ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Kit_Fisto, Mooie update! Je verblijven zijn heel realistisch. En je bezoekers ook voldoende bankjes,... Verder nog veel succes met je verdere plannen!
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 08:40 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Olaf2000, ja dat vondt ik ook maar ik ben ook heel slecht in de beplanting. maar ik hoop dat in deze update de beplanting wel goed is . @cheeta7 heel erg bedankt voor je reactie .
nieuwe update!! vandaag show ik een stuk van de savane van Afrika. we beginnen bij het begin van Afrika. waar we al gelijk een klein,smal paadje zien die een heuvel op gaat. we zien een uitkijkpost.... ....waar we gelijk prachtig uitzicht hebben over het impala verblijf. ik ben zelf wel trots op dit verblijf. en de bezoekers kunnen hier ook gaan genieten van de dieren terwijl ze op een bankje kunnen gaan zitten. ( een bankje moet nog komen xD. en de andere bezoekers spullen ook.) je ziet een klein binnenverblijf. dit binnenverblijf staat hier tijdelijk, er wordt namelijk aan het grote gewerkt. we lopen weer de heuvel af. we zien in de bosjes een verstopt valken standbeeldt. als we het smalle paadje afgelopen zijn, zien we het volgende verblijf al liggen. zo te zien zitten in dit verblijf de stekelvarkens. maar waar?? de stekelvarkens hebben een goed beschut verblijf. zodat de bezoekers ze niet altijd zien. maar mischien is het verblijf iest te beschut . tussen de struiken door kun je noch net een stekelvarken spotten. ook is er een afrikaans huisje neer gezet. om een afrikaans gevoel te krijgen. als we verder lopen zien we dat het pad nog verder gaat. we zien een uitkijkpunt over het impala verblijf. je kan hier prachtige foto's maken van de impala's en ze kunnen vrij dicht bij komen. een impala. deze hoop met rotsen was het uitkijkpunt aan het begin. hellaas kunnen we niet verder en was dit de update. maar wees niet getreurt en komen nog:
overzicht foto's!! overzicht foto van het stekelvarken verblijf. overzicht foto van het impala verblijf.
baby nieuws! ondertussen is er een impala geboren. hier een foto: ( ondertussen is die al weer volwassen geworden ) en de moeder van deze impala is ondertussen ook al weer zwanger.
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 09:01 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ook ik mis een beetje de Afrika-sfeer. Het is net als in Burgers' Zoo, daar ligt de savanne in een bos, hier ook, dus erg savanne-achtig is het niet. Maar het leuke bij ZT is dat je zelf kan kiezen hoe je het doet, dus bij Afrika moet je een beetje de vlakte-sfeer maken. Verder vindt ik het erg mooi! Groen ook, al is dat bij Afrika misschien wat minder goed. :P Anyway, als je wat aan mijn puntjes doet, is het zeker perfect Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 09:06 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Mooie zoo, goed beplant als je het mij vraag te goed ik vind dat je te veel beplanting hebt en dat vind ik niet echt mooi. Je kan beter wat meer verblijven doen dan de beplanting over een meertje af en toe maarja verder mooie update !!
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 09:08 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ ZooM, @ Olaf2000, @ Dierentuiner, bedankt voor jullie reacties. maar om een Afrika sfeertje te creeren vindt ik zelf echt heel moelijk... daarom heb ik het maar als burgers een beetje gedaan.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 09:35 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Kit_Fisto, Héle mooie update! Je impala-verblijf is zeer mooi gemaakt. De uitkijkposten zijn super, ik vind het vooral leuk dat vanuit de ene uitkijkpost de andere maar moeilijk kunt zien! Misschien wel één iets: bij je stekelvarken-verblijk zou ik het pad wat rechter maken, hij loopt schuin af
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 13:05 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Dat ziet er heel goed uit. Heel natuurlijk, en de dieren lijken het daar heel erg naar hun zin te hebben. Ikzelf zou het stekelvarken verblijf bedekken met wat meer zand/grond, maar das mijn mening. Verder ziet alles er prachtig uit, ga zo door!! Pokemon White team!