ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige screen Raymond, echt toppie, het ziet er geweldig uit met de vormen van de verblijven maar ook de dieren die er in zitten!! Geweldig, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Raymond, met welke designer ben je aan het samenwerken? Want om zo'n brug te kunnen maken, moet je echt supergoed zijn! Dus dan denk ik aan Sophie, Thom, Snowleo, etc. (een paar super goede objecten desginers) Banner+Avatar made by McCamel
WAUW WAUW WAUW!!! wat een prachtige update! meer kan ik niet uitbrengen! of toch wel de daken passen zo goed op elkaar, de paden lopen zo mooi in elkaar over en hekken zij zo goed gekozen (voor zover er hekken zijn:D) en vooral de hoogtes!!!!
en wat ik ook zo mooi vind: het onderwater gebouw, je loopt als het ware naar beneden, wat ik echt leuk vind! en he orinocodolfijn verblijf is zoooooo mooi, ik ben echt heel erg jaloers!
en dan de rivieren, ze lopen zo mooi in elkaar over, met die watervallen en langs alle water verblijven.
en dan nog wat vraagjes,
waarom zitten de toekan's zo in die hoek? en is het nou zo dat het geen dak heefd, of niet, want bij sophie's vollieres kan je er niet doorheen kijken? en die brug bij de 3 na laatste overzicht foto, die is echt prachtig, heb je die zelf gemaakt? en kan je nog een foto van de hele tropen wonderen laten zien? (of heb je de zoom hack niet?) hoe kunnen die dieren niet uit het verblijf zonder dat er hekken zijn, en waarom worden die mensen niet bang dan?
in een woord: RESPECT!
caspar
- De mannelijke toekans zijn apart gezet om over populatie tegen te gaan... - Dat komt, dit zijn Sophie's daken niet, deze heb ik zelf gemaakt!! - Ik heb zelf de Zoomhack niet ingame nee... - En bezoekers worden niet bang, omdat er voor Zoo Tycoon 2 wel een hek staat, ik heb voor mezelf een onzichtbaar hek gemaakt...
Quote (tigerman)
Raymond, met welke designer ben je aan het samenwerken? Want om zo'n brug te kunnen maken, moet je echt supergoed zijn! Dus dan denk ik aan Sophie, Thom, Snowleo, etc. (een paar super goede objecten desginers)
De brug heb ik helemaal zelf gemaakt. Alleen het pack waar hij in komt maak ik met een andere designer, daar horen jullie vanzelf meer over...
Curator
Ok, respect man, dat je zoiets kan maken EN dat de bezoekers er ook over kunnen, dat is gewoon super goed, en waarschijnlijk ook super moeilijk om te coden. Echt goed gedaan! Ik kan niet wachten tot ik de rest zie! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
heel mooi gedaan echt supper bij de prins-Alfred herten heb je een bruggetje heb jij die zelf gemaakt of hen je die gedownload. het mooiste verblijf vind ik die van de otters en meervallen
Curator
robinnijhof, als je mijn vorige 3 of 4 posts gelezen zou hebben, zou je weten dat hij die zelf gemaakt heeft speciaal voor dit project. Banner+Avatar made by McCamel