ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
eindelijk weer eens beweging in de zaak. het is jammer dat de voliére weg gaat maar idd Raymond kennende gaat het park er wel op vooruit. en ook een orgineel idee om alles in een thema te doen. de meeste (ook ik) verdelen het in werelddelen. maar wel complimenten dat je weer koala's hebt hoor.
Hier weer een kleine update van wat er in de zoo gebeurd... Want de voliére is inmiddels bijna in z'n geheel verdwenen uit het park:
Maar ook binnen word nu ineens een hoop weggehaald:
Zo is het nog maar net nieuwe Woestijnvaranen verblijf nu alweer leeg:
En waar een tijd de tijdelijke verblijven voor enkele diersoorten uit Tropen Wonderen hebben gestaan, staan nu 3 tijdelijke voliéres (links) en 1 normaal verblijf (rechts):
Wat precies de bedoeling is weet niemand. Het is een raadsel. Er gaan verschillende geruchten rond. Zo zou er worden gezegd dat het om een uitbreiding van de olifanten gaat. Anderen zeggen dat het verblijf van de koala's een nieuwe plaats zal krijgen. En weer anderen zeggen dat het een nieuwe Wonderen deel word... Wat denken jullie??
Datum: Vrijdag, 05 Nov 2010, 23:09 | Bericht # 143
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
heey Raymond, jammer dat de vollieres weg gaan mijn enorme inspiratie voor huizen!! maar wel weer een leuke update, weer mooi gemaakt.
mij gok op wat er gaat komen: - zeker geen uitbreiding voor de tropen wonderen, hij is al heel groot en je ziet zo dat mensen dat verzinnen omdat dat de vorige keer ook zo was ;-) - extra plaats voor de Olifanten? neej, hoop ik niet die hebben al een mega hok, en ik heb het niet zo met indische olifanten van zoo tycoon, beetje onrealistiche enzo... - nieuwe plaats voor de koala's? kan heel intresant worden, het lijk me heel leuk om te zien hoe je dat hok gaat bouwen, en ik vind het natuurlijk leuk om te zien hoe mijn koala's het goed hebben
ik hoop zelf dat je een nieuwe ....... wonderen maakt. - iets van tundra, woestijn, bos wonderen
ik hoop zelf:
of boswonderen of mangrove wonderen.
boswonderen omdat: ik erg van EE hou en omdat je heeeel erg goed bent in verblijven bouwen van uit het bos! Mangrove Wonderen: omdat dat mijn lievelings biome is en omdat ik wil zien hoe jij het zal maken, dan kan ik er inspiratie aan op doen
laat het ons maar weten!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Zaterdag, 06 Nov 2010, 00:49 | Bericht # 144
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind het super mooi maar hoe kunt ge toch die bakstenen muren vinden en hebt ge ook zo'n wonderen dierentuin gemaakt met een groot reptielenhuis wilt ge me dat aub laten weten via PB want ik wil die zeker zien voor nog meer inspiratie
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 22:33 | Bericht # 147
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (lars25)
waar van je dat glazen hok
Dit behoor je hier niet te vragen maar in waar kan ik de download vinden of de topicstarter een pm te sturen. Dus, ik laat het nu even zo, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Het is momenteel ONTZETTEND druk in Dierenpark de Wonderen. Net zoals Rotterdam zelf word er overal gebouwd en verbouwd...
Nieuwsflits #1: Inmiddels is vrijwel het gehele gebouw verwijderd, en zit er slechts nog een klein stukje van De wonderen van de Nacht:
De vogelsoorten (ook van de Wonderen van de Nacht) zitten voorlopig in deze kleine voliéres:
En ook de inmiddels mooie grote groep Chinese Muntjakken zijn inmiddels aan de andere kant van de tijdelijke voliéres opgevangen:
Nieuwsflits #2: Koala groep heeft een perfecte fok geboekt, waardoor het lijkt te gaan gebeuren dat de koala groep voor altijd zal blijven in Dierenpark de Wonderen
Nieuwsflits #3: Eerste dieren voor Dierenpark Spijk zijn klaar voor vertrek naar hun nieuwe onderkomen...
Nieuwsflits #4: Dierenpark de Wonderen heeft bekend gemaakt dat er op dit moment word gewerkt aan een nieuw Wonderen Thema in het Dierenpark
Nieuwsflits #5: En tot slot, in Tropen Wonderen is Onderwater Wonderen afgesloten!! De reden hiervan is nog niet bekend gemaakt, mogelijk zou het gaan om een verbouwing, maar Dierenpark de Wonderen bevestigd niets:
Bedankt voor het kijken naar deze kleine nieuwsflits,
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke nieuwsflits en leuke belangrijke gebeurtenissen. Jammer dat de koala's blijven in het park, had er wel een paar gewild!!!!! Maar het is natuurlijk een gewild dier!!!! Maar het wordt een mooi park met allerlei leuke thema's!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Nieuwsflits #5: En tot slot, in Tropen Wonderen is Onderwater Wonderen afgesloten!! De reden hiervan is nog niet bekend gemaakt, mogelijk zou het gaan om een verbouwing, maar Dierenpark de Wonderen bevestigd niets:
En vervolgens zegtie in het trade center dat hij op zoek is naar waterdieren .
Goed dat je je nieuwsberichtjes opspaart, Ray. Ik vind sommige topics een beetje onoverzichtelijk als er 4 of 5 dubbelposts achter elkaar staan met nauwelijks plaatjes erin. En ook heel leuk dat de koala groep nu eindelijk stabiel is. Die horen gewoon bij je park .