Jonas' Projects - NU: Eden Gardens
Bericht Nieuwe update! Update 2 En hier is de 2de update van Bugandi Zoo. Ik start met het voorstel van Nickdierengek, nl. de okapi's. Het is een koppeltje en het vrouwtje is nu al drachtig En aan de overkant van het pad vinden we de nijlkrokodillen, het dier van Catfreako. Hun zwemvijver. En vanuit een andere hoek. Overzichtje (samen met dik dik verblijf) En hiernaast kan je de dik diks bewonderen. Dit was een idee van Legoman12324.Ze zijn nog wel niet aangekomen in Bagundi Zoo. Maar tegen de volgende update zullen ze er zijn! Een waterpoeltje bij de olifanten is ook al aangelegd maar ik ben er een foto van vergeten te nemen. Dierenverzoeken zijn nog steeds welkom! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 22:06
hananas59
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 08:37 | Bericht # 152
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het is echt super mooi ik zeg elanden
Bericht Het is echt super mooi ik zeg elanden Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 26 Maa 2012 om 08:37
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 12:19 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
heel erg mooi gedaan man! zelf vind ik het dik-diks verblijf wat groot. ik zou een voliere voor een papagaaie soort wel willen zien. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht heel erg mooi gedaan man! zelf vind ik het dik-diks verblijf wat groot. ik zou een voliere voor een papagaaie soort wel willen zien. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 26 Maa 2012 om 12:19
Skyrider1
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 14:01 | Bericht # 154
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Heel erg mooi je inspireert me erg. Goed beplant en erg realistish als ik nog een dierenverzoek mag doen zou ik graag een zebra verblijf willen zien ze zijn namelijk mijn lievelingsdieren (zie mijn banner)
Bericht Heel erg mooi je inspireert me erg. Goed beplant en erg realistish als ik nog een dierenverzoek mag doen zou ik graag een zebra verblijf willen zien ze zijn namelijk mijn lievelingsdieren (zie mijn banner) Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 26 Maa 2012 om 14:01
Bericht Nieuwe update, met vandaag de dieren van hananas59 , Kit_Fisto , Skyrider1 . Update 3 Eerst de elanden. Hiernaast kunnen we de zebra's bekijken. En daarover de soldatenara's en geelvleugelara's. Dit was de update! Dierenverzoeken zijn altijd welkom! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 20:44
legoman12324
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 20:04 | Bericht # 156
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
leuke update mooi natuurlijke verblijfen ik wil wel een mooi giraffe verblijf zien
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht leuke update mooi natuurlijke verblijfen ik wil wel een mooi giraffe verblijf zien Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 29 Maa 2012 om 20:04
NielsG
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 20:11 | Bericht # 157
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er fantastisch uit man ! Geweldig !
Bericht Ziet er fantastisch uit man ! Geweldig ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 29 Maa 2012 om 20:11
catfreako
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 20:54 | Bericht # 158
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Heel mooi! Hoe realistisch jij bouwt, daar hou ik wel van. Ik zou graag nog Tapirs of Neushoorns zien.
Bericht Heel mooi! Hoe realistisch jij bouwt, daar hou ik wel van. Ik zou graag nog Tapirs of Neushoorns zien. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 29 Maa 2012 om 20:54
nickdierengek
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 22:15 | Bericht # 159
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
zziet erg wee gweldig uit . ik zou graag eenverblijf voor nijlpaarden willen zien grtj nickdierengek
Bericht zziet erg wee gweldig uit . ik zou graag eenverblijf voor nijlpaarden willen zien grtj nickdierengek Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 29 Maa 2012 om 22:15
qlabru
Datum: Vrijdag, 30 Maa 2012, 09:50 | Bericht # 160
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heel mooi, goede natuurlijke verblijven. Ik zou graag een hok voor walrussen willen zien, omdat ik benieuwd ben hoe je dat gaat doen.
groetjes Quinten
Bericht Heel mooi, goede natuurlijke verblijven. Ik zou graag een hok voor walrussen willen zien, omdat ik benieuwd ben hoe je dat gaat doen. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 30 Maa 2012 om 09:50