ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Erg mooie 'wonderen van de nacht', en ik vind het juist wel mooi dat je daar de rotsmuren voor hebt gebruikt. Alleen de verhoogde paden van Rotsmuren part 3 zouden het pas echt mooi afmaken. Verder zou ik bij de voliere de zwarte gaashekken gebruiken, aangezien het dan wat meer op de nacht lijkt en beter bij de rotsen past. Verder heb ik geen kritiek, ik kijk nog steeds erg uit naar de 'Reuzenwonderen'.
Datum: Maandag, 27 Dec 2010, 09:06 | Bericht # 192
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik ben het met tigerman eens, het is veel te licht, ik zou graag zien dat je je eigen nachtmuren ging gebruiken. dat neemt niet weg dat ik het muntjakken en kiwi verblijf echt perfect vind. het lijkt me geweldig om opzoek naar de kiwi's en muntjakken te gaan. de honingdsassen en aardvarkens hebben ook een erg leuk verblijf! keep on going!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 05 Jan 2011, 19:10 | Bericht # 194
Rolo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wow ik vind hem echt prachtig! Ik vind het zelf altijd moeilijk om een groot gebouw goed tot zijn recht te laten komen, maar jouw is het gelukt! Hulde.
Datum: Woensdag, 05 Jan 2011, 21:58 | Bericht # 195
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi gemaakt. Alles ziet erg erg leuk en goedverzorgd uit. Ik vind vooral het grote bos erg mooi, het ziet er echt uit met die dichte beplanting. Ik kan niet wachten op de volgende update
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 01:51 | Bericht # 198
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
wow raymond, you blew my mind. This is so epic my eues are still recovering from over maximum wowed-ness! but seriously, the zoo ROCKS!!! keep it up man! i don't think i was talkin to you, rue