@ rymafra, bedankt voor je reactie de dieren zaten binnen nog te wennen aan hun binnenverblijf dat hek bij de chimps en mandrils is stroomhek om te zorgen dat die dieren niet in het watervallen van wat ze eerst wel deden en ik zelf vind het niet echt storend
@ Kit_Fisto, bedankt voor je reactie
@ Dierentuiner, bedankt voor je reactie de dieren zaten binnen nog te wennen aan hun binnenverblijf en ik zal proberen iets aan die rotsen te doen
@ iedereen reactie nog meer dan welkom
gr. roel
Bericht veranderd door: boerroel545 - Donderdag, 01 Nov 2012, 22:41
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 08:48 | Bericht # 103
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind het leuk hoe je dierentuin eruit ziet, daarvoor mijn complimenten! Maar je beplanting is eigenlijk veel te groen en veel teveel. Om het dicht te laten lijken heb je niet zoveel beplanting nodig. Maar verder, als je de beplanting aanpast, vind ik je zoo heel mooi!
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 14:34 | Bericht # 104
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er mooi uit Roel! Alleen 1 puntje, probeer er op te letten dat planten niet dwars door een hek heent steken, een plant kan namelijk niet dwars door een paal heen groeien als je begrijpt wat ik bedoel Always look on the bright side of life!
@ ZooM, bedankt ik zal kijken wat ik met jou tip zal doen
@ jeffrey, bedankt voor je reactie ik zal zeker iets met die tip doen
@ iedereen reactie nog meer dan welkom
gr. roel
Added (03 Nov 2012, 15:14) --------------------------------------------- update!!!!
ik had beloofdt dat we naar de sahara gingen kijken maar helaas is dat niet door gegaan wel gaan we naar de ingang en de chineese steppe kijken in zoo esch noord
we staan op de parkeerplaatsen en zien dit
dan lopen we een stukje door en kopen hier ons kaartje
dan lopen we voorbij de kaartjes controle en komen bij deze splitsing
als we naar rechts gaan komen we bij een andere aziatisch deel maar wij gaan naar links naar de chineese steppe
we zien even later links van ons het eerste kijkpunt van de komodovaranen
daar tegenover zien we dit
als we het gebouwtje in lopen zien we de manoels
we lopen het gebouwtje uit en slaan rechts af
we zien rechts van ons de prezwalsky paarden
en daar tegenover nog een kijkpunt van de komodovaraanen
en als laatse eenoverzicht van de ingang en de chineese steppe
dit was de update de volgende keer of de vernieuwde sahara of een ander aziatisch deel in zoo esch noord
verder zie ik ook graag reactie's en neem ook een kijkje in ons bijgewerkte trade -->hier<--
gr. roel
Bericht veranderd door: boerroel545 - Zaterdag, 10 Nov 2012, 17:27