Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
NielsG
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 15:07 | Bericht # 311   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ Jeweetwelwie, Ja, maar waar zouden ze dan heen gaan?

Bericht@ Jeweetwelwie, Ja, maar waar zouden ze dan heen gaan?

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 15:07
legoman12324
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 16:53 | Bericht # 312   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

als ik het goet begrijp dan zeg je dat de mannetjes zwarteneushoorns op het perk van de adaxen komen als ik het goet begrijp

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtals ik het goet begrijp dan zeg je dat de mannetjes zwarteneushoorns op het perk van de adaxen komen als ik het goet begrijp

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 16:53
wollykonijn
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 17:08 | Bericht # 313   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, ja dat begrijp je goed ja!!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ legoman12324, ja dat begrijp je goed ja!!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 17:08
nickdierengek
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 18:47 | Bericht # 314   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, ja dat is nog niet bekend ze zijn druk aan het zoekken en anders zullen de 3 apen gewoon blijven maar niet zich baar voor publiek.

nickdierengek

Added (28 Nov 2011, 17:47)
---------------------------------------------
@ legoman12324, ja dat klop helemaal .
er zijn nu nog 4 addaxen over en die zullen binne kort weg gaan naar een ander dierenpark,zodra dan de kamelen die er nu ook staan terug naar de mogoolse steeppe zijn zal er begonnen worden aan de renovatie's.

nickdierengek

Bericht@ NielsGuchelaar, ja dat is nog niet bekend ze zijn druk aan het zoekken en anders zullen de 3 apen gewoon blijven maar niet zich baar voor publiek.

nickdierengek

Added (28 Nov 2011, 17:47)
---------------------------------------------
@ legoman12324, ja dat klop helemaal .
er zijn nu nog 4 addaxen over en die zullen binne kort weg gaan naar een ander dierenpark,zodra dan de kamelen die er nu ook staan terug naar de mogoolse steeppe zijn zal er begonnen worden aan de renovatie's.

nickdierengek

Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 18:47
NielsG
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 18:49 | Bericht # 315   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Oké, maar het lijkt me toch leuk als het nog ergens voor wordt gebruikt ;)

Bericht@ nickdierengek, Oké, maar het lijkt me toch leuk als het nog ergens voor wordt gebruikt ;)

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 18:49
nickdierengek
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 19:07 | Bericht # 316   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, je bedoelt de takin rots toch??
nou het liefst zouden ze de rots weg slopen (dat was rond 1985 al besloten maar toen ze rijs monument werden kon het niet meer)maar dat mag niet .
natuurlijk wel als hij voledig in elkaar stord maar dat gaat nog lang duren.

het is nu nog een beetje geschikt voor de takin en de apen maar binne kort niet meer.

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, je bedoelt de takin rots toch??
nou het liefst zouden ze de rots weg slopen (dat was rond 1985 al besloten maar toen ze rijs monument werden kon het niet meer)maar dat mag niet .
natuurlijk wel als hij voledig in elkaar stord maar dat gaat nog lang duren.

het is nu nog een beetje geschikt voor de takin en de apen maar binne kort niet meer.

nickdierengek

Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 19:07
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 19:35 | Bericht # 317   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Waar kunnen die apen dan heen?
Indien de rots niet meer geschikt voor hun is.
Wel vind ik het zonde van nu!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtWaar kunnen die apen dan heen?
Indien de rots niet meer geschikt voor hun is.
Wel vind ik het zonde van nu!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 19:35
nickdierengek
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 19:38 | Bericht # 318   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Jeweetwelwie, ja naar een ander park of terug naar stigting aap maar dat duurt nog even want ze zijn druk aan het zoeken naar een nieuwe thuis voor deze dieren.

wat vinf je zonde van nu???

nickdierengek
Bericht@ Jeweetwelwie, ja naar een ander park of terug naar stigting aap maar dat duurt nog even want ze zijn druk aan het zoeken naar een nieuwe thuis voor deze dieren.

wat vinf je zonde van nu???

nickdierengek

Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 19:38
wollykonijn
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 20:01 | Bericht # 319   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, ik denk dat jeweetwelwie bedoeld dat het zonde is van nu omdat ze druk aan het bouwen zijn er veel dieren niet meer te zien zijn en er gaan veel dieren weg.

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ nickdierengek, ik denk dat jeweetwelwie bedoeld dat het zonde is van nu omdat ze druk aan het bouwen zijn er veel dieren niet meer te zien zijn en er gaan veel dieren weg.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 20:01
nickdierengek
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 20:11 | Bericht # 320   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ wollykonijn, ja er zullen nog wel meer dieren weg gaan uit blijdorp vanwegen dat ze minder soorten willen maar meer ruimte voor de soorten die ze houden.

maar er komen ook weer soorten voor terug want bijv in het nacht deel wat ze gaan bouwen aan de nieuwe vlinderkas zullen weer veel nieuwe soorten komen , dus een soort kompensatie tegen dat er een aantal andere soorten weg gaan.

maar blijdorp gaat vooralkijken naar de soorten en of er nog waarde in zit voor het park,net als bij de roeskatten die waren nooit buiten en nooit tezien dus de keuze was snel gemaakt om het verblijft omtebouwen voor een soort die meer te bieden heeft .

dus mindering van soorten maar meer ruimte ,en dat vind ik persoon lijk een goed plan want nu gaan ze minderen maar dat ziet de bezoeker haast niet en dan is het leuk als er dan over een paar jaar dan weer veel soorten bij komen wat de bezoeker dan wel weet dus het is goed voor blijdorp en in de portomonee van blijdorp(minder dieren dus minder voer ).

nickdierengek
Bericht@ wollykonijn, ja er zullen nog wel meer dieren weg gaan uit blijdorp vanwegen dat ze minder soorten willen maar meer ruimte voor de soorten die ze houden.

maar er komen ook weer soorten voor terug want bijv in het nacht deel wat ze gaan bouwen aan de nieuwe vlinderkas zullen weer veel nieuwe soorten komen , dus een soort kompensatie tegen dat er een aantal andere soorten weg gaan.

maar blijdorp gaat vooralkijken naar de soorten en of er nog waarde in zit voor het park,net als bij de roeskatten die waren nooit buiten en nooit tezien dus de keuze was snel gemaakt om het verblijft omtebouwen voor een soort die meer te bieden heeft .

dus mindering van soorten maar meer ruimte ,en dat vind ik persoon lijk een goed plan want nu gaan ze minderen maar dat ziet de bezoeker haast niet en dan is het leuk als er dan over een paar jaar dan weer veel soorten bij komen wat de bezoeker dan wel weet dus het is goed voor blijdorp en in de portomonee van blijdorp(minder dieren dus minder voer ).

nickdierengek

Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 20:11
Search:

Hosted by uCoz