ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Cheeta7, heel erg bedankt voor je reactie! ik zal wat met je tip doen. @ Jeroen-krokofreak, ook jij super bedankt voor je reactie! ik zal wat gaan doen met je tips.
ik laat jullie nu wat screens zien van het nijl rivier gebouw
nijlvaranen verblijf
je gaat daarna een brug op..
en je kan dan twee verblijven zien..
en nog wat informatie: voordat je het gebouw in loopt. zie je aan je linker zijde een mooie rivier. die is nagemaakt van de nijl. en dus de nijl moet voorstellen. als je naar binnenloopt zie je voor je een klein meertje. en links is het nijlvaranen verblijf. als je, je omdraait zie je een brug liggen. die bedekt wordt door een grote kas. aan je linkerzeide hoor je groot geplons. en aan je rechterzeide hoor je grote staarten die op het water slaan...
ik hoop dat jullie het mooi vinden. ik heb er namelijk erg mijn best op gedaan. de update kan elk moment komen.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zondag, 19 Aug 2012, 09:01
Curator
@ boerroel545, bedankt voor je reactie!! ik heb wat met je tip gedaan!
@ Muisjep, ook jij bedankt!
update!!!!!!
het nijl rivier gebouw!
hey iedereen!! de update is er toch eindelijk! naar lang wachten komt hij er toch! de update van het nijl rivier gebouw!
hier wat informatie voordat ik verder ga: het nijlrivier gebouw bestaat uit een grote kas een klein gebouw en een buiten stukje. het grenst aan de savane. en achter de kas is er plek voor madagaskar. in het nijlgebouw leven tot nu toe alleen maar groter dieren. waaronder: nijlkrokodillen, dwergnijlpaarden en nijlvaranen. in de toekomst komen hier ook nog flamingo's bij. en mischien meer.
toekomst plannen over het nijl gebouw ook hebben we veel toekomst plannen voor het nijl gebouw. zo willen wij dat de flamingo groep, bij de dwergnijlpaarden komen. maar of dat goed gaat??
ook denken wij er over om de dwergnijlpaarden alleen buiten te laten. en dat ze geen toegan hebben tot de kas. zodat de nijlkrokodillen een groter verblijf hebben. omdat ze nu een vrij klein verblijf hebben.
oke genoeg gepraat laten we beginnen met de udpate!! we gaan verder waar we de vorige keer gestopt waren. dus bij het uitzicht punt op het impala verblijf. er is hier een splitsing. de rechste gaat naar het nijl gebouw en toekomstige madagaskar. en links gaat naar de savane. waar onze bouwvakkers al een week bezig zijn om het te bouwen. dus we gaan rechts.
als we de bocht nemen zien we dit:
als we links kijken zien we een kleine rivier. die de nijl moet nabotsen. ( de bomen die je overal in het park ziet staan. horen daar oficieel niet xD. dus eigenlijk moet je heel ver verder kijken.)
we lopen naar binnen.
achter de rotsen zien we een verblijf verschijnen.
rechts is een klein meertje na gebouwt.
als we ons omdraaien staan we oog in oog met de machtige nijlvaranen.
helaas niks gezien. als we verder willen lopen zien we dit:
op een bordje zien we dat de nijlkrokodillen rechts zitten. en de dwergnijlpaarden links.
we kijken links, maar we zien geen dwergnijlpaarden .
en rechts zien we geen krokodillen. wat is er toch vandaag!
we lopen verder.
we kijken nog een keer rechts... maar zien alleen hun uitwerpselen xD.
deze foto wou ik gewoon even laten zien zodat je ook nog een stuk van het buitverblijf kon zien. en het stuk hoe ze er uit en er in gaan.
we kijken links en zien een krokodil!!
we lopen de brug af.
zoals je ziet is hier wat woestijn beplanting. dat is omdat de nijl begindt of eindigt ( weet dat zo niet uit mijn hoofd xD) bij de woestijn.
we lopen naar links om de krokodillen te bekijken van af de grond.
onze gedult wordt beloondt want er komt een krokodil voor de ruit lekker zonnen!
we lopen naar rechts om de dwergnijlpaarden te bewonderen. maar die hadden geen zin.
we lopen naar buiten. en het is je vast al opgevallen dat hier nog beplant moet worden. dat moet ook nog gebeuren. ook de paden zijn nog niet helemaal af, dat komt omdat sommige paden nog een beetje stijl en zo zijn. dus ik wil over deze dingen liever geen reactie.
hier rechts komt de ruimte voor madagaskar. wat al eerder is verteld in deze update.
we lopen verder.
als we de bocht omslaan kunnen we het dwergnijlpaarden buitenverblijf zien.
ook in het buitenverblijf zijn er moeras planten geplant.
zicht vanuit een andere kijkruit.
en tja, verder dan dit gaat hem niet worden xD.
en dan nog als laatste de overzicht foto's. de inkomst hal:
zonder dak.
de kas.
zonder dak.
dwergnijlpaarden buitenverblijf.
ik hoop dat je genoten hebt van deze reusachtige update. en een reactie achterlaat. ik heb er namelijk erg mijn best op gedaan.
gr. Marijn
ziet er goed uit marijn ik heb hier nog wel een paar tips
- licht het aan mij of hebben de krokodillen een klein verblijf met vergeleken de varanen - op het begin maken de rotsen van snowleo het pad een beetje smal - en buiten zit een klein heuveltje in het pad
als dit mod overkomt bedoel ik het niet zo ik bedoel het als tip want het ziet er prachtig uit
Curator
@ boerroel545, @ harry, bedankt voor jullie reacties!!! Maar ik vertelde al dat de paden mog niet helemaal af waren , dus de heuvels moesten nog verwerkt worden... en roel het licht niet aan jou, het is gewoon zo xD. Maar het gebouw is nog niet af. Dus wie weet..
@ rymafra, bedankt. Maar die vraag hoort hier niet. Die vraag hoort in het waar kan ik downloaden ik downloaden topic!
Iedereen. Reacties zijn altijd welkom!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er goed uit, leuk die koepel en dat je de dieren ook van de bovenkant kunt laten zien!! Ga zo door, je hebt ook gedacht aan de begroeiing en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik vind het er leuk uitzien! Ik denk dat alle tips al gegeven zijn (zoals het smalle beginpad xD). Ik vind het een mooi idee met dat glaskoepel. Maar wat hebben de Dwergnijlpaarden een enorm verblijf! Die hebben het zeker naar hun zin. Ook goed gezien om te eindegen in de woestijn.