Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Realistic Zoo Organization
mynameis
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 12:32 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik vind alles echt heel mooi gemaakt
en hep alweer zin in de volgende upload

Ik vind dit echt 'realistisch' ook gewoon omdat je alles mooi en uitgebreid laat zien
ga zo door
BerichtIk vind alles echt heel mooi gemaakt
en hep alweer zin in de volgende upload

Ik vind dit echt 'realistisch' ook gewoon omdat je alles mooi en uitgebreid laat zien
ga zo door

Bericht getypt door - mynameis
Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 12:32
schoolio
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 16:16 | Bericht # 62   
schoolio 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

i like this story, the siberian tiger vs moose bit is like a real documentary wheres its stalking it, good work (Y)
Berichti like this story, the siberian tiger vs moose bit is like a real documentary wheres its stalking it, good work (Y)

Bericht getypt door - schoolio
Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 16:16
tjalf
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:38 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

@ IK, ik ga voorlopig nog door met Rusland, maar de volgende afleveringen zullen er wel wat 'tropischer' uitzien dan het kale koude Siberië. Je zult je dus niet meer voelen als in Rusland.

@ Julmuis, bedankt voor de tip van de planten, ik zal hier volgende keer wel wat meer tijd aan besteden.

Iedereen, bedankt voor de reacties.

Added (24 Jun 2011, 20:44)
---------------------------------------------
De organisatoren van Realistic zijn nu ook aan iets anders begonnen dan de documentaires alleen. Ze gaan nu wereldwijd parken openen waar dieren leven uit diezelfde omgeving van het park. De entree van al deze parken is gratis. Hierbij zijn meerdere doelen:
- Dieren beschermen door ze te fokken en uit te zetten in de natuur
- Verblijven van dieren zo natuurlijk mogelijk te maken
- Onderzoek doen naar nieuwe en makkelijkere manieren om dieren te fokken en te houden
- Bezoekers meer informatie geven over dieren en hun habitat, en ook leren dat ze zuinig moeten omgaan met de dierenwereld

Added (29 Jun 2011, 20:38)
Russia

Hoewel je bij het woord Rusland direct denkt aan de naaldbossen en het oh zo koude Siberië kan Rusland ook best zonnig zijn. Een van de meest zuidelijk gelegen delen van Rusland is de Zwarte zeekust, tegen de grens van Georgië.

Een van de dieren die je daar kunt aantreffen is de pelikaan.

Het is tegen de schemering en de pelikanen worden rustig, maar in de hooglanden tussen de Zwarte en de Kaspische zee is het deze dagen alles behalve rustig. Hoewel dat op het eerste gezicht heel anders lijkt, want wat is er nou niet rustig aan een klein groepje grazende bezoargeiten. Niets

Omdat het hier droog is groeit er niet veel gras. De geiten profiteren van het gras wat er wel is en maken zich er geen zorgen over.

Nu is er nog niks aan de hand, maar dat zit er wel aan te komen. Deze groep bezoargeiten kent namelijk twee bokken, en nu is het rond de paartijd in deze vlaktes.

De mannetjes zijn op zoek naar een wijfjes bezoargeit.

En als een van hen die gevonden heeft verdwijnt de rust in dit deel van de vlaktes. Nu zoeken de mannetjes elkaar op om uit te vechten wie de sterkste is.

Ze gaan naar een heuvel.

En beide staan ze gereed voor het gevecht.

Dan begint het gevecht.

Tot nu toe gaat het er nog niet eens heel heftig aan toe, nu proberen ze nog te dreigen in de hoop dat de ander het opgeeft. Dat verandert echter snel als blijkt dat dat niet het geval is.

Uiteindelijk komt er, zoals altijd een verliezer uit de bus. Deze verdwijnt.

Misschien maakt hij volgend jaar weer een kans bij een andere groep.

Bericht veranderd door: tjalf - Woensdag, 29 Jun 2011, 20:39
Bericht@ IK, ik ga voorlopig nog door met Rusland, maar de volgende afleveringen zullen er wel wat 'tropischer' uitzien dan het kale koude Siberië. Je zult je dus niet meer voelen als in Rusland.

@ Julmuis, bedankt voor de tip van de planten, ik zal hier volgende keer wel wat meer tijd aan besteden.

Iedereen, bedankt voor de reacties.

Added (24 Jun 2011, 20:44)
De organisatoren van Realistic zijn nu ook aan iets anders begonnen dan de documentaires alleen. Ze gaan nu wereldwijd parken openen waar dieren leven uit diezelfde omgeving van het park. De entree van al deze parken is gratis. Hierbij zijn meerdere doelen:
- Dieren beschermen door ze te fokken en uit te zetten in de natuur
- Verblijven van dieren zo natuurlijk mogelijk te maken
- Onderzoek doen naar nieuwe en makkelijkere manieren om dieren te fokken en te houden
- Bezoekers meer informatie geven over dieren en hun habitat, en ook leren dat ze zuinig moeten omgaan met de dierenwereld

Added (29 Jun 2011, 20:38)
Russia

Hoewel je bij het woord Rusland direct denkt aan de naaldbossen en het oh zo koude Siberië kan Rusland ook best zonnig zijn. Een van de meest zuidelijk gelegen delen van Rusland is de Zwarte zeekust, tegen de grens van Georgië.

Een van de dieren die je daar kunt aantreffen is de pelikaan.

Het is tegen de schemering en de pelikanen worden rustig, maar in de hooglanden tussen de Zwarte en de Kaspische zee is het deze dagen alles behalve rustig. Hoewel dat op het eerste gezicht heel anders lijkt, want wat is er nou niet rustig aan een klein groepje grazende bezoargeiten. Niets

Omdat het hier droog is groeit er niet veel gras. De geiten profiteren van het gras wat er wel is en maken zich er geen zorgen over.

Nu is er nog niks aan de hand, maar dat zit er wel aan te komen. Deze groep bezoargeiten kent namelijk twee bokken, en nu is het rond de paartijd in deze vlaktes.

De mannetjes zijn op zoek naar een wijfjes bezoargeit.

En als een van hen die gevonden heeft verdwijnt de rust in dit deel van de vlaktes. Nu zoeken de mannetjes elkaar op om uit te vechten wie de sterkste is.

Ze gaan naar een heuvel.

En beide staan ze gereed voor het gevecht.

Dan begint het gevecht.

Tot nu toe gaat het er nog niet eens heel heftig aan toe, nu proberen ze nog te dreigen in de hoop dat de ander het opgeeft. Dat verandert echter snel als blijkt dat dat niet het geval is.

Uiteindelijk komt er, zoals altijd een verliezer uit de bus. Deze verdwijnt.

Misschien maakt hij volgend jaar weer een kans bij een andere groep.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:38
IK
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 21:13 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Echt ,,Realistic"
Beetje cliche, I know.
Maar heel mooi.
Maar ik heb idd niet meer het Rusland gevoel.
Ga zo door!

Vernon B)
BerichtEcht ,,Realistic"
Beetje cliche, I know.
Maar heel mooi.
Maar ik heb idd niet meer het Rusland gevoel.
Ga zo door!

Vernon B)

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 21:13
dodo1995
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 22:40 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

echt realistisch zoals altijd :D, het blijft leuk om naar te kijken en dit te volgen, en leuk dat de bokken lijken echt de vechten.
en ik wacht al af naar de zon.
Berichtecht realistisch zoals altijd :D, het blijft leuk om naar te kijken en dit te volgen, en leuk dat de bokken lijken echt de vechten.
en ik wacht al af naar de zon.

Bericht getypt door - dodo1995
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 22:40
tjalf
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 12:50 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ IK, bedankt voor je reactie, ik heb speciaal voor jou deze update gedaan, maar helaas zal de volgende zich toch wel weer in het hoge noorden afspelen, denk ik.

@ dodo1995, ook bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je met 'ik wacht al af naar de zon'? dat snap ik niet helemaal.

Iemand nog een idee voor volgende update?

Bericht@ IK, bedankt voor je reactie, ik heb speciaal voor jou deze update gedaan, maar helaas zal de volgende zich toch wel weer in het hoge noorden afspelen, denk ik.

@ dodo1995, ook bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je met 'ik wacht al af naar de zon'? dat snap ik niet helemaal.

Iemand nog een idee voor volgende update?

Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 12:50
ZebraZappo
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 14:05 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

mischien kun je nog iets met rendieren doen ofzo, en als je echt een idee meer hebt dan zou ik gewoon een ander land kiezen :p

groetjes Daan ;)

Hipsters 4ever
Berichtmischien kun je nog iets met rendieren doen ofzo, en als je echt een idee meer hebt dan zou ik gewoon een ander land kiezen :p

groetjes Daan ;)

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 14:05
tjalf
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 21:49 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Ik ga sowieso nog iets met rendieren doen, maar dat was ik van plan in VS of Canada, maar Rusland is misschien ook wel goed, omdat ik Canada oversla en de VS toch al meer dan genoeg dieren heeft. Ik begin echter pas met de volgende in Augustus, omdat ik dan ook naar dat land toe ga. Waarschijnlijk zal ik in tussentijd enkele van de Realistic zoos laten zien, een project wat Realistic heeft bedacht om dieren in het wild te redden en mensen in de stad meer over wilde dieren uit hun omgeving te leren. Ook komen er misschien enkele mini-documentaires over bijv. dieren in Japan of Indonesië.

Added (17 Jul 2011, 21:49)
Brazil

Welkom bij de langzame start van 'Realistic Brazil'. Deze documentaire gaat over alle dieren en planten die in het op vier na grootste land ter wereld leven, Brazilië. En het begint traag, met het langzaamste dier ter wereld, de luiaard. Dit is een bijzonder moment waar een tweetenige luiaard over de grond loopt, erg bijzonder, want meestal leven ze in de bomen.

De luiaard vlucht echter al "snel" naar een boom, tenminste voor hem is dat snel.

Hij heeft de boom gevonden.

Hij verdwijnt tussen de bladeren waar hij slecht opvalt dankzij de algen die op zijn huid groeien.

Tussen de vele bladeren van de jungle zijn weinig dieren te zien, toch zullen er nog veel langskomen in 'Realistic Brazil'.

Hoever is de luiaard inmiddels gekomen?

Zoals je ziet, snelheid is niet belangrijk, als je maar niet opvalt.

Tot volgende keer.

BerichtIk ga sowieso nog iets met rendieren doen, maar dat was ik van plan in VS of Canada, maar Rusland is misschien ook wel goed, omdat ik Canada oversla en de VS toch al meer dan genoeg dieren heeft. Ik begin echter pas met de volgende in Augustus, omdat ik dan ook naar dat land toe ga. Waarschijnlijk zal ik in tussentijd enkele van de Realistic zoos laten zien, een project wat Realistic heeft bedacht om dieren in het wild te redden en mensen in de stad meer over wilde dieren uit hun omgeving te leren. Ook komen er misschien enkele mini-documentaires over bijv. dieren in Japan of Indonesië.

Added (17 Jul 2011, 21:49)
Brazil

Welkom bij de langzame start van 'Realistic Brazil'. Deze documentaire gaat over alle dieren en planten die in het op vier na grootste land ter wereld leven, Brazilië. En het begint traag, met het langzaamste dier ter wereld, de luiaard. Dit is een bijzonder moment waar een tweetenige luiaard over de grond loopt, erg bijzonder, want meestal leven ze in de bomen.

De luiaard vlucht echter al "snel" naar een boom, tenminste voor hem is dat snel.

Hij heeft de boom gevonden.

Hij verdwijnt tussen de bladeren waar hij slecht opvalt dankzij de algen die op zijn huid groeien.

Tussen de vele bladeren van de jungle zijn weinig dieren te zien, toch zullen er nog veel langskomen in 'Realistic Brazil'.

Hoever is de luiaard inmiddels gekomen?

Zoals je ziet, snelheid is niet belangrijk, als je maar niet opvalt.

Tot volgende keer.

Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 21:49
chickboy
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 21:58 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens

Verzorger

HET LANGZAAMSTE DIER TER WERELD??? zal ik je eens wat vertellen? vergeleken met de koala is de luiaard een actieve spring-in-het-veld

BerichtHET LANGZAAMSTE DIER TER WERELD??? zal ik je eens wat vertellen? vergeleken met de koala is de luiaard een actieve spring-in-het-veld

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 21:58
tjalf
Datum: Maandag, 18 Jul 2011, 08:19 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Een koala slaapt inderdaad veel meer, maar de luiaard wordt officieel gezien als het langzaamste dier, hij loopt gemiddeld maar 2 meter per uur.

BerichtEen koala slaapt inderdaad veel meer, maar de luiaard wordt officieel gezien als het langzaamste dier, hij loopt gemiddeld maar 2 meter per uur.

Toegevoegd op 18 Jul 2011 om 08:19
Search:

Hosted by uCoz