ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
@ nickdierengek, ik vind het aan de ene kant leuk dat ze meer ruimte voor de dieren willen maar eigenlijk ook erg jammer dat er best veel dieren weg gaan maar ik hoop dat ze het park uitbreiden dat het steeds groter woord. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
hoe kunnen de mannetjes zwarte neushoorns dan naar de vrouwtjes wand er zit een loop pad tussen de verblijfen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 20:37 | Bericht # 323
1
Onderdirecteur
@ wollykonijn, ja wat je zegt dan kan blijdorp ook uit brijden met stuken grond die ze overhebben kunnen ze dan in de jaren weer wat ieuws bouwen.
want als de indische neushoorns weg zijn en de vicuna's terug naar zuid amerika krijg je dat stuk ook al vrij dus daar kan dan ook weer worden gebouwt .
in 2013 kunnen we van de vrienden weer kiezen voor een project in 2014 daar zullen wel weer veel prachtige plannen getoont worden en ik denk voor al in azie en amerika.
@ legoman12324, misschien een tunnel onder het verblijf door?? of een over plaatsing. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 20:43 | Bericht # 325
1
Onderdirecteur
@ wollykonijn, @ legoman12324, ja dat is nog niet bekend maar wat ik wel weet is dat er geen tunnen komt ,dat neemt teveel plaats in beslacht en er zit teweinig ruimte tussende verblijven.
ik denk een soort eizere schot dat apart kan worden geplaats als ze het mannetje bij het vrouwtje willen ofzo.
maar meer zullen we wel tehoren krijgen op de nieuwjaars receptie van de vrienden van blijdorp op 8 januarie.
@ nickdierengek, ben inderdaad benieuwd wat blijdorp gaat doen met de door gang maar ik en niemand hier kan bij de vergaderingen kommen van blijdorp. maar dat lijkt me best een goed idee met zo,n eizere schot!! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 20:55 | Bericht # 327
1
Onderdirecteur
@ wollykonijn, ja ik ben ook erg benieuwt. ja ik kan er wel heen en dan zal ik alles wat er in 2012 gaat gebuuren hier posten zodat jullie het ook weten
ja dan word het aan bij de kanten een soort muur wat je in en uit kan klappen ?.
meschien is het iedee dat de verblijfen samen gevoegt worden en dat er een brug over heen gaat en dat er onder de brug een hek komt een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 21:01 | Bericht # 329
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, nou zo makelijk gaat dat niet en er is geen plek voor !
en het zou voor veel iritatie zorgen voor de bezoeker , dat ze dat op grote plekken doen is logies voor meer ruimte en zo maar op zo'n klein stukje kan dat niet.