Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Jonas' Projects - NU: Eden Gardens
egbert
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 17:44 | Bericht # 81   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger

hey,

erg mooie zoo.
En ik zou zeker de zoomuur wegwerken met Snowleo's rotsen.
ben benieuwd naar meer

Egbert ;)
Berichthey,

erg mooie zoo.
En ik zou zeker de zoomuur wegwerken met Snowleo's rotsen.
ben benieuwd naar meer

Egbert ;)

Bericht getypt door - egbert
Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 17:44
JowJonas
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 19:00 | Bericht # 82   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Bedankt om te reageren! De stal is bijgewerkt en de zoomuur is weggewerkt.

Update 3

We hebbben nieuwe bewoners in het savanneverblijf, nl. een koppeltje struisvogels. We hopen op goede fokresultaten!

Maar nu stel ik (met trots) een nieuw themagebied voor:

Eerst loop je door het Europahuis. Eerst wou ik er bepaalde vissen of reptielen indoen, maar omdat ik er geen vond, bevat het Europahuis voorlopig de binnenverblijven van de Europese das en de vos.
Aan de rechterkant bevinden zich de dassen. Ze hebben mogelijkheden om te graven, maar onder het hek zitten metalen platen zodat ze niet onder het hek door graven.

En daarover zitten de vossen.

En als we verder wandelen, komen we aan de uilevolière, met kerkuilen en Europese oehoes.

Dit was dan weer de update van vandaag, hopelijk vond je het mooi!
Als je downloads weet van Europese vissen of reptielen, PB me dan!

Bij de volgende update mag je je aan bergachtige tocht verwachten...

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtBedankt om te reageren! De stal is bijgewerkt en de zoomuur is weggewerkt.

Update 3

We hebbben nieuwe bewoners in het savanneverblijf, nl. een koppeltje struisvogels. We hopen op goede fokresultaten!

Maar nu stel ik (met trots) een nieuw themagebied voor:

Eerst loop je door het Europahuis. Eerst wou ik er bepaalde vissen of reptielen indoen, maar omdat ik er geen vond, bevat het Europahuis voorlopig de binnenverblijven van de Europese das en de vos.
Aan de rechterkant bevinden zich de dassen. Ze hebben mogelijkheden om te graven, maar onder het hek zitten metalen platen zodat ze niet onder het hek door graven.

En daarover zitten de vossen.

En als we verder wandelen, komen we aan de uilevolière, met kerkuilen en Europese oehoes.

Dit was dan weer de update van vandaag, hopelijk vond je het mooi!
Als je downloads weet van Europese vissen of reptielen, PB me dan!

Bij de volgende update mag je je aan bergachtige tocht verwachten...

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 19:00
thomvonder
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 19:08 | Bericht # 83   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Leuke update Jonas :) Ik vind het alleen wel jammer dat de rotsen door het verhoogde pad heen steken, dat is een beetje onrealistisch
BerichtLeuke update Jonas :) Ik vind het alleen wel jammer dat de rotsen door het verhoogde pad heen steken, dat is een beetje onrealistisch

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 19:08
NielsG
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 19:23 | Bericht # 84   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet heel leuk uit!
Ben het wel eens met Thom.
Maar verder super!

BerichtZiet heel leuk uit!
Ben het wel eens met Thom.
Maar verder super!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 19:23
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 19:26 | Bericht # 85   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

super man!
echt geweldig!
alleen wat thomvonder zegt is wel waar.
het is niet zo heel mooi.

marijn ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtsuper man!
echt geweldig!
alleen wat thomvonder zegt is wel waar.
het is niet zo heel mooi.

marijn ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 19:26
Joshua
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 21:07 | Bericht # 86   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

JowJonas@ Je zoo ziet er leuk uit en je presenteert het ook heel leuk met het verhaal.
Maar ik heb helaas toch nog een paar tips.

Update 1
- Probeer bij het Leeuwen verblijf de hekken weg te werken aan de achterkant, ze verpesten het uitzicht, voor de rest ziet dat er toppie uit!
- Het Ringstaart Maki verblijf is ook leuk beplant en deze keer de achtergrond ook mooi weg gewerkt! Maar aan de rechterkant voor het binnenverblijf zie ik toch nog dat touwhek, ik denk dat de Maki's hier gaan ontsnappen en mischien een leuk klim toestel voor de beestjes? Dat kan nooit kwaat.

Update 2
- Bij de Flamingo's kan je mischien beter een grote vijver maken met een strand (het kust bioom) Dit ziet er realistisch uit.
- Probeer bij de Neushoorns de Zoo muur weg te krijgen, dit is onrealistisch! En lelijk. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de rest van het verblijf er helemaal top uitziet op het binnenverblijf na, de Neushoorns rammen zo door het hekje heen mischien zijn de palen hekken van Ray beter om te gebruiken!
- Zebra/Giraf ziet er helemaal top uit! Goed de zoowall weggewerkt en mooi beplant!

Update 3
- Wereld deel Europa ziet er stukken en stukken beter uit! Op het vossen verblijf is niks aantemerken!
- Bij de uilen zou ik het verhoofde pad weg halen (langs de randen) En dit veranderen naar wat je ook in het midden gebruikt.

Ik hoop dat dit niet rot overkomt ofzo maar ik wil graag dat de mensen van het ZTSF de toekomst van morgen zijn (kwa zoobuilders) Ik durf de wedden dat iedereen hier nog beter kan worden dan Iben!
Maar dan moet er wel af en toe kritiek worden gegeven. Het zal kunnen dat een deel van de leden het niet met mij eens is maar dit is mijn mening.

Joshua.

Bericht veranderd door: dinojos - Woensdag, 18 Jan 2012, 11:03
BerichtJowJonas@ Je zoo ziet er leuk uit en je presenteert het ook heel leuk met het verhaal.
Maar ik heb helaas toch nog een paar tips.

Update 1
- Probeer bij het Leeuwen verblijf de hekken weg te werken aan de achterkant, ze verpesten het uitzicht, voor de rest ziet dat er toppie uit!
- Het Ringstaart Maki verblijf is ook leuk beplant en deze keer de achtergrond ook mooi weg gewerkt! Maar aan de rechterkant voor het binnenverblijf zie ik toch nog dat touwhek, ik denk dat de Maki's hier gaan ontsnappen en mischien een leuk klim toestel voor de beestjes? Dat kan nooit kwaat.

Update 2
- Bij de Flamingo's kan je mischien beter een grote vijver maken met een strand (het kust bioom) Dit ziet er realistisch uit.
- Probeer bij de Neushoorns de Zoo muur weg te krijgen, dit is onrealistisch! En lelijk. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de rest van het verblijf er helemaal top uitziet op het binnenverblijf na, de Neushoorns rammen zo door het hekje heen mischien zijn de palen hekken van Ray beter om te gebruiken!
- Zebra/Giraf ziet er helemaal top uit! Goed de zoowall weggewerkt en mooi beplant!

Update 3
- Wereld deel Europa ziet er stukken en stukken beter uit! Op het vossen verblijf is niks aantemerken!
- Bij de uilen zou ik het verhoofde pad weg halen (langs de randen) En dit veranderen naar wat je ook in het midden gebruikt.

Ik hoop dat dit niet rot overkomt ofzo maar ik wil graag dat de mensen van het ZTSF de toekomst van morgen zijn (kwa zoobuilders) Ik durf de wedden dat iedereen hier nog beter kan worden dan Iben!
Maar dan moet er wel af en toe kritiek worden gegeven. Het zal kunnen dat een deel van de leden het niet met mij eens is maar dit is mijn mening.

Joshua.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 21:07
JowJonas
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 22:11 | Bericht # 87   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ Thomvonder/NielsGuchelaar/Kit_Fisto: Oke! Ik dacht dat die overgang van rotsmuren naar het plafond wel mooi was... Maar ik zal het veranderen. Bedankt voor de tip!
@ Dinojos: Wauw, een hele boterham. Over sommige dingen heb je gelijk, maar die zijn intussen al veranderd/weggewerkt.

De hekken van de leeuwen zijn intussen veranderd doordat het grote savanneverblijf erachter ligt. Intussen zijn het rotsen met daarbovenop schrikdraad. De touwhekken bij de maki's zjn intussen ook al veranderd omdat ik eigenlijk exact hetzelfde dacht als jij :p

Wat bedoel je met de stand in het flamingoverblijf? Ik ben tevreden over mijn flamingo's, dus ik denk niet dat ik het zal veranderen. Twee verschillende vijvers vind ik toch eens wat anders...
Als je mijn vorige update wat beter had bekeken (niet grof bedoeld) had je kunnen lezen dat het neushoorngedoe al bijgewerkt is.

En voor de rest, bedankt! En ik vindt het trouwens echt fijn dat je zo'n goede kritiek geeft. Ik hoor niet bij het deel dat er tegen is... ^_^

Groetjes, Jonas :)

Bericht@ Thomvonder/NielsGuchelaar/Kit_Fisto: Oke! Ik dacht dat die overgang van rotsmuren naar het plafond wel mooi was... Maar ik zal het veranderen. Bedankt voor de tip!
@ Dinojos: Wauw, een hele boterham. Over sommige dingen heb je gelijk, maar die zijn intussen al veranderd/weggewerkt.

De hekken van de leeuwen zijn intussen veranderd doordat het grote savanneverblijf erachter ligt. Intussen zijn het rotsen met daarbovenop schrikdraad. De touwhekken bij de maki's zjn intussen ook al veranderd omdat ik eigenlijk exact hetzelfde dacht als jij :p

Wat bedoel je met de stand in het flamingoverblijf? Ik ben tevreden over mijn flamingo's, dus ik denk niet dat ik het zal veranderen. Twee verschillende vijvers vind ik toch eens wat anders...
Als je mijn vorige update wat beter had bekeken (niet grof bedoeld) had je kunnen lezen dat het neushoorngedoe al bijgewerkt is.

En voor de rest, bedankt! En ik vindt het trouwens echt fijn dat je zo'n goede kritiek geeft. Ik hoor niet bij het deel dat er tegen is... ^_^

Groetjes, Jonas :)

Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 22:11
Joshua
Datum: Woensdag, 18 Jan 2012, 11:06 | Bericht # 88   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

JowJanas@ Mooi dat je een heleboel hebt bijgewerkt :) Dan verheug ik me nu nog meer op je volgende update!
Ik bedoelde met stand, strand xD Te snel getypt ofzo.... Nouja je hebt ook wel gelijk! Je bent 1 van de weinige die dat zo doet, ik denk dat ik dat commentaar terug trek.
Ik zal de volgende keer ook iets beter lezen :) Sorry lees soms over dingen heen.

Ik hoop dat de volgende update echt top is!

BerichtJowJanas@ Mooi dat je een heleboel hebt bijgewerkt :) Dan verheug ik me nu nog meer op je volgende update!
Ik bedoelde met stand, strand xD Te snel getypt ofzo.... Nouja je hebt ook wel gelijk! Je bent 1 van de weinige die dat zo doet, ik denk dat ik dat commentaar terug trek.
Ik zal de volgende keer ook iets beter lezen :) Sorry lees soms over dingen heen.

Ik hoop dat de volgende update echt top is!

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 18 Jan 2012 om 11:06
JowJonas
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 15:18 | Bericht # 89   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Nieuwe update! De rest van Europa gooi ik vandaag in dit topic :p

Update 4

Eerst laat ik even de aanpassingen zien:

Het neushoornverblijf. De stal is aangepast en de zoomuur is weggewerkt.

Het uilenverblijf. De rotsen zijn weg, nu lijkt het net alsof ze zo het woud ik kunnen vliegen:

En de rest van Europa! Over de uilen vinden we het Alpenverblijf, met steenbokken en alpensneeuwhoenen.

En verder is het steenarendverblijf.

Dit is een special uitkijkplaatsje.

En nog een plannetje:

Dit was weer de update; volgende keer laat ik jullie dit zien:

Groetjes, Jonas ^_^

Bericht veranderd door: JowJonas - Zaterdag, 21 Jan 2012, 15:20
BerichtNieuwe update! De rest van Europa gooi ik vandaag in dit topic :p

Update 4

Eerst laat ik even de aanpassingen zien:

Het neushoornverblijf. De stal is aangepast en de zoomuur is weggewerkt.

Het uilenverblijf. De rotsen zijn weg, nu lijkt het net alsof ze zo het woud ik kunnen vliegen:

En de rest van Europa! Over de uilen vinden we het Alpenverblijf, met steenbokken en alpensneeuwhoenen.

En verder is het steenarendverblijf.

Dit is een special uitkijkplaatsje.

En nog een plannetje:

Dit was weer de update; volgende keer laat ik jullie dit zien:

Groetjes, Jonas ^_^

Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 15:18
NielsG
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 16:00 | Bericht # 90   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Wohow!
Mooi gedaan!
Heb maar 1 tip, dat het dak van de stal bij de Neushoorns niet goed op het hek aansluit.
Verder echt super!

BerichtWohow!
Mooi gedaan!
Heb maar 1 tip, dat het dak van de stal bij de Neushoorns niet goed op het hek aansluit.
Verder echt super!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 16:00
Search:

Hosted by uCoz