ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
wel leuk voor jou nick ik ga PROBEREN de rivierahal na te maken in zt2 hoe het nu nog is alleen ik weet niet hoe ik moet posten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 22:08 | Bericht # 355
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, heel leuk dat je het wil proberen,ik begin er niet aan want het is zo moeilijk om het na te bouwen want er zitten zo veel kleine diteels in . maar succes en laat het weten aneer je het post in het show room.
ik weet alleen niet hoe je op deze site moet posten als je het goed en duidelijk kan uitlegen graag een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 22:45 | Bericht # 359
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, oke
je maakt je dierentuin in ztc , dan maak je foto's via je ztc je weet wel hoe dat moet . dan zet je die in je ztc foto album,als dat gebeurt is staat er staat er geloof ik iets boven je album een icoonyje waar mee je de foto's via internet kan zien. deze sla je op op je comp,dan maak je een profiel aan op imageshack. zodra je die heb upload je de foto's die je dus heb op geslagen . dan ga je naar zootycoon super forum en dan de show room,je maakt een nieuwe topic aan en maakt een berichtje. boven in het balkje als je een post schrijf staat de afkorting img . je gaat even terug naar imageshark en je klikt de foto aan en dan staan er allemaal kleine icoontje aan de zij kant en dan klik je op de bovenste . dan krijg je de foto tezien met de gehel link van de foto en deze kopieer je dan. ja gaat terug naar je post en klikt op img je plaats de link en druktt op ok dan staat de link in je post en post je de post.