ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545, Prachtig gemaakt! Je verblijven zijn mooi afgewerkt en geven een vrij gevoel. Je kas is ook heel realistisch gebouwd wat het natuurlijk mooi aanvult Verder zou ik gewoon wat de tips van de anderen volgen en dan is het gewoon perfect! Doe zo voort!
@ Cheeta7, bedankt voor je leuke en positive reactie
@ iedereen ik laad nu voort een of twee verblijven zien ik heb de laatste tijd niet zo veel zin in om grote update's te plaatsen en de update's hierdoor lang wegblijven en daarom kun je vanavond het verblijf van de maleise tapir en de dubbele neushoorn vogel zien in mijn nieuwe bouwstijl
@ boerroel545, Mooi gedaan zo die kas en de savanne. Ik vind het verblijf van de nijlkrokodil heel mooi, maar ik vroeg me af hoe ze gescheiden zijn van de bezoekers? Verder ben ik benieuwd naar je nieuwe bouwstijl!
@ Jeweetwelwie, bedankt voor je reactie ze worden gescheiden van de bezoekers doormiddel van een groot raam
@ iedereen hier is een nieuwe update we gaan vandaag bij 2 verblijven kijken van het aziatisch woud maar nu genoeg gepraat en laten we er maar eens snel naar kijken we lopen door de ingang en gaan rechts af
dan komen we bij het verblijf van de dubbele neushoornvogel
dan zien we tegenover de volirie dit pad
en komen we bij de eerste uitkijkpunt van de maleise tapir
we lopen verder
en zien hier nog een keer de tapir's
volgende keer meer verblijven van het aziatisch woud!!!
hope you like it!!
Bericht veranderd door: boerroel545 - Woensdag, 21 Nov 2012, 20:50