ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
het is maar af te wachten wat gaan ze eigelijk met de anderen kan van het roofdieren gebouw doen of komt er ook een aapen soort wand het was de bedoeling dat die kand ook voor de aziatize leeuwen zou zijn een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 21:14 | Bericht # 332
1
Onderdirecteur
@ timo13, mag ik vragen waar jij dat heb gehoort?? @ legoman12324, nou de leeuwen hebben tot dat hun nieuwe verblijf in 2013 klaar is gewoon alle bij de verrblijven van het roofdiergebouw,en als de leeuwen naar hun nieuwe verblijf zijn gegaan dan zal het hele roofdierengebouw worden gerenoveert en dan komt er 1 helegrote groep apen die alle bij de kanten kunnen gebruiken.
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 21:16 | Bericht # 333
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, op zoosite spreken verschillende mensen daarover ookal over verblijf steilen enzo voor de orangs maar hun zeggen ook dat ze het maar hebben gehoord
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 21:19 | Bericht # 334
1
Onderdirecteur
@ timo13, oke ja want het lijkt me een beetje vreemt want waar zou dan het buiten verblijf komen daar is aan de vleermuizen grot geen plaats voor en het zit dan presies naast de mogoolse steppe wat er dan een beetje raar uit ziet . zou je de link kunnen posten kan ik even kijken waar ze het nog meer over hebben over verschillende planne.
nou ik heb toe ik begin dit jaar naar de dieregaarde ging ze alleen aan de linker kand gezien en niet aan de rechter een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 21:32 | Bericht # 337
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, nee klopt tot rond de somer vakantie zaten daar 3 loge leeuwen die beleven even voor dat ze naar dublin ginggen toen is er gewerkt aan een door gang en toen de 3 dames dus weg waren konden blijdorp leeuwen ook dat stuk betreden.
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 21:56 | Bericht # 340
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ legoman12324, Ja, Maar blijdorp werkt in werelddelen, En het okapi verblijf ligt in afrika. Daarom is het een beetje raar als daar az. Leeuwen komen.
Gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~