Datum: Donderdag, 25 Nov 2010, 12:26 | Bericht # 161
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Erg mooi, al die etages, en om het gerenoek verblijf weer op te vullen kan je daar de aardvarkens plaatsen, hebben die weer een tijdelijk verblijf, en de olifanten ook weer meer ruimte. Dit is de eerste keer dat ik op deze zoo reageer, maar over alle updates moet ik zeggen: SUPER. Je gebruikt altijd de goede objecten en hekken, en ik vind alle nieuwsflitsen ook leuk bedacht.
Ik ben benieuwd naar het nieuwe wonderen gedeelte.
Datum: Vrijdag, 03 Dec 2010, 15:00 | Bericht # 163
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Omdat ik niet meer aan ZTAO doe, mag ik toch wel nog reageren. Zo niet, pech gehad.
GEWELDIG! De verbouwing is een slim plan geweest. Het doet me denken aan Burgers' Ocean, die vast zit aan Burgers' Bush En dat is het zelfde geval als Onderwater Wonderen en Tropen Wonderen. Ga zo door, je geeft mijn zin om weer de ZTAO te geen betreden.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Vrijdag, 03 Dec 2010, 23:29 | Bericht # 164
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Oew, ik kijk uit naar de nieuwe nachtwonderen, ik hoop dat je iets met dorloop gebieden kan je daar al wat over loslaten? maar ook de Reuzen wonderen en de reptielen wonderen, zullen echt vet worden!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Zaterdag, 04 Dec 2010, 20:28 | Bericht # 168
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige update met geweldige dierennieuws maar ook heel erg mooie grote verblijven met veel groen en een mooie kas. En dat nachthuis wordt geweldig met mooie dieren erin. Succes ermee nog en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 04 Dec 2010, 21:42 | Bericht # 169
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind het leuk dat er binnenkort een reptielenwonderen komt ik had dat al gevraagd op een vorige pagina( omdat ik meer inspiratie wou) en bedankt raymond dat je dat gaat doen ik kijk er al naar uit en voor de rest je geeft zoveel inspiratie, je kooien zijn zomooi, en je dieren keuze is zoo goed alvast bedankt voor de vele inspiratie
Datum: Zaterdag, 04 Dec 2010, 23:46 | Bericht # 170
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Super vette update! Ik vind het aquarium echt prachtig! En ik zie dat mijn stokstaartjes echt optimaal genieten!! En licht het aan mij of is het verblijf nu veel groter? Het blijft echt heel mooi! En de lavendel vind ik helemaal inspirerend!! Nooit aan gedacht maar is echt perfect voor verblijven!! En de bergkes vind ik ook zo goed verwerkt!! Klasse ray!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!