014 weer een nieuwe verblijf door de vrienden worden geschonken en verder is het even afwachten.

grtj nickdierengek

grtj nickdierengek
Bericht@ Kit_Fisto, de dikhuiden vleugel staat al zo'n 72 jaar aan de rivierahal hah .

het is een zij vleugel van de rivierahal .

js na amazonica zullen er nog veel dingen komen maar wat is de vraag natuurlijk.

zoizo zijn we nog wel jaren zoet met de jubileumsplannen verder is dan natuurlijk een verblijf geplant voor amazonica voor vogels en apen maar dit kan al in 2014 zijn maar ook veel later.

nouja de tapirs verhuizen naar het perk van de neushoorns dus zal daar zowel voor als achter de schermen veel moeten veranderen.

verder staan er plannen in het bidbook voor een verblijf voor gibbons een verblijf voor wolven een aanpasing aan het olifanten perk een verblijf voor rijst vogels vlak bij de tijgers .

maar goed it kan jaren duren voordat het er is zoizo zal in 2014 weer een nieuwe verblijf door de vrienden worden geschonken en verder is het even afwachten.

grtj nickdierengek

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 20:18
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 20:28 | Bericht # 1429   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ nickdierengek, ooohh.. dat is dus de dikhuidenvleugel xD.
maar ik zag ook dat er een grote voliere bij de vleermuisgrot werdt verbouwtd.
wat gebeurt daar dan mee??

Bericht@ nickdierengek, ooohh.. dat is dus de dikhuidenvleugel xD.
maar ik zag ook dat er een grote voliere bij de vleermuisgrot werdt verbouwtd.
wat gebeurt daar dan mee??

Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 20:28
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 20:57 | Bericht # 1430   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Kit_Fisto, dit was aan een grote opnkap beurt toe het nek begon gebreken te vertonen enzo.

de voliere word ook verbetert voor de vogels zo is het hek wat aan de zijkand staant waar dus het net tegen komt is 2 x zo hoog geworden waar door de punten minder puntig worden zodat daar geen vogels meer vast komen tezitten.

door de route te veranderen en alles nieuw aan teplanten in de kooi en er omheen word het ook weer 1 geheel ook zal de vogel colectie worden aan gepast de nimmerzatten zijn terug en er zullen enkele kroonduiven soorten bij komen.

grtj nickdierengek
Bericht@ Kit_Fisto, dit was aan een grote opnkap beurt toe het nek begon gebreken te vertonen enzo.

de voliere word ook verbetert voor de vogels zo is het hek wat aan de zijkand staant waar dus het net tegen komt is 2 x zo hoog geworden waar door de punten minder puntig worden zodat daar geen vogels meer vast komen tezitten.

door de route te veranderen en alles nieuw aan teplanten in de kooi en er omheen word het ook weer 1 geheel ook zal de vogel colectie worden aan gepast de nimmerzatten zijn terug en er zullen enkele kroonduiven soorten bij komen.

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 20:57
Search:

Hosted by uCoz