Added (23 Maa 2012, 21:11) --------------------------------------------- En hier is de 1ste update van....
Bagundi Zoo
De naam van deze zoo betekent 'mooi' in een Indische taal, het Telugu. Ik heb dot gekozen omdat ik het mooi vindt klinken
Mar hier is de eerste update. Deze zoo is speciaal omdat elk dier gekozen wordt door jullie. Nickdierengek heeft de Afrikaanse Olifant als eerste dier gekozen. Dit zal ik jullie dan ook nu showen.
Hopelijk is het een geslaagd begin!
Dit is de ingang.
En als we verder lopen en naar rechts gaan, zien we deze splitsing.
We gaan naar de uitkijk.
En we gaan terug en naar de andere kant van de splitsing. Hier is nog een uitkijk.
En 2 overzichtjes.
Dit was de allereerste update, hopelijk is het een goede start! Nu mag een volgende persoon het dier bepalen.
Datum: Vrijdag, 23 Maa 2012, 23:55 | Bericht # 145
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb wel weer wat gemist op het ZTSF!
Geweldig begin JJ, je Olifanten verblijf ziet er orgineel uit en leuk dat je de kust rotsen als omheining gebruikt! Mischien zou je nog wel iets van een waterplas kunnen aanleggen voor de Olifanten?
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 08:50 | Bericht # 146
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er top uit! Ik mis misschien, net zoals Niels en Joshua wel een waterplasje.... Maar verder is het heel mooi. Ook die boomstam-hekken passen heel goed in het plaatje.
Als dier zou ik het liefst Krokodillen zien, maakt niet uit welke.
@ JowJonas, nou als je nog dieren kan opnoemen dan zou ik een orca verblijf willen zien nee geintje ik zou wel een kird dik-dik verblijf wilen zien een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Zaterdag, 24 Maa 2012, 20:52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
je kan planten en bomen zeker goed plaatsen, ik ben er van overtuigt dat je dat rond het pad ook kunt doen in het verblijf ziet t er in iedergeval goed uit, al blijft het verblijf een beetje kaal, een speeltje of boomstronk ofzo zou wel wat leuker zijn! verder top gedaan!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!