ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
1
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, ja nou er zijn al best wat gebreken maar gelukig achter de schermen.
ja dat de vicuna's moesten verhuizen dat is nou enmaal nodig maar het is maar voor een tijdje,de manne wolven gaan in de komende maanden waarscheinlijk weg . op dat verblijf zal waarscheinlijk he nieuwe verblijf oor de vicuna's en darwin nadoes komen maar het kan ook zo wezen dat het nieuwe verblijf van deze dieren gewoon op hun oude plek is maar dan tegen het nieuwe gebouw aan (het is afwachten hoe het gebouw gaat uit vallen op de plaats van het oude verblijf van deze dieren,blijft er nog genoeg plek over keren ze daar terug maar is het teweinig gaan ze op de plek van de manne wolven).
verder is het verblijf waar de vicuna's nu in zitten dus naast de neushoorns opzich geschikt voor de vicuna's dus de drie dames zullen zich daar best wel pretig vinden.
1
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, ja ik snap je punt. helaas heeft daar nooit gras gelegen maar ik vind het ook een dood pund. als de neushoorns weg zijn en de vicuna's terug naar zuid amerika zijn is dat deel daar leeg en ik hoop dat het verblijf naast de neushoorns weg gaat en daar eindelijk een stukje himalaya gaat verscheine met de kleine panda's en nog meer dieren(dit was vroeger overigens wel het plan)
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 08:59 | Bericht # 305
1
Onderdirecteur
goed nieuws klippie is niett dood of weg nee hij zit achter de chermen vanwegen dat hij een klein vecht partijtje had met een klippendas. hij heeft een paar bijt en schaaf wonden en hij zou binnen kort weer terug in het verblijf zitten.
nickdierengek
Added (28 Nov 2011, 07:59) --------------------------------------------- @ NielsGuchelaar, ja zoiets maar dat koste enoorm veel geld alleen het restaureren van de rots kost ruim 4 miljoen,en dan nog enkele dingen moeten er dan worden gadaan.
nee denk dat het verstandig is om de rots lekker zo telaten en verder er om heen te bouwen .
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 11:02 | Bericht # 307
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, nee in de komende tijd zal bennie de takin verhuizen en dan alleen de drie apen moeten nog weg. De rots moet dus naa een tijdje leeg zijn ,nischien dat. Ze het dan als opvang gaan gebruiken ofzo maar waarscheinlijk zal die kompleet leg en weg gestopt worden
@ nickdierengek, Wel zonde van dat gebouw, er zou hele leuke dingen mee gemaakt kunnen worden. Ik hoop dat de dieren snel weg gaan, want zo zien ze er heel zielig uit.
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 11:19 | Bericht # 309
1
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie,ja vroeger was het echt een enoorme atraktie maar nu niet mee nu strot het haast in wlkaar. Ik vind het alleen zielig voor benie die zit daar als enige van zijn soort maar gelukig gaat hij binne kort naar en vrouwtje.
Ik ben blij toe dat dat stuk achter hoge beplanting verdrijnt,zo gaat er een doorn in het oog van blijdorp weg.