Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
dierenpark Arts show topic.
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 02 Sep 2012, 10:34 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ Laraatje2008, bedankt voor je reactie!!

@ Cheeta7, ook jij bedankt voor je reactie!! er wordt ondertussen wat gedaan aan het dwergnijlpaarden verblijf. maar wat, blijf geheim :p .

bouwfoto's

ondertussen wordt er hardt gewerkt in dierenpark Arts. en dat wouden we graag laten zien. we mochten op zondag middag langskomen om te kijken hoe het er voor stondt. natuurlijk wouden we een bezoekje brengen aan de grootste atractie van de dierentuin. maar toen we er heen liepen zagen we dit:

hoe kan dat??!! hij was pas net open, en er wordt nu al weer aan gewerkt!

jammer. maar ja. we gaan verder naar de andere veranderingen. want als we ons omdraaien zien we dat er een nieuwe kijkruit is geplaatst bij de dwergnijlpaarden.

en achter ons wordt er ook hard gewerkt. zo is er een ruimte voor een eetpleintje aangelegt. en je wordt meteen verwelkomt door 4 reusachtige bomen. deze zijn natuurlijk nagemaakt.

in het einde van de vorige update eindigte we in een woestijn. aan de woestijn wordt ondertussen gewerkt. zo is het park bezig met een klein dorpje.

dit nagemaakte dorpje zit achter de nijlrivier kas. oficieel hoorde daar het madagaskar gebied te komen. maar die moet opschuiven. in dit dorpje komen twee diersoorten. wat voor diersoorten? dat weten we nog niet.
zo ziet een huisje er uit:

een verblijf van het geheime diersoort :p .

een ander stukje van het dorpje.

een ander stukje van het verblijf.

dit waren een paar bouwfoto's. ik hoop dat je genoten hebt en een reactie achterlaat.

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ Laraatje2008, bedankt voor je reactie!!

@ Cheeta7, ook jij bedankt voor je reactie!! er wordt ondertussen wat gedaan aan het dwergnijlpaarden verblijf. maar wat, blijf geheim :p .

bouwfoto's

ondertussen wordt er hardt gewerkt in dierenpark Arts. en dat wouden we graag laten zien. we mochten op zondag middag langskomen om te kijken hoe het er voor stondt. natuurlijk wouden we een bezoekje brengen aan de grootste atractie van de dierentuin. maar toen we er heen liepen zagen we dit:

hoe kan dat??!! hij was pas net open, en er wordt nu al weer aan gewerkt!

jammer. maar ja. we gaan verder naar de andere veranderingen. want als we ons omdraaien zien we dat er een nieuwe kijkruit is geplaatst bij de dwergnijlpaarden.

en achter ons wordt er ook hard gewerkt. zo is er een ruimte voor een eetpleintje aangelegt. en je wordt meteen verwelkomt door 4 reusachtige bomen. deze zijn natuurlijk nagemaakt.

in het einde van de vorige update eindigte we in een woestijn. aan de woestijn wordt ondertussen gewerkt. zo is het park bezig met een klein dorpje.

dit nagemaakte dorpje zit achter de nijlrivier kas. oficieel hoorde daar het madagaskar gebied te komen. maar die moet opschuiven. in dit dorpje komen twee diersoorten. wat voor diersoorten? dat weten we nog niet.
zo ziet een huisje er uit:

een verblijf van het geheime diersoort :p .

een ander stukje van het dorpje.

een ander stukje van het verblijf.

dit waren een paar bouwfoto's. ik hoop dat je genoten hebt en een reactie achterlaat.

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 02 Sep 2012 om 10:34
Cheeta7
Datum: Zondag, 02 Sep 2012, 10:48 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

@ Kit_Fisto, Mooi hoor! Jammer dat het gesloten is ;) . Er worden al mooie gebouwen en verblijven uit de grond gestampt.

Bart

Bericht veranderd door: Cheeta7 - Zondag, 02 Sep 2012, 10:49
Bericht@ Kit_Fisto, Mooi hoor! Jammer dat het gesloten is ;) . Er worden al mooie gebouwen en verblijven uit de grond gestampt.

Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 02 Sep 2012 om 10:48
boerroel545
Datum: Zondag, 02 Sep 2012, 11:14 | Bericht # 63   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Kit_Fisto, jammer dat het gesloten is maar voor de verderest ziet het er weer top uit
ik ben benieuwd wanneer het allemaal af is ga zo door :)

Gr. Roel :)

Bericht@ Kit_Fisto, jammer dat het gesloten is maar voor de verderest ziet het er weer top uit
ik ben benieuwd wanneer het allemaal af is ga zo door :)

Gr. Roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 02 Sep 2012 om 11:14
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 02 Sep 2012, 11:25 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Cheeta7, bedankt! en in de loop van de tijd worden er nog mee mooie verblijven en gebouwen uit de grond gestampt!! :D

@ boerroel545, bedankt!! het zal denk ik over een week of 2 af zijn. maar dat licht er aan hoe onze bouwvakkers er aan werken.. :)

reacties zijn nog altijd welkom!! :D

Bericht@ Cheeta7, bedankt! en in de loop van de tijd worden er nog mee mooie verblijven en gebouwen uit de grond gestampt!! :D

@ boerroel545, bedankt!! het zal denk ik over een week of 2 af zijn. maar dat licht er aan hoe onze bouwvakkers er aan werken.. :)

reacties zijn nog altijd welkom!! :D

Toegevoegd op 02 Sep 2012 om 11:25
ZooM
Datum: Zondag, 02 Sep 2012, 11:38 | Bericht # 65   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ Kit_Fisto, ziet er al mooi uit! Ben benieuwd als het af is!
Bericht@ Kit_Fisto, ziet er al mooi uit! Ben benieuwd als het af is!

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 02 Sep 2012 om 11:38
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 02 Sep 2012, 12:24 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mooie update van de bouwfoto's.
Ik ben heel erg benieuwd naar de kas.
Ik vind t wel jammer dat die afrikaanse huisjes voor mn gevoel kris-kras geplaatst zijn. Maar misschien wordt dit later met meer eenhed nog een geheel.

Ben benieuwd naar de update.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtMooie update van de bouwfoto's.
Ik ben heel erg benieuwd naar de kas.
Ik vind t wel jammer dat die afrikaanse huisjes voor mn gevoel kris-kras geplaatst zijn. Maar misschien wordt dit later met meer eenhed nog een geheel.

Ben benieuwd naar de update.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 02 Sep 2012 om 12:24
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 07:27 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ ZooM, bedankt voor je reactie!!

@ Jeweetwelwie, jij ook bedankt!! :D als het af is, zal het lijken alsof de huisjes er niet zo neer gezet zijn.

gr. Marijn ^_^

EDIT:

nieuwtje!!
ondertussen is er al een goed begin gekomen aan het dorpje. het tweede verblijf is in aanbouw. en schijnbaar komt er ook nog een derde verblijf. we weten wel in welke eerste twee verblijven komen. namelijk feneks en stokstaartjes.

in de kas wordt er ondertussen ook hard gewerkt. zo hebben we ontvangen dat bij het dwergnijlpaarden buiten verblijf, de verbinding tussen de kas en verblijf, dicht is. zo heeft de dierentuin ook nog plannen om een onderwater zicht te maken bij het krokodillen verblijf. daar komen dan ook groter zoet water vissen. zodat je ook wat anders ziet.

dit was het nieuwtje. de volgende keer laat ik wat foto's zien hoe het er voor staat. want dan kunnen we de kas in!!! :D

gr. Marijn

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Woensdag, 05 Sep 2012, 07:27
Bericht@ ZooM, bedankt voor je reactie!!

@ Jeweetwelwie, jij ook bedankt!! :D als het af is, zal het lijken alsof de huisjes er niet zo neer gezet zijn.

gr. Marijn ^_^

EDIT:

nieuwtje!!
ondertussen is er al een goed begin gekomen aan het dorpje. het tweede verblijf is in aanbouw. en schijnbaar komt er ook nog een derde verblijf. we weten wel in welke eerste twee verblijven komen. namelijk feneks en stokstaartjes.

in de kas wordt er ondertussen ook hard gewerkt. zo hebben we ontvangen dat bij het dwergnijlpaarden buiten verblijf, de verbinding tussen de kas en verblijf, dicht is. zo heeft de dierentuin ook nog plannen om een onderwater zicht te maken bij het krokodillen verblijf. daar komen dan ook groter zoet water vissen. zodat je ook wat anders ziet.

dit was het nieuwtje. de volgende keer laat ik wat foto's zien hoe het er voor staat. want dan kunnen we de kas in!!! :D

gr. Marijn

Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 07:27
boerroel545
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 22:06 | Bericht # 68   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

Leuke ideeën ik ben benieuwd naar de update :)

Gr. Roel

BerichtLeuke ideeën ik ben benieuwd naar de update :)

Gr. Roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 22:06
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 22:08 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Kit_Fisto,
Ik ben benieuwd hoe je alles inricht. Zeker na die vorige foto's.
Ook leuk dat je doet alsof het een echte dierentuin is, met de bouw
dat je er nu niet in kunt.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Kit_Fisto,
Ik ben benieuwd hoe je alles inricht. Zeker na die vorige foto's.
Ook leuk dat je doet alsof het een echte dierentuin is, met de bouw
dat je er nu niet in kunt.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 22:08
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 10:12 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ boerroel545, heel erg bedankt voor je reactie!!

@ Jeweetwelwie, ook jij bedankt voor je reactie!! leuk dat het je opvalt dat ik probeer te doen dat het een echte dierentuin is! :)

gr. Marijn :D

EDIT

iedereen hoopt nu dat ik hier plaats op een update.. helaas komt die nog niet.. :p waarschijnlijk vandaag. anders morgen.

maar wel iets anders. namelijk een:
nieuwtje!!

we hebben te horen gekregen dat het derde verblijf er niet zal komen.. dat komt vanwege ruimte gebrek. het dorp mag namelijk niet veel ruimte in beslag nemen. en op die ruimte zal dus het begin stuk van madagaskar komen.

het fenek verblijf is ondertussen al aardig beplant met woestijn planten en savane planten. het stokstaartje verblijf moet nog worden ingericht. ook is er een kleine ruimte waar een reusachtige termietenheuvel komt. er komt daar dan ook een kleine speeltuin. en waarschijnlijk een kraam waar je een heerlijk ijsje kan kopen.

bij het nijlrivier kas is ondertussen het stuk van de dwergnijlpaarden droog gelegt. en zijn er een paar rotsen onder de brug weggehaalt.

dit was het nieuwtje tot nu toe.

gr. Marijn ^_^

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zondag, 09 Sep 2012, 10:13
Bericht@ boerroel545, heel erg bedankt voor je reactie!!

@ Jeweetwelwie, ook jij bedankt voor je reactie!! leuk dat het je opvalt dat ik probeer te doen dat het een echte dierentuin is! :)

gr. Marijn :D

EDIT

iedereen hoopt nu dat ik hier plaats op een update.. helaas komt die nog niet.. :p waarschijnlijk vandaag. anders morgen.

maar wel iets anders. namelijk een:
nieuwtje!!

we hebben te horen gekregen dat het derde verblijf er niet zal komen.. dat komt vanwege ruimte gebrek. het dorp mag namelijk niet veel ruimte in beslag nemen. en op die ruimte zal dus het begin stuk van madagaskar komen.

het fenek verblijf is ondertussen al aardig beplant met woestijn planten en savane planten. het stokstaartje verblijf moet nog worden ingericht. ook is er een kleine ruimte waar een reusachtige termietenheuvel komt. er komt daar dan ook een kleine speeltuin. en waarschijnlijk een kraam waar je een heerlijk ijsje kan kopen.

bij het nijlrivier kas is ondertussen het stuk van de dwergnijlpaarden droog gelegt. en zijn er een paar rotsen onder de brug weggehaalt.

dit was het nieuwtje tot nu toe.

gr. Marijn ^_^

Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 10:12
Search:

Hosted by uCoz