ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
kit fitso hele mooie dierentuin alleen 2 min punten ik vind de zeepaarden en krabben aqauria's iets te groot ik heb het gevoel dat ze zitten te verdwalen en het is heel onrealistisch om een vogel (in dit geval de flamingo) achter glas te doen of je moet er van die stickers op plakken maar dat maakt het niet zoo mooi (de laatste reactie was wat laat want ik kwam er wat later dat deze dierentuin bestond)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ catfreako, bedankt voor je reactie! ik was al zelf van plan om minder rotsen te gaan gebruiken. @ Merwino, de twee tips die jij hebt gegeven zijn allebij erg laat. want de krabben en zee paardjes zaten bij de beluga steuren in het aquarim. ondertussen is dat verblijf al gesloopt. en het flamingo verblijf is al heel lang weg. en het glas wat jij bedoelde was voor het binnenverblijf. in burges zoo is het pelikanen binnen verblijf ook al achter glas . ( als dit hard overkomt is dat echt niet de bedoeling.)
bouw foto's!
ondertussen is het ( nieuwe) flamingo verblijf weg. het oude takahe verlbijf is ook weg. en beluga steuren verblijf en het zeehonden verblijf. ook is het pauwoogzoetwatter roggen verblijf leeg geruimd. omdat de bouwvakkers even pauze hadden konden wij mooi foto's klikken.
als we bij de ingang beginnen zien we meteen een groot stuk weg.
we lopen verder.
zoals je mischien al had gezien zijn er al wat grassen gaan groeien. ( de bomen hebben we zelf geplant)
toen de bouwvakker even naar een gebouw ginngen om kofie te halen, zijn we stiekem over het hek geklommen en hebben we snel wat foto's geklikt.
zoals je ziet zijn er grote zand hopen en kuilen. die komen van het oude beluga steuren verblijf af en het zee honden verblijf af.
toen zijn we snel terug over het hek geklommen en mochten we de TIJDELIJK verblijven zien.
belugasteuren verblijf.
pauwoogzoetwater roggen verblijf
zee honden verblijf.
en het flamingo verblijf.
ik herhaal nog een keer deze verblijven zijn TIJDELIJK.
en dan sluiten we af met een plattegrond
hoop dat julie genoten hebben
gr. marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik zie er niet echt het nut van in dat je tijdelijke verblijven laat zien? Je laat een update zien en ik verwacht dan dat je een deel van je dierentuin laat zien, zie het als een tripreport. Een bouw-update kan ook wel of iets dergelijks, maar dit vind ik eigenlijk erg storend. Je zegt overal bij: TIJDELIJK! maar wat heb je er dan aan? Ik had liever gezien dat je al echte verblijven had.
Verder vind ik de tijdelijke verblijven veel te groot (vooral omdat ze maar tijdelijk zijn..?) en de inrichting is minimaal. Sorry, ik ben er geen fan van!
Dus de tip: Zorg dat je je update 100% klaar hebt voor je hem plaatst, dat is voor de kijkers overzichtelijker. [b]World Zoo Showroom
Datum: Donderdag, 22 Maa 2012, 19:29 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Erg realistisch om die tijdelijke verblijven te laten zien. Zo heb je wat een "Drukte in de dierentuin" idee. Ook de restanten van het beluga-steurenverblijf is leuk bedacht.
Curator
hey iedereen!!! er is al een lange tijd niet meer een update geplaats dat kwam vooral omdat ik niet zo veel zin meer had in ZTAO. maar ik ben er weer met een gloednieuwe update van het vernieuwde dierenpark arts!!! ik stop maar met praten en we gaan beginnenxD we komen net bij het park aan en zien dat er een hoop verandert is. het enigste wat ik me kan herinneren is het bos dat altijd achter het park lag... zoals je mischien ook al merkt is het park gesloten maar we gaan weer verder en zien rechts van ons een verblijf liggen in dit verblijf leven de struisvogels als we ons omdraaien zien we een eetpleintje liggen. maar we gaan nu niets eten ( sorry voor de mensen die honger hebbenxD) en we lopen door naar een pad dat uitkomt bij nog een verlblijf we zien een klein verblijf liggen dit is de stokstaartjes kuil hier leeft onze grote groep stokstaartjes we lopen verder en zien een kleine voliere liggen we hebben lang staan wachten en zagen een goudfazant door de opening van het binnenverblijf water drinken.... we lopen veder om het stokstaartjes verblijf toen ik naar links keek zag ik een stokstaartje zig zelf wassen toen we verder liepen zag ik dat het hier eindigde
dat was het dan voor vandaag mensen. maar er is meer!!!
BABY NIEUWS!!!
onze struisvogel heeft een jong gekregen ondertussen is het al weer volwassen gewordenxD maarrr en andere struisvogel heeft ook ng een ei gelegt en we hebben nog 4 jongen stokstaartjes gekregen! hier een foto van een van de vier jongen en hier nog wat overzicht foto's overzicht foto van struivogel verblijf van het teras overzicht foto van goudfazanten verblijf overzicht foto van de stokstaartjes kuil
ik hoop dat jullie genoten hebben met de eerste update van het vernieude park!!! ik hoop dat jullie een reactie achterlaten!
gr. Marijn
Curator
@ Real_thomas, bedankt voor je reactie!! en dat gras zag ik al staan toen ik foto's maakten maar toen had ik geen zin om hem weg te halenxD @ Yari, ook jij bedankt!
nieuwe update mensen!!!!! we beginnen bij de ingang. laten we maar gewoon beginnen voordat ik te veel ga pratenxD er is niet veel verandert maar een ding valt wel op. dat het dierenpark open is!!
links is het eetpleintje waar ook niet veel is verandert behalve dan dat er parasollen zijn geplaatst we gaan verder en worden verwelkomt door twee olifanten standbeelden we zien een bord staan waar op staat: als je dit bord volgt zie je elk dier uit de dierentuin ( logischXD) we gaan verder en zien dat het bord naar links wijst richting de goudfazanten voliere we lopen snel door want dit stuk hebben we al in de vorige update gehad als we voorbij de fazanten voliere lopen zien we een open stuk liggen waarschijnlijk wordt hier de grote kas gebouwdt ( nog niet zeker) we lopen verder naar het punt waar we in de vorige update waaren gestopt we zien een binnenverblijf liggen maar van welk dier is dit in gods hemelsnaam we kijken naar binnen en zien niet veel: helaas komen de bewoners niet tevoorschijn en lopen we dus verder. en zien achter ons noch een verlblijf liggen dit is het verblijf van de doodshoofdaapjes maar waar de groep van 8 diertjes nou zit weten we niet zonder succes lopen we verder en zien een voliere liggen waar de bewoners wonen die niet kwamen opdagen in het binnenverblijf daar! daar liep wat tussen die struiken iets blauws na ongeveer 5 minuten wachten kwam een prachtige ara tevoorschijn dit zijn de spixara's een groep van 5 dieren. deze dieren zijn erg bezijndor want ze zijn in het wild uitgestorven we lopen verder en komen weer bij de ingang dan nog wat overzichtfoto's van het doodshoofdaapjesverblijf van het spixara verblijf
------------------------------------------------------------------------------------------------ BABY NIEUWS! onder het foto's maken is er een klein doodshoofdaapje geboren
BELANGERIJK NIEUWS!!!! de plannen om weer met thema gebieden te beginnen worden uitgevoerd!! tot nu hebben we een thema gebied dat al gebouwd kan worden het nachtdierenhuis in dit gebouw zullen zeker weten nachtdieren ( logischXD) zoals stekelvarkens en grot dieren zoals de olm ook hebben we het idee om een safari te bouwen waar we tot nu toe alleen netgiraffe voor hebben en er zal een reptielenhuisgebouwd worden dat in verbindinglicht met de tropen hal ( nog niet zeker) alles samengevad veel werkxD
ik hoop dat je genoten hebt van deze update ne een reactie achter laat
gr. Marijn
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuke update! Alleen vind ik de beplanting wat eentonig, alleen maar hetzelfde boompje aan de rand van het pad... Verder een leuke update! Ga zo door! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D