over 3 weken komt er weer een update van zoo esch maar hier even wat bouwnieuws van het wereldeel zuid amerika van het gebied de amazone in dit gebied komen twee buiten verblijven van de capibara's en de jaguars en een gebouw met loslopende dieren en een basin het zal tropisch worden ingericht en hier en daar wat heuveltjes en watervallen. in het wereldeel komt ook nog een gebied de andes die later die week zal worden gepreseteerd meet daarin manenwolfen, vicuna's en nadoes. ik hoop jullie genoeg te hebben geinformeerd
reactie van de vorige update en deze bouwnieuws zijn altijd welkom
gr. roel
Added (06 Okt 2012, 12:49) --------------------------------------------- vanavond is er een nieuwe update van zoo esch jullie verwachten daarbij heel zuid amerika met de onderwereldelen de amazone en de andes
@ Kit_Fisto, ik zal proberen hem nog voor het avondeten te showen [5 uur]
Added (06 Okt 2012, 19:03) --------------------------------------------- welkom iedereen bij de nieuwe lang verwachte update van zoo esch met vandaag het hele zuid amerika deel met 28 pic's dus ga er maar goed voor zitten
we beginnen bij de stokstaartjes en zien dit
we lopen zuid amerika binnen en gaan links af en zien dit
zoals je net al op het vorige plaatje zag zie je al het verblijf we lopen naar het verblijf en zien hier het verblijf voor de capibara's
tegen over de capibara's is de ingang van het amazone huis
zoals je al op het vorige plaatje zag zie je een grote raam als we naar die raam toe lopen zien we het onderwaterzicht op de zoetwaterroggen
als we weer naar boven lopen zien we de oficeele ingang van het amazone huis
eenmaal binnen zien we dit
we komen er al snel achter dat we niet als enige door het gebouw mogen lopen maar dat we het pad moeten delen met toekans, doodshoofdaapjes, spix'ara's en zuidelijke boommiereneters
we gaan links af en zien dit
als we dit pad volgen komen we bij de uitgang van het amazone huis en lopen we de andes binnen maar wees niet getruert we komen straks nog even terug
eenmaal buiten het gebouw en in het ondercontinent andes zien we dit
we komen al snel een uitkijkpunt tegen van het eerste verblijf namelijk die van de manenwolven
en een stukje verder het tweede uitkijkpunt van de manenwolven
daar tegenover staat nog een leeg verblijf het is bedoelt voor de reuze miereneter die we graag willen ontvangen van de opvang
we lopen verder
we zien hier het lege verblijf nog een keer
en het verblijf van de vicuna's en de nandoe's we zijn heel blij met deze diersoort want wij zijn samen met zoo la place de engiste zoo met deze dieren
en we zien dan weer de ingang van het amazone huis
eenmaal binnen zien we dit
we gaan links af en zien dit
en zien nog als enaarlaatste in dit gebouw nog het bovenwaterzicht van de pauwoogzoetwaterroggen
en als laatste natuurlijk de uitgang van het gebouw
eenmaal buiten zien we dit
als we verder lopen zien we dit hutje
in het hutje zien we het jaguar verblijf
uit het hutje zien we dit
en komen weer bij het stokstaartje verblijf
en als laatste een plattegrond van afrika en zuid amerika
dit was de update ik hoop dat jullie hebben genoten laat gerust een reactie achter meer nieuws over de zoo lees je in mijn trade
Added (06 Okt 2012, 19:06) --------------------------------------------- hij doet het niet kan iemand hetuitleggen ik doe het namelijk voor het eerst met picturepush
Je moet hem zichtbaar maken op je account, wij kunnen namelijk niet jouw account bekijken.. Maar als ik jouw was zou ik het met imagescahk of tinypic doen ofzo Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Staat je album toevallig op 'private'? Want dan moet je hem even op 'public' zetten (je hoeft ze niet opnieuw te uploaden). Deze fout maakte ik eerst ook. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D