Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 23:16 | Bericht # 121
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het is al enorm lang geleden, maar hier hebben jullie eindelijk nog een update van Trodwé Zoo! Dit komt omdat mijn spel problemen ondervindt. De zoo is al zo groot geworden dat mijn pc het gewoon niet meer aankan. Ik kan alleen spelen als het spel op pauze staat, anders sluit Zoo Tycoon onmiddelijk af. Daarom dat alle dieren op de volgende screens nogal stijf staan en ik heb ook geen foto's vanuit de bezoekersmodus, dit omdat ik het spel niet op 'play' kan zetten. Maar hopelijk geniet je toch van deze update!
Update 10
Deze keer laat ik de rest van Azië zien. Vorige keer waren we gestopt bij de vogels, en vanaf daar gaan we nu verder. Naast deze volière ligt immers het verblijf van een zeldzame vis: de Mekong reuzenmeerval.
Naast dit verblijf vinden we de Siberische tijgers:
Aan de overkant zien we dit lege verblijf. Wie kan raden wat erin gaat wonen, mag het volgende Aziatische dier kiezen. (tip: denk aan het water!)
Hiernaast vinden we de Przewalskigazelle.
En hiernaast vinden we het kleine verblijfje van de Aziatische doornschildpad.
@ JowJonas, Mooie update. Jammer dat je het niet meer vanuit de bezoekersstand kan zien. Maar het had er vast mooi uit gezien!! Hmm met al dat water, zat ik inderdaad ook al te denken over otters...
Datum: Donderdag, 01 Maa 2012, 22:32 | Bericht # 127
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Update 11
Hallo! Wederom een update van Trodwé Zoo! Vandaag laat ik het laatste deel van Azië zien. Als je even terugdenkt an de vorige update, weet je dat we waren gestopt bij de otters. Deze voelen zich al geweldig in hun nieuwe verblijf.
Hiernaast ligt de volière met gouden fazanten.
En hiernaast ligt dan weer het verblijf van de dwergkasuarissen, die half in Azië en half in Oceanië ligt.
En aan de overkant het gevraagde verblijf van Skyrider1, dat van de Aziatische olifant.
@ JowJonas, Ziet er leuk uit! Maar misschien kun je het laten zien in de bezoekers mode! Dan zien we veel meer, dan ziet het er veel leuker uit denk ik! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ JowJonas, Echt een mooie update. Cool hoe je dat allemaal maakt! Echt jammer dat het niet meer in de bezoekersmode geshowd kan worden, maar het is niet anders..
Groetjes, Jeweetwelwie
Ps. Sorry dat ik het vraag, maar kan jij wel eens een verblijf van europese kleinklauwotter maken?