Jonas' Projects - NU: Eden Gardens
McCamel
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 17:32 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind dat je verblijven qua vorm en grootte echt zeer mooi zijn. Alleen telkens is de inhoud hetzelfde. Ik wordt het graslandbiome wel een beetje zat. Kun je misschien bij de ijsberen toendra doen, en bij Zziatische dieren kun je misschien wat gematigd woud doen. Anders gaat alles zo snel vervelen. Dat is zeer vervelend. Voor de rest heb je het goed gedaan. Mijn complimenten! David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Ik vind dat je verblijven qua vorm en grootte echt zeer mooi zijn. Alleen telkens is de inhoud hetzelfde. Ik wordt het graslandbiome wel een beetje zat. Kun je misschien bij de ijsberen toendra doen, en bij Zziatische dieren kun je misschien wat gematigd woud doen. Anders gaat alles zo snel vervelen. Dat is zeer vervelend. Voor de rest heb je het goed gedaan. Mijn complimenten! David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 17:32
JowJonas
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 17:53 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Nielsguchelaar : Bedankt! @ Timo13: De verblijven (ik denk dat je mijn volières bedoelt, niet?) zijn nogal hoekig omdat de hekken niet buigen. En ik vind het wel iets hebben En het water voor de panda's zal aangepast worden, maar ik zou wel even de reden willen weten waarom het breder zou moeten zijn. @ McCamel: Ik doe bewust geen andere biomes, behalve dan af en toe wat bergbiome, omdat dat nogal onrealistisch is en ik hou er eigenlijk helemaal niet van. Bij de ijsberen zijn delen bergbiome, omdat dat er nog realistisch uitziet (dankzij de download van Sophie). Sorry dat het je irriteert, maar dat is nu eenmaal mijn bouwstijl. Greotjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht @ Nielsguchelaar : Bedankt! @ Timo13: De verblijven (ik denk dat je mijn volières bedoelt, niet?) zijn nogal hoekig omdat de hekken niet buigen. En ik vind het wel iets hebben En het water voor de panda's zal aangepast worden, maar ik zou wel even de reden willen weten waarom het breder zou moeten zijn. @ McCamel: Ik doe bewust geen andere biomes, behalve dan af en toe wat bergbiome, omdat dat nogal onrealistisch is en ik hou er eigenlijk helemaal niet van. Bij de ijsberen zijn delen bergbiome, omdat dat er nog realistisch uitziet (dankzij de download van Sophie). Sorry dat het je irriteert, maar dat is nu eenmaal mijn bouwstijl. Greotjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 17:53
NielsG
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 18:11 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (McCamel )
Kun je misschien bij de ijsberen toendra doen,
Heb je het IJsberenverblijf in Blijdorp wel is gezien? Daar komt zeker géén Toendra/IJs voor...
Bericht Quote (McCamel )
Kun je misschien bij de ijsberen toendra doen,
Heb je het IJsberenverblijf in Blijdorp wel is gezien? Daar komt zeker géén Toendra/IJs voor...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 18:11
JowJonas
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 21:59 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Zie je! Dat dacht ik ook al, maar ik was niet zeker Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Zie je! Dat dacht ik ook al, maar ik was niet zeker Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 21:59
egbert
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 12:43 | Bericht # 115
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
Wow, het lijkt net als of echt in een dierentuin loopt! heel realistisch!
Bericht Wow, het lijkt net als of echt in een dierentuin loopt! heel realistisch! Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 12:43
catfreako
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 20:04 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Heel mooi! Ook heel realistisch. Alleen, lopen die Bizons los?
Bericht Heel mooi! Ook heel realistisch. Alleen, lopen die Bizons los? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 20:04
Bericht @ Egbert: Bedankt! @ Catfreako: Nee hoor, waarom denk je dat? Update 9 En wederom een update van Trodwé Zoo! Vandaag laat ik het volgende stukje van Azië zien, namelijk ZuidOost-Azië! Dit gebied ligt vlak naast China en bestaat uit 3 verblijven, maar er kunnen er altijd bijkomen. Het eerste, dat naast het Temminks tragopanverblijf ligt, is het verblijf van de Maleische tapir. Daarover ligt het verbljif van de grote plompe lori. En daar dan weer over ligt een volière met waaierduiven en neushoornvogels. Dit was weer een update! Hier nog een screen van het onderwaterdeel van de ijsberen. Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 20:29
ZTD
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 21:04 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ JowJonas , Mooie update! Wij van het ZTD zijn er heel tevreden over en hebben er dan ook een stukje overgeschreven. Kijk --> HIER <-- voor onze reactie en je cijfer! Groetjes, Jeweetwelwie
Kijk snel op ZTD! Klik op de banner hierboven!
Bericht @ JowJonas , Mooie update! Wij van het ZTD zijn er heel tevreden over en hebben er dan ook een stukje overgeschreven. Kijk --> HIER <-- voor onze reactie en je cijfer! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - ZTD Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 21:04
catfreako
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 22:08 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ JowJonas , Omdat op de plattegrond geen hekken staan:P Coole update! Ik ben echt fan van het ijsberenverblijf. Ook mooi realistisch hoe je die volières bouwt
Bericht @ JowJonas , Omdat op de plattegrond geen hekken staan:P Coole update! Ik ben echt fan van het ijsberenverblijf. Ook mooi realistisch hoe je die volières bouwtBericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 22:08
jeffrey
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 22:19 | Bericht # 120
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
grrrr........ dat ijsberen verblijf lijkt op het mijne.... haha grapje hoor ziet er super uit!
Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Donderdag, 16 Feb 2012, 22:19
Bericht grrrr........ dat ijsberen verblijf lijkt op het mijne.... haha grapje hoor ziet er super uit! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 22:19