Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 14:48 | Bericht # 182
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik vind het er echt supermoooi uitzien, maar niet echt als een nachthuis, sorry. Hier een paar tips: -Nachthuizen hebben nooit (Voor zover ik weet toch) Rotsen als muren, behalve in de verblijven zelf. -Het is veel te licht. Misschien kan je dat verhelpen door aan het begin een dubbele deur te zetten (Ik weet het, bezoekers kunnen dan niet meer door, maar je kunt het wel laten lijken alsof ze binnen kunnen dmv dat bezoeker-pack van je), of een draaideur (Ik zal hier of op Tesara ooit wel eens een tutorial zetten van hoe dat moet, maar ook daar kunnen geen bezoekers door, jammer genoeg. -Je hebt dat donker pack gemaakt voor een reden, gebruik het dan ook. Ik vind het nu gewoon eerder op een binnenverblijf voor iets lijken dan op een nachthuis.
En sorry dat ik heel kritisch overkom, maar ik vind het heel mooi, en ik vind dat jij het veel beter zou kunnen maken, want jij bent echt een van de allerbeste zoo-makers.
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 15:14 | Bericht # 183
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
De constructie zit heel mooi in elkaar, en alles is goed gebouwd naar mijn mening. Maar ik ben het wel met tigerman eens.. In het gebouw is het erg licht.. Op een of andere manier is het bij mij altijd wat donkerder in de gebouwen.. Ook ben ik het er mee eens dat je beter je donker pack kon gebruiken, waarvoor heb je het anders gemaakt?? Na de honingdassen zou je het bijvoorbeeld kunnen gebruiken.. Anyway, het is heel mooi gemaakt, zoals altijd. Ga zo door. Pokemon White team!
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 15:19 | Bericht # 184
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ok, nog een tip: -Als je het eruit wilt laten zien als een grot, zijn die jungle rotsmuren van jouw toch iets donkerder en realistischer, dus misschien moet je die geruiken, als je wilt dat het op een grot lijkt... Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 17:57 | Bericht # 187
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja hoor, ik vind het ook een geweldige update met mooie dieren erin, veel variatie en veel groen en ik vind het juist niet erg dat je het wil laten blijken als een grot. Dat oogt natuurlijker en dat licht vind ik ook niet erg. Misschien moet het alleen donker maken in de verblijven en daar hangt bijvoorbeeld geen licht en daardoor is het daar al donkerder. Ik vind het geweldig gemaakt met leuke dieren en leuk die personeelsingangen. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 20:02 | Bericht # 189
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Wow raymond weer eens super mooi gedaan het nieuwe wonderen van de nacht en logo is echt super mooi !!! Alleen wel jammer dat het wat te licht is in wonderen van de nacht als het donkerder zou zijn zal het noch mooier zijn. En goed gebruikt gemaakt van je bezoekers pack, gewoon weer eens super mooi.