dierenpark Arts show topic.
boerroel545
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 10:30 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
@ Kit_Fisto , alweer leuke ideeen ik hoop dat de update snel komt gr. roel
Bericht @ Kit_Fisto , alweer leuke ideeen ik hoop dat de update snel komt gr. roelBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 10:30
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 18:19 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
hey daar!! de update zal hopelijk snel komen! ik heb er lang aan gewerkt. maar ik had er niet te veel tijd voor. het kwam omdat ik veel huiswerk heb. en zoals vele weten een van mijn beste vrienden zelfmoord wil plegen.. dus daar heb ik zelfs meer tijd in gestoken dan huiswerk.. en het kwam ook door minecraft xD.. maar goed. dit is niet de update ( helaas) maar een nieuwtje. wat je in de update kan verwachten: - het vernieude nijl rivier kas. - het dorpje. - nieuwtjes - informatie. ook zal er over een paar updates het volgende wereldeel worden geshowdt. maar welke weet ik niet. daarom laat ik jullie stemmen. 1. Zuid-Amerika. 2. Noord-Amerika. 3. Azie. 4. Australie 5. de oceanen. ( dus een groot zout water aquarium gebouw) dit was een klein nieuwtje. gr. Marijn ps. ik wil even niet horen dat mijn vriend gek is ofzo. dankje.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zaterdag, 06 Okt 2012, 18:20
Bericht hey daar!! de update zal hopelijk snel komen! ik heb er lang aan gewerkt. maar ik had er niet te veel tijd voor. het kwam omdat ik veel huiswerk heb. en zoals vele weten een van mijn beste vrienden zelfmoord wil plegen.. dus daar heb ik zelfs meer tijd in gestoken dan huiswerk.. en het kwam ook door minecraft xD.. maar goed. dit is niet de update ( helaas) maar een nieuwtje. wat je in de update kan verwachten: - het vernieude nijl rivier kas. - het dorpje. - nieuwtjes - informatie. ook zal er over een paar updates het volgende wereldeel worden geshowdt. maar welke weet ik niet. daarom laat ik jullie stemmen. 1. Zuid-Amerika. 2. Noord-Amerika. 3. Azie. 4. Australie 5. de oceanen. ( dus een groot zout water aquarium gebouw) dit was een klein nieuwtje. gr. Marijn ps. ik wil even niet horen dat mijn vriend gek is ofzo. dankje. Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 18:19
boerroel545
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 18:39 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ Kit_Fisto , ik wil graag australie zien ben er namelijk zelf ook mee bezig dus mischien kan ik er wat inspiriatie van krijgen maar de rest klinkt ook leuk gr. roel ps. plaatjes zijn aan het uploaden
Bericht @ Kit_Fisto , ik wil graag australie zien ben er namelijk zelf ook mee bezig dus mischien kan ik er wat inspiriatie van krijgen maar de rest klinkt ook leuk gr. roel ps. plaatjes zijn aan het uploadenBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 18:39
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 09:51 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ boerroel545 , oke dan is de stand: australie: 1 zuid amerika: 0 noord amerika: 0 azie: 0 oceanen: 0 ( een groot zout water aquarium gebouw) er kan nog altijd gestemd worden!!
Bericht @ boerroel545 , oke dan is de stand: australie: 1 zuid amerika: 0 noord amerika: 0 azie: 0 oceanen: 0 ( een groot zout water aquarium gebouw) er kan nog altijd gestemd worden!!Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 09:51
rymafra
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 11:04 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
AZIE
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht AZIE Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 11:04
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 07:01 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
oke dan is de stand: australie: 1 Azie: 1 zuid amerika: 0 noord amerika: 0 oceanen: 0 ( dat is een groot zout water aquarium gebouw) blijf stemmen!!
Bericht oke dan is de stand: australie: 1 Azie: 1 zuid amerika: 0 noord amerika: 0 oceanen: 0 ( dat is een groot zout water aquarium gebouw) blijf stemmen!! Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 07:01
Olaf2000
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 07:20 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oceanen ^^
Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Bericht Oceanen ^^ Bericht getypt door - Olaf2000 Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 07:20
kroko72
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 09:05 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
australie lijkt mij leuk om te zien ben benieuwd naar je planten in dde verblijven vandaar
klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Bericht australie lijkt mij leuk om te zien ben benieuwd naar je planten in dde verblijven vandaar Bericht getypt door - kroko72 Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 09:05
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 09 Okt 2012, 07:26 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ Olaf2000 , @ kroko72 , bedankt voor het stemmen!! dan is de stand: australie: 2 azie 1 noord amerika 0 zuid amerika 0 oceans 1 ( dat is een groot zout water aquarium gebouw. er kan nog altijd gestemdt worden!! gr. Marijn
Bericht @ Olaf2000 , @ kroko72 , bedankt voor het stemmen!! dan is de stand: australie: 2 azie 1 noord amerika 0 zuid amerika 0 oceans 1 ( dat is een groot zout water aquarium gebouw. er kan nog altijd gestemdt worden!! gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 09 Okt 2012 om 07:26
raymondhoek
Datum: Woensdag, 10 Okt 2012, 08:50 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dierenpark Arts ontvang een geldbedrag Dierenpark Arts liep al tijden met een zeer lage winst, waardoor uitbreiden niet mogelijk bleek. Het nationaal dierentuin fonds vond dit zo vervelend, dat zij hebben besloten een gift te doen aan Dierenpark Arts van maarliefst 2000 credits. De directeur kon dit zeker waarderen en beloofde direct verbeteringen. Wat voor verbeteringen dit zullen zijn, dat wilde hij nog niet zeggen, maar we houden het goed in de gaten.
Bericht Dierenpark Arts ontvang een geldbedrag Dierenpark Arts liep al tijden met een zeer lage winst, waardoor uitbreiden niet mogelijk bleek. Het nationaal dierentuin fonds vond dit zo vervelend, dat zij hebben besloten een gift te doen aan Dierenpark Arts van maarliefst 2000 credits. De directeur kon dit zeker waarderen en beloofde direct verbeteringen. Wat voor verbeteringen dit zullen zijn, dat wilde hij nog niet zeggen, maar we houden het goed in de gaten.
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 10 Okt 2012 om 08:50