ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ziet er goed uit Roel!! mijn complimenten! ook erg bijzonder dat je vicuna's in bezit hebt! ik vindt het amazone huis echt heel mooi! maar mischien is het leuk als je er wat heuvels en af toe een riviertje of een waterval bij doet. dan zal de kas af zijn!!
mischien moet je de verblijven van de miereneters en manenwolven wat meer beplanten.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
reactie's zijn nog welkom update staat op de vorige pagina
gr. roel
Added (08 Okt 2012, 09:07) --------------------------------------------- de volgende update is al onderweg met australie ook komt daar een voor uit blik van wat er nog allemaal moet gaan gebeuren in zoo esch zuid
reageren op zuid amerika kan nog altijd hij staat op de vorige pagina
gr. roel
Added (14 Okt 2012, 10:31) --------------------------------------------- hoi en welkom bij alweer een nieuwe update van zoo esch met vandaag australie maar er is ook het een en ander verandert in afrika in het onder wereldeel savanne en in het amazone huis is er ook iets verandert en ik ga vertellen wat er nog allemaal moet gebeuren in zoo esch
maar laten we maar beginnen vlak bij het kijkhutje van de jaguars en zien hier het begin van australie
als we een stukje verder lopen komen we bij het verblijf van de kangoeroe's
we draaien ons om en zien dit
we lopen over het pad wat we op de vorige picture zagen en komen bij het eerste uitkijkpunt van de koala's en emoe's
we draaien een kwart slag naar links en zien dit
en komen bij de tweede uitkijkpunt van de emoe's en koala's
we lopen terug naar de eerste uitkijkpunt en zien daar tegenover dit gebouw
eenmaal binnen zien we dit
we komen al snel het eerste hok tegen namelijk die van de takahe
we zien niks en lopen verder
en komen weer bij het takahe hok en zien dan gelukkig wel de takahe's
we lopen verder
en komen bij het verblijf van de kraaghagedis
we lopen verder
en komen bij het verblijf van de mierenegels en de klein gevlekte kiwi's
we lopen verder
en zien hier nog een keer het takahe verblijf
en daar tegen over het koala binnen verblijf de emoe's hebben nog een ander binnen verblijf afgeschermt van de bezoekers
dit was australie nu gaan we even naar het amazone huis want daar is er een brug gekomen dat over een riviertje loopt die door het huis heen gaat
en als je het niet gelooft
dan gaan we naar het stokstaartjes verblijf die niet meer van de stokstaartjes is maar voor de flamingo's want die voelde zich niet zo thuis op het zand wat er met het oude verblijf gaat gebeuren horen jullie zo
maar waar zijn de stokstaartjes gebleven nou er is een tunnel on der de loopbrug gemaakt die leidt naar het stokstaartjes verblijf
en dat leidt naar de stokstaartjes en de stekelvarkens
maar er is ook een opvang centrum voor de honingdas gemaakt die alleen voor verzorgers dus helaas mogen we er niet in
ook is er bij het honingdas verblijf wat verandert we vonden de 3 verblijven nogal smal en hebber er twee verblijven van gemaakt
maar waar is het derde verblijf naartoe gegaan nou hij is namelijk van het cheeta verblijf afgehaald aangezien die toch groot genoeg was
en als laatste de plattegrond
Dan gaan ik nu vertellen wat er nog allemaal nog moet geburen in zoo esch zuid
- De sahara wordt verboudt omdat ik hem niet zo mooi meer vind er komen nu Ook gestreept hyena’s bij
- Het afrikaans tropisch woud wort ook verboud omdat ik daar nog steeds iets mis
- Deze plan wordt meschien uitgevoert want ik ga proberen om de sahara en het afrikaans tropisch woud te verkleinen waardoor en wat meer ruimte komt voor de andes aangezien die maar 3 diersoorten bevatten zou ik er eigelijk meer willen maar ik moet eerst kijken hoe de twee bovenste projecten uitvallen
ik hoop dat jullie genoten hebben van deze update ik hoop ook op reactie's en tips van jullie en neem ook vooral een kijkje in de bijgewerkte trade van zoo esch
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik vindt die foliere het eerste echte realistische en echt uitziende verblijf die je hebt gemaakt! klasse! ik vondt het echt de moeite om toch nog eens naar zoo esch te kijken.. echt heel goed gedaan.
Super nice!! Ik vind vooral de beplanting naast de paden erg mooi gemaakt en leuk gecombineerd. De voliere, de kas, prachtig. Niks echt over op te merken. Wel vond ik deze screen een domper:
Heel kaal, simpel. Totaal anders dan de rest van de update, zonde! Ziet er trouwens vol uit. Knap dat alles zo goed in elkaar past.