Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 21:36 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
O MY GOD!!!!!!!!!!!!! dit is echt geweldig!!!!!!!!!!! het lijkt net of je zelf door een dierentuin loopt. maar wil je mischien voortaan wat meer foto's van de verblijven laten zien. ( dan bij de verblijven waar je alleen de overzicht foto doet) en mischien een plattegrondje.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 21:40 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ja, een plannetje vergeet ik vaak En ik zal in het vervolg meer foto's laten zien, maar het probleem is dat het dan suuuperlang moet laden Mja, niet erg hoor Bedankt trouwens!
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 16:01 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Update 7
Vandaag een kleine update, nl. het ijsberenverblijf!
Ik vind het goed gelukt, maar oordelen jullie maar Alleen onder water ga ik nog wat meer rotsen, enz. zetten;
En een plannetje.
Bedankt om te kijken!
Groetjes, Jonas
Added (11 Feb 2012, 15:01) --------------------------------------------- Update 8
Vandaag stel ik een redelijk grote update voor, nl. het eerste deel van Azië, China!
Dit is de ingang naar Azië, waarin de binnenverblijven van de pampadieren en de poolvossen zijn.
Het eerste verblijf dat we tegenkomen is dat van onze grote trekpleister; de reuzenpanda's!
Daarnaast hebben een volière met de blauwe pauwen.
En aan de overkant ligt het verblijf van de Temmincks tragopan.
En naast die volière ligt het verblijf van de kleine panda.
En om af te sluiten, nog een planntetje.
Dit was de update, hopelijk was die weer goed! Intussen is het onderwatergedeelte van de ijsberen meer aanlokkelijk gemaakt met rotsen. Maar ik ben een foto vergeten te maken Sorry hiervoor!