Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark de Wonderen R'dam: "ALLER LAATSTE UPDATE!!"
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:41 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald.
Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen.

Raymond ;)

BerichtWegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald.
Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:41
caspar1995
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 15:45 | Bericht # 151   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

hey ray

super leuke nieuwtjes allemaal!
maar waarom gaat wonderen van de nacht weg :(
dat is zóóóó mooi en ik vond het zo orgineel en zo!
maar het word vast wel wat!
en onder water wonderen gaat vast niet weg , lijkt me sterk.
en ff nog een ideetje,
je zou misschien met de aankomende tunnel van snowleo vanuit tropen wonderen, naar buiten kunnen gaan waardoor je doorloopt in onder water wonderen.
maar een heel erg leuke zoo dus!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichthey ray

super leuke nieuwtjes allemaal!
maar waarom gaat wonderen van de nacht weg :(
dat is zóóóó mooi en ik vond het zo orgineel en zo!
maar het word vast wel wat!
en onder water wonderen gaat vast niet weg , lijkt me sterk.
en ff nog een ideetje,
je zou misschien met de aankomende tunnel van snowleo vanuit tropen wonderen, naar buiten kunnen gaan waardoor je doorloopt in onder water wonderen.
maar een heel erg leuke zoo dus!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 15 Nov 2010 om 15:45
Dierentuiner
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 17:33 | Bericht # 152   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Leuk dat je gaat verbouwen en dat je onderwater wonderen gaat uitbereiden ( Denk ik door de tip van Erry )
Ik vind het wel een beetje zielig voor de zuidelijke hoornraven die zitten zo opgepropt bij elkaar, dat vind ik wel een minpunt...
BerichtLeuk dat je gaat verbouwen en dat je onderwater wonderen gaat uitbereiden ( Denk ik door de tip van Erry )
Ik vind het wel een beetje zielig voor de zuidelijke hoornraven die zitten zo opgepropt bij elkaar, dat vind ik wel een minpunt...

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 15 Nov 2010 om 17:33
raymondhoek
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 18:14 | Bericht # 153   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ caspar1995,
De Wonderen van de Nacht zal NIET!! verdwijnen.
Ze zullen vernieuwd worden, er komen ook meerdere nieuwe diersoorten bij!!

@ Dierentuiner,
Wij vinden dit zelf ook betreurenswaardig,
Zelf hadden we jammer genoeg niet genoeg plaats en tijd voor een grotere voliére/verblijf plaats.
Maar het is maar voor zeer korte tijd, de dieren zullen straks een grotere en modernere voliére krijgen.

Raymond ;)

Bericht@ caspar1995,
De Wonderen van de Nacht zal NIET!! verdwijnen.
Ze zullen vernieuwd worden, er komen ook meerdere nieuwe diersoorten bij!!

@ Dierentuiner,
Wij vinden dit zelf ook betreurenswaardig,
Zelf hadden we jammer genoeg niet genoeg plaats en tijd voor een grotere voliére/verblijf plaats.
Maar het is maar voor zeer korte tijd, de dieren zullen straks een grotere en modernere voliére krijgen.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 15 Nov 2010 om 18:14
thomvonder
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 17:12 | Bericht # 154   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ziet er weer gaaf uit Raymond, de onderwater verblijven zien er echt heel gaaf en realistisch uit, ook maak je goed gebruik van planten ^_^
Berichtziet er weer gaaf uit Raymond, de onderwater verblijven zien er echt heel gaaf en realistisch uit, ook maak je goed gebruik van planten ^_^

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 17:12
Jeroen-krokofreak
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 17:17 | Bericht # 155   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Leuk, onderwater wonderen is uitgebreid. :D
De verblijven zijn creatief gemaakt, maar ik vind het verblijf van de stekelroggen en belugasteuren ietsjes aan de kleine kant. Die etages zijn trouwens heel leuk gedaan! Ben benieuwd wat het nieuwe thema wordt. :p

Pokemon White team!
BerichtLeuk, onderwater wonderen is uitgebreid. :D
De verblijven zijn creatief gemaakt, maar ik vind het verblijf van de stekelroggen en belugasteuren ietsjes aan de kleine kant. Die etages zijn trouwens heel leuk gedaan! Ben benieuwd wat het nieuwe thema wordt. :p

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 17:17
caspar1995
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 17:19 | Bericht # 156   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

Super vette update!
echt ik hou van het nieuwe onderwater wonderen!
zo mooi natuurlijk en het goed geplaatst van de planten!
echt klasse! en ik zach het inderdaad ook als een wat kleiner deel van tropen wonderen, wel als wonderen! maar het vedween in het enorme tropen wonderen!
nu is het echt mooi, en leuk gedeelte voor de personeelsleden, bijna even fet als voor de bezoekers, zou je wat mee moeten doen ;)
en fijn dat ringstaard maki's bij je apen eiland zitten al is het wel een beetje druk nu!

caspar

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
BerichtSuper vette update!
echt ik hou van het nieuwe onderwater wonderen!
zo mooi natuurlijk en het goed geplaatst van de planten!
echt klasse! en ik zach het inderdaad ook als een wat kleiner deel van tropen wonderen, wel als wonderen! maar het vedween in het enorme tropen wonderen!
nu is het echt mooi, en leuk gedeelte voor de personeelsleden, bijna even fet als voor de bezoekers, zou je wat mee moeten doen ;)
en fijn dat ringstaard maki's bij je apen eiland zitten al is het wel een beetje druk nu!

caspar

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 17:19
Dierentuiner
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 17:39 | Bericht # 157   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

SUPER, deze zoo is gewoon super... niks is verkeerd op een dingetje na, In een kas een aquarium... dat snap ik noch steeds niet helelmaal.
Het is misschien een idee dat je met een tropische aquarium begint, en begin dan ook in tropen wonderen en dan laat je het aquarium uit tropen wonderen lopen dat je buiten tropen wonderen een normaal aquarium maakt met rifvissen en kust of zelfs zeeebodem en diepzee, naja kijk maar wat je met deze tip kan..
BerichtSUPER, deze zoo is gewoon super... niks is verkeerd op een dingetje na, In een kas een aquarium... dat snap ik noch steeds niet helelmaal.
Het is misschien een idee dat je met een tropische aquarium begint, en begin dan ook in tropen wonderen en dan laat je het aquarium uit tropen wonderen lopen dat je buiten tropen wonderen een normaal aquarium maakt met rifvissen en kust of zelfs zeeebodem en diepzee, naja kijk maar wat je met deze tip kan..

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 17:39
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 21:28 | Bericht # 158   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Geweldige dierentuin met een geweldig tropen wonderen deel. Heerlijk nattige deel met heerlijke dieren en mooi uitkijkentorens!!!! En heerlijk die verdiepingen. Maar ook die eilanden vind ik altijd geweldig voor de dieren, de dieren hebben toch altijd wel de ruimte ook omdat je altijd wel genoeg bomen en struiken kunt neerzetten!!!! Mooi gedaan en ben benieuwd wat het nieuwe gedeelte wordt. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGeweldige dierentuin met een geweldig tropen wonderen deel. Heerlijk nattige deel met heerlijke dieren en mooi uitkijkentorens!!!! En heerlijk die verdiepingen. Maar ook die eilanden vind ik altijd geweldig voor de dieren, de dieren hebben toch altijd wel de ruimte ook omdat je altijd wel genoeg bomen en struiken kunt neerzetten!!!! Mooi gedaan en ben benieuwd wat het nieuwe gedeelte wordt. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 21:28
cheetasuus
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 21:45 | Bericht # 159   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

De verblijven zijn erg mooi, ze zijn zeg maar perfect. Het is niet dat ik denk: "WOW!!!!!!" maar wel een WOW met drie uitroeptekens. Het is erg mooi, ik kan het niet beter maar ik heb nóg beter gezien zeg maar. (niet heel veel trouwens) :p

Wat ik nog niet bij iemand anders heb gezien zijn al die etages en dingen voor personeel. Dat is zó uitgebreid allemaal! Dat is dus wel een WOW met 6 uitroeptekens. xd

BerichtDe verblijven zijn erg mooi, ze zijn zeg maar perfect. Het is niet dat ik denk: "WOW!!!!!!" maar wel een WOW met drie uitroeptekens. Het is erg mooi, ik kan het niet beter maar ik heb nóg beter gezien zeg maar. (niet heel veel trouwens) :p

Wat ik nog niet bij iemand anders heb gezien zijn al die etages en dingen voor personeel. Dat is zó uitgebreid allemaal! Dat is dus wel een WOW met 6 uitroeptekens. xd

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 21:45
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 22:49 | Bericht # 160   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mooie dierentuin, echt knap met inmiddels zelfs 3 verschillende lagen boven elkaar :)
Je moet me toch eens leren hoe je dat doet..
Mooie inrichting :) Gewoon top dus!

Hoe kom je toch elke keer aan de nieuwe ideeën?

Groetjes,
Jeweetwelwie

BerichtMooie dierentuin, echt knap met inmiddels zelfs 3 verschillende lagen boven elkaar :)
Je moet me toch eens leren hoe je dat doet..
Mooie inrichting :) Gewoon top dus!

Hoe kom je toch elke keer aan de nieuwe ideeën?

Groetjes,
Jeweetwelwie

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 22:49
Search:

Hosted by uCoz