ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
This is.. AMAZING! I like your use of foliage, it's very big too I'm very inspired to make one now! I haven't made an aviary in awhile, but seeing this makes me want to make one! I also like the big log thats over the path, it makes it mosre interesting
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 16:04 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@Qlabru en NielsGuchelaar en Gamebadger: Bedankt! Thanks! @Jeweetwelwie: Bedankt! Ik dacht eerst ook aan een rondleiding, maar door plaatsgebrek heb ik het toch niet kunnen doen Misschien in een volgend project?
Maar nu... de allerlaatste update voor Pinewood Zoo Maar natuurlijk is het avontuur nog niet gedaan! Er volgt nog een filmpje! Maar ik wijk af. Hier is de update:
Vorige keer heb ik jullie het roodstaartpapegaaiverblijf laten zien. Hierachter is een splinternieuw cheetaperk gebouwd!
Aan de overkant kunnen we enkele rode reuzenkangaroes waarnemen. Dit had ik al een beetje verklapt met de vorige update
En nog een plannetje.
Dit was dan alweer de laatste update van dit project, maar natuurlijk volgt er weer een ander project! Hierbij wil ik jullie hulp: Wat zou ik maken? Voorstellen ALTIJD welkom! Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
@ JowJonas, Leuke update. Je bouwt met allemaal dezelfde ondergrond. Zelf vind ik dit heel moeilijk maar probeer dit ook met mijn nieuwe dierentuin! Ik vind het wel iets hebben..
Hmm.. Iets nieuws? Misschien een deel van een dierenpark nabouwen, zoals bijvoorbeeld bugers bush?
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ziet er echt geweldig mooi uit, ziet er uit als een echte dierentuin, ik ben echt reuze fan van jouw werk omdat je me steeds blijft verassen hoe mooi je de verblijfen maakt. Een vraagje bij de maleise zonbeer op pagina 5 (volgensmij) heb je op de achtergrond grote rotsen mag ik vragen waar je die vandaan hebt ??? (link is ook welkom) grtz Pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 11:10 | Bericht # 66
0
Horeca Medewerker
@Nielsguchelaar: Bedankt! Die Australië-dierentuin laat ik nog even in optie. @Jeweetwelwie: Ik dacht er al aan om iets na te bouwen... Maar ik dacht eerst aan Blijdorp, omdat ik daar dinsdag naartoe ga @Pretmachine: Wow! Bedankt! Die rotsen heb ik van een link in een tiopic op deze site. Ik dacht, maar ik ben niet zeker, dat het was in een topic over Snowleo.
Added (31 Dec 2011, 10:10) --------------------------------------------- Nieuw Project!
Ik heb een nieuw project, en het zal iets speciaal worden! Ik ga proberen om delen van bestaande zoos na te maken, remakes dus. Jullie vertellen we wat ik zal nabouwen. Ik doe wel maar 1 ding tegelijk! Dus vanaf ik bezig ben met iets, moet je even stoppen met dingen aanvragen. Hetgene wat als eerste wordt gevraagd, zal ik bouwen! Liefst iets wat haalbaar is en iets dat ik ken!
Een vrolijk oudjaar en (voor morgen dan) een gelukkig nieuwjaar!
0
Horeca Medewerker
Perfect! Ik ga er dinsdag heen, dus dan kan ik het eens goed bekijken Challenge accepted
Added (03 Jan 2012, 21:01) --------------------------------------------- Jeps, savanne komt eraan! Ik moet er nog wel aan beginnen, maar ik beeld het me al helemaal in! Zoals ik al had gezegd, ik ben er vandaag heen geweest. Het was wel nogal nat , maar ik heb toch alles redelijk goed kunnen bekijken! Voor de savanne heb ik nog wel wat downloads nodig! Ik zoek nog:
en hier een door Sophie en hij leeft op savanne http://ztwdownloads.ucoz.com/index/0-7 (laatste download) Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Woensdag, 04 Jan 2012, 10:17
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 11:43 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
jonas dat filmpje was perfecht ik von de alifanten aleen niet mooi en je kan meer gebouwen maken voor bevoor beeld de tamirins dat in een buiten hok nee Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.