San Diego Wildlife Centre
tigerman
Datum: Zondag, 28 Nov 2010, 10:34 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
1, 2, 3&4: Bedankt! 5&6: Dat heb ik gedaan, het is gewoon niet erg goed zichtbaar. Ik zal er wel eens wat foto's van maken. 7, 8&9: De bedoeling was dat de ondergrond leek op die van bioparc valencia, de vorm van het verblijf op Giants of the savannah, en daar ben ik goed in geslaagd, vind ik zelf. Zoek bioparc valencia maar eens op op google! Tigerman
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht 1, 2, 3&4: Bedankt! 5&6: Dat heb ik gedaan, het is gewoon niet erg goed zichtbaar. Ik zal er wel eens wat foto's van maken. 7, 8&9: De bedoeling was dat de ondergrond leek op die van bioparc valencia, de vorm van het verblijf op Giants of the savannah, en daar ben ik goed in geslaagd, vind ik zelf. Zoek bioparc valencia maar eens op op google! Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 28 Nov 2010 om 10:34
cheetasuus
Datum: Zondag, 28 Nov 2010, 11:29 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Dat resteurant vind ik heel leuk, met zo'n grote reuzen parasol zoals ik hem altijd noem. xD Ook de olifanten verblijven vind ik heel leuk, ik vind het alleen een beetje erg hobbelig, misschien kan je het nét een mini stukje gladder maken.
Bericht Dat resteurant vind ik heel leuk, met zo'n grote reuzen parasol zoals ik hem altijd noem. xD Ook de olifanten verblijven vind ik heel leuk, ik vind het alleen een beetje erg hobbelig, misschien kan je het nét een mini stukje gladder maken.
Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 28 Nov 2010 om 11:29
tigerman
Datum: Zaterdag, 04 Dec 2010, 11:07 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Het is al glad, en het is ook de bedoeling dat het hobbelig is Added (04 Dec 2010, 11:07) --------------------------------------------- Hier is de map:
En wat willen jullie eerst zien? Het Aquarium, Malayan Marvels, of Oceanian wildlife? Binnenkort maak ik hier een poll voor.
Bericht Het is al glad, en het is ook de bedoeling dat het hobbelig is Added (04 Dec 2010, 11:07) --------------------------------------------- Hier is de map:
En wat willen jullie eerst zien? Het Aquarium, Malayan Marvels, of Oceanian wildlife? Binnenkort maak ik hier een poll voor.
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 04 Dec 2010 om 11:07
tigerman
Datum: Zaterdag, 04 Dec 2010, 18:54 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Nee, die zeuren voor alles, moeten altijd hun behoeftes doen, maken mijn spel nog trager als het nu is, en zien er gewoon lelijk uit. En morgen kan ik (hopelijk) een update plaatsen, het hangt er van af van hoeveel stemmen ik krijg in de poll. Tigerman
Bericht Nee, die zeuren voor alles, moeten altijd hun behoeftes doen, maken mijn spel nog trager als het nu is, en zien er gewoon lelijk uit. En morgen kan ik (hopelijk) een update plaatsen, het hangt er van af van hoeveel stemmen ik krijg in de poll. Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 04 Dec 2010 om 18:54
tjalf
Datum: Vrijdag, 17 Dec 2010, 20:27 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Ik weet niet of het nog nodig is om te reageren, maar ik wil wel graag het Malayan gedeelte zien. De plattegrond is trouwens origineel bedacht. Ik hoop dat er snel een update komt.
Bericht Ik weet niet of het nog nodig is om te reageren, maar ik wil wel graag het Malayan gedeelte zien. De plattegrond is trouwens origineel bedacht. Ik hoop dat er snel een update komt.
Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 17 Dec 2010 om 20:27