ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@Thyrone2003: Bedankt! @ikbenkevin: Heb je het over mijn allereerste filmpje? Ik denk het wel! Wat bedoel je met de olifanten? Zijn de olifanten zelf niet mooi of hun verblijf? En bij de apen kan ik nu toch niets meer veranderen, en intussen maak ik overal toch al binnenverblijven.
Groetjes, Jonas
Added (05 Jan 2012, 15:56) --------------------------------------------- Sorry mensen, en vooral NielsGuchelaar, maar ik ga kappen met het remake-gedoe. Aan Thyrone2003, bedankt voor de link maar ik had hem niet nodig. Maar de reden waarom ik stoop is omdat ik barst van de ideeën voor een nieuwe dierentuin. Deze zal dieren van elk werelddeel bevatten en het zal dus ook naar werelddeel geschikt zijn. Hier heb ik voor jullie de eerste update...
Update 1
Mijn nieuwe dierentuin zal Trodwé Zoo heten. Dit betekent Trip Rond De Wereld.
Mijn dierentuin is o.a. lid van: JZA: Jonas' Zoos and Aquaria EAZA: European Association of Zoos and Aquaria WAZA: World Association of Zoos and Aquaria IUCN: International Union for Conservation of Nature. Hierbij helpen we om dieren in het wild in stand te houden dankzij uitzettingen in de vrije natuur.
Dit is de ingang, de originele Zoo Tycoon-ingang wordt nog verwijderd.
En als we verder lopen, zien we een leeuwenstandbeeld en daarachter een tijgerstandbeeld.
En nog een overzichtsfoto.
Groetjes, Jonas
Added (09 Jan 2012, 20:12) --------------------------------------------- Oké! Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb weer een update klaar staan voor jullie!
Ik heb een logo gemaakt voor Trodwé Zoo:
Ik laat jullie het eerste deel van de werkelijke dierentuin zien, nl. Afrika
Als eerste verblijf heb ik een leeuwenverblijf gemaakt. De overzichtsfoto is duidelijk, maar de andere foto's vind ik een beetje onduidelijk.
En aan de overkant vinden we de ringstaartmaki's. Deze foto's zijn wel allemaal duidelijk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Leuk hoor! Wel zou ik bij het leeuwenverblijf (het is maar mijn mening hoor) dat hekken dat vanvoor staat misschien wat verlagen of toch redelijk veel Verder vind ik het Ringstaartmaki-verblijf echt mooi gedaan met de rotsen als omheining er mooi rond. Ook een mooie indeling met de paden! Ik hoop snel op een ander update!
Groetjes
Bericht veranderd door: Cheeta7 - Maandag, 09 Jan 2012, 21:28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven en veel groen in de verblijven. Toch vind ik die leeuwenfoto heel erg mooi geworden, zo beschut in de savanne!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
een hele mooie dierentuin heel mooi met al die uitkijkpunten ik vind het wel een nadeel dat het wat zo recht is kun je dat mischien iets meer laten verwilderen dat zou het wel helemaal af maken, en hoe kom je aan al die downloads ik vind ze heel erg mooi zou je me a.u.b. de linken willen sturen ik heb zelf namelijk geen downloads en zou ze heel graag willen, maar een goeie dierentuin ga zo door
mooi dierentuin wat Merwino al zegt meer beplanting een vraag waarom is het giraffe/zebra/en gazelle verblijf zo groot wel leuk neushoorn verblijf een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt voor te reageren!
@ Merwino: Ik doe die paden zo recht omdat het hek dat ik gebruik aan de zijkanten van mijn pad geen bochten kan maken. En wat bedoel je met verwilderen? Dan ziet het er toch verwaarloosd uit? @ Legoman12324: Het is zo groot omdat er zoveel dieren inzitten/gaan inzitten. Dit verblijf is echt bedoeld als nabootsing van de savanne en gaan qua paren gewoon hun gang, als ik het zo kan zeggen Want intussen telt de zebragroep al zo'n 10 dieren, terwijl we begonnen zijn bij 6. Daarom is het verblijf zo groot! Uiteindelijk zullen er ook nog struisvogels bijkomen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ JowJonas, erg leuke zoo, en mooi gemaakt, maar wat onrealistisch is is dat de neushoorns een stal van hout hebben. Het enige waar je nog naar moet kijken. Verder erg goed....