Datum: Dinsdag, 06 Maa 2012, 21:08 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ wollykonijn & @ Muisjep: Bedankt! Mijn computer kan het inderdaad niet meer aan, maar in een nieuwe zoo werkt het wel weer! @ Jeweetwelwie: Bedankt! Waarom vraag je dat? In een volgend project zou het wel lukken. @ NielsGuchelaar: Enorm bedankt!
Added (06 Maa 2012, 20:08) --------------------------------------------- Nieuwe update!
Update 12
Weer een update van Trodwé Zoo! Deze keer laat ik dit zien:
We beginnen bij ... het begin natuurlijk! Dat zijn de vogelbekdieren.
En daarnaast vinden we de kiwi's.
Aan de overkant kunnen we de takahes zien.
Hiernaast kunnen we de rotskangoeroes bewonderen.
Aan de overkant vinden we de Matschie boomkangoeroes.
En daarnaast kan je de boskalkoen zien.
Dit was de update, om af te sluiten nog een plan...
En een teaser voor volgende keer! Dit zal (jammer genoeg) de laatste update worden van Trodwé Zoo!
Datum: Dinsdag, 06 Maa 2012, 23:14 | Bericht # 134
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Mooi! Ik vind jouw manier van bouwen altijd heel leuk om te zien. Jammer dat binnenkort de laatste update komt. Ik ben benieuwd hoe het Koala-verblijf eruit gaat zien. Blijf alsjeblieft doorgaan met dierentuinen bouwen!
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 21:41 | Bericht # 135
0
Horeca Medewerker
Bedankt voor jullie positieve reacties! Dat waardeer ik echt!
Ik heb een probleem. Mijn dierentuin is echt al té groot geworden. Zo gauw het laadscherm verdwenen is, sluit het spel al meteen af. Daarom ga ik het laatste deel in een andere map bouwen. Deze update zal snel volgen!
Datum: Maandag, 19 Maa 2012, 17:59 | Bericht # 140
0
Horeca Medewerker
Ik ga starten met mijn nieuw project... En jullie helpen me daarmee! Wat volgt is een uniek concept... Jullie bepalen de dieren die in mijn zoo komen. Het eerste dier dat nu voorgesteld wodt, zal deel uitmaken van de eerste update.