Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark de Wonderen R'dam: "ALLER LAATSTE UPDATE!!"
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:41 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald.
Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen.

Raymond ;)

BerichtWegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald.
Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:41
thomvonder
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 14:40 | Bericht # 181   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ziet er echt weer heel erg gaaf uit! de verblijven zien er allemaal weer goed uit en je maakt goed gebruik van dat bezoekers pack van je ^_^
Berichtziet er echt weer heel erg gaaf uit! de verblijven zien er allemaal weer goed uit en je maakt goed gebruik van dat bezoekers pack van je ^_^

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 14:40
tigerman
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 14:48 | Bericht # 182   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Ik vind het er echt supermoooi uitzien, maar niet echt als een nachthuis, sorry.
Hier een paar tips:
-Nachthuizen hebben nooit (Voor zover ik weet toch) Rotsen als muren, behalve in de verblijven zelf.
-Het is veel te licht. Misschien kan je dat verhelpen door aan het begin een dubbele deur te zetten (Ik weet het, bezoekers kunnen dan niet meer door, maar je kunt het wel laten lijken alsof ze binnen kunnen dmv dat bezoeker-pack van je), of een draaideur (Ik zal hier of op Tesara ooit wel eens een tutorial zetten van hoe dat moet, maar ook daar kunnen geen bezoekers door, jammer genoeg.
-Je hebt dat donker pack gemaakt voor een reden, gebruik het dan ook. Ik vind het nu gewoon eerder op een binnenverblijf voor iets lijken dan op een nachthuis.

En sorry dat ik heel kritisch overkom, maar ik vind het heel mooi, en ik vind dat jij het veel beter zou kunnen maken, want jij bent echt een van de allerbeste zoo-makers.

Tigerman ;)

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtIk vind het er echt supermoooi uitzien, maar niet echt als een nachthuis, sorry.
Hier een paar tips:
-Nachthuizen hebben nooit (Voor zover ik weet toch) Rotsen als muren, behalve in de verblijven zelf.
-Het is veel te licht. Misschien kan je dat verhelpen door aan het begin een dubbele deur te zetten (Ik weet het, bezoekers kunnen dan niet meer door, maar je kunt het wel laten lijken alsof ze binnen kunnen dmv dat bezoeker-pack van je), of een draaideur (Ik zal hier of op Tesara ooit wel eens een tutorial zetten van hoe dat moet, maar ook daar kunnen geen bezoekers door, jammer genoeg.
-Je hebt dat donker pack gemaakt voor een reden, gebruik het dan ook. Ik vind het nu gewoon eerder op een binnenverblijf voor iets lijken dan op een nachthuis.

En sorry dat ik heel kritisch overkom, maar ik vind het heel mooi, en ik vind dat jij het veel beter zou kunnen maken, want jij bent echt een van de allerbeste zoo-makers.

Tigerman ;)

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 14:48
Jeroen-krokofreak
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 15:14 | Bericht # 183   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

De constructie zit heel mooi in elkaar, en alles is goed gebouwd naar mijn mening. Maar ik ben het wel met tigerman eens.. In het gebouw is het erg licht.. Op een of andere manier is het bij mij altijd wat donkerder in de gebouwen.. Ook ben ik het er mee eens dat je beter je donker pack kon gebruiken, waarvoor heb je het anders gemaakt?? Na de honingdassen zou je het bijvoorbeeld kunnen gebruiken.. Anyway, het is heel mooi gemaakt, zoals altijd. Ga zo door. ;)

Pokemon White team!
BerichtDe constructie zit heel mooi in elkaar, en alles is goed gebouwd naar mijn mening. Maar ik ben het wel met tigerman eens.. In het gebouw is het erg licht.. Op een of andere manier is het bij mij altijd wat donkerder in de gebouwen.. Ook ben ik het er mee eens dat je beter je donker pack kon gebruiken, waarvoor heb je het anders gemaakt?? Na de honingdassen zou je het bijvoorbeeld kunnen gebruiken.. Anyway, het is heel mooi gemaakt, zoals altijd. Ga zo door. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 15:14
tigerman
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 15:19 | Bericht # 184   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ok, nog een tip:
-Als je het eruit wilt laten zien als een grot, zijn die jungle rotsmuren van jouw toch iets donkerder en realistischer, dus misschien moet je die geruiken, als je wilt dat het op een grot lijkt...

BerichtOk, nog een tip:
-Als je het eruit wilt laten zien als een grot, zijn die jungle rotsmuren van jouw toch iets donkerder en realistischer, dus misschien moet je die geruiken, als je wilt dat het op een grot lijkt...

Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 15:19
IK
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 16:28 | Bericht # 185   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Mooie zoo ik kan niks anders zeggen.
Heel realistisch veel begroeiing en de wonderen zijn echte supermooi met de goede dieren.
Een 10+ voor de zoo.
BerichtMooie zoo ik kan niks anders zeggen.
Heel realistisch veel begroeiing en de wonderen zijn echte supermooi met de goede dieren.
Een 10+ voor de zoo.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 16:28
robinnijhof
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 17:18 | Bericht # 186   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

het ziet er echt fantasties uit
ik ben benieuwd wat je meer te bieden hebt
Berichthet ziet er echt fantasties uit
ik ben benieuwd wat je meer te bieden hebt

Bericht getypt door - robinnijhof
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 17:18
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 17:57 | Bericht # 187   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja hoor, ik vind het ook een geweldige update met mooie dieren erin, veel variatie en veel groen en ik vind het juist niet erg dat je het wil laten blijken als een grot. Dat oogt natuurlijker en dat licht vind ik ook niet erg. Misschien moet het alleen donker maken in de verblijven en daar hangt bijvoorbeeld geen licht en daardoor is het daar al donkerder. Ik vind het geweldig gemaakt met leuke dieren en leuk die personeelsingangen. Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa hoor, ik vind het ook een geweldige update met mooie dieren erin, veel variatie en veel groen en ik vind het juist niet erg dat je het wil laten blijken als een grot. Dat oogt natuurlijker en dat licht vind ik ook niet erg. Misschien moet het alleen donker maken in de verblijven en daar hangt bijvoorbeeld geen licht en daardoor is het daar al donkerder. Ik vind het geweldig gemaakt met leuke dieren en leuk die personeelsingangen. Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 17:57
ZooZa
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 18:22 | Bericht # 188   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

het verblijf van de muntjakken en de kiwi's is erg mooi
ook de oehoe verblijf
echt toppie :D

Berichthet verblijf van de muntjakken en de kiwi's is erg mooi
ook de oehoe verblijf
echt toppie :D

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 18:22
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 20:02 | Bericht # 189   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

Wow raymond weer eens super mooi gedaan het nieuwe wonderen van de nacht en logo is echt super mooi !!!
Alleen wel jammer dat het wat te licht is in wonderen van de nacht als het donkerder zou zijn zal het noch mooier zijn.
En goed gebruikt gemaakt van je bezoekers pack, gewoon weer eens super mooi.
BerichtWow raymond weer eens super mooi gedaan het nieuwe wonderen van de nacht en logo is echt super mooi !!!
Alleen wel jammer dat het wat te licht is in wonderen van de nacht als het donkerder zou zijn zal het noch mooier zijn.
En goed gebruikt gemaakt van je bezoekers pack, gewoon weer eens super mooi.

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 20:02
tigerman
Datum: Woensdag, 22 Dec 2010, 09:58 | Bericht # 190   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ja, die komt de eerste kerstdag ook op deze site, je moet maar eens kijken naar de adventskalender...

BerichtJa, die komt de eerste kerstdag ook op deze site, je moet maar eens kijken naar de adventskalender...

Toegevoegd op 22 Dec 2010 om 09:58
Search:

Hosted by uCoz