Absoluut, er zal een deel van de dierentuin verbouwd gaan worden. En dat niet alleen, De directie van Dierenpark de Wonderen heeft een in 1992 faiet gegaan dierenpark gevonden, waarvan de meeste dingen er nog gewoon staan. Inmiddels heeft de directie het land gekocht. Wij willen op die plaats een 2e dierentuin opstarten. Wij willen vooral de oude glorie van het overleden dierenpark terug halen.
Maar ook Dierenpark de Wonderen zal niet worden vergeten.
Kleine update... De koala´s zijn terug!! Na een lange tijd een leeg perk te hebben gehad, hebben we er nu weer 6 koala´s op leven:
En tot het genot van de bezoekers, zijn deze nog beter te zien dan eerst ook...
En nieuwsbericht 2: Het oude gebouw (het allereerste verblijf van Dierenpark de Wonderen), zal deels worden gesloopt en verbouwd: Inmiddels is de oude voliére bijna helemaal leeg, en zijn ook al de glazen dak punten verwijderd:
Totdat de voliére echt weg is, zullen de bewoners in hun binnenverblijf zitten:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Dit klinkt haast als een nieuwsbericht in het echt, dat maakt jou updates altijd zo leuk. Geweldig, de koala's zijn terug!! Ben trouwens benieuwd wat er op de plek van dat oude verblijf komt.. Pokemon White team!
leuk dat de koala's terug zijn! (woei, 2 van mij! ) en wat gaat er gebeuren dan met de vollieres? toch niet geheel weg he?
het past zo goed bij dieren park wonderen!
Ik zal je moeten telleur stellen, deze gaat geheel verdwijnen... Dierenpark de Wonderen heeft een nieuw doel opgesteld, waarbij we alle diersoorten in Werelden proberen te verdelen zoals, Tropen Wonderen, Wonderen van de Nacht, Onderwater Wonderen, Etc.
En dit deel zal plaats gaan maken voor een nieuw deel en een deel gaat verbouwd worden...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Koala, heerlijke dieren en mooie dieren, koester ze maar goed Raymond en ik vind het geweldige hok met mooi groen en jammer dat de voliere weg gaat maar als er iets mooi voor in de plaats komt, en dat komt er dan vind ik alles goed. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Quote (raymond)
Quote (caspar1995) leuk dat de koala's terug zijn! (woei, 2 van mij! ) en wat gaat er gebeuren dan met de vollieres? toch niet geheel weg he?
het past zo goed bij dieren park wonderen!
Ik zal je moeten telleur stellen, deze gaat geheel verdwijnen... Dierenpark de Wonderen heeft een nieuw doel opgesteld, waarbij we alle diersoorten in Werelden proberen te verdelen zoals, Tropen Wonderen, Wonderen van de Nacht, Onderwater Wonderen, Etc.
En dit deel zal plaats gaan maken voor een nieuw deel en een deel gaat verbouwd worden...
Raymond
dan moet er wel iets heel moois voor terug komen maar dat komt vast wel goed raymond kennende!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!