@ OrcaFreak, in het spel kmt hij wel uit de rots dus het ligt denk ik aan de foto
@ iedereen vananvond komt er een nieuwe update van zoo esch met daarin de totaal vernieuwde sahara en ook zijn er nieuwe verblijven bij gekomen in zuid amerika en je zult een preview te zien krijgen van indonesische eilanden verder kun je nog steedst reageren op de afgelopen update op de vorige pagina met daarin de chineese steppe en de ingang van zoo esch noord
@ Kit_Fisto, oke jij natuurlijk bedankt voor je reactie
@ iedereen hier is de nieuwe............. update
we gaan vandaag naar zoo esch zuid want daar is weer veel gebeurd zo is de Sahara vernieuwt en heeft het een nieuwdiersoort gekregen ook in de andes en in de amazone in zuid amerika zijn er verblijven bij gekomen. srry voor de mensen die overzichten willen want die heb ik niet gemaakt maar wees niet getruerdt want die krijg je nog van mij te goed
we beginnen bij de dwergnijlpaarden in het afrikaans tropisch woud en zien hier het begin van de Sahara.
links van ons staat deze kast
je kunt in deze kast de sporenschildpadden zien
dan lopen we terug naar het hoofdpad en vervolgen onze route en komen bij de fenneken
als we ons omdraaien zien we dit
en komen bij een grotere kast
in die kast kun je links het vrouwtjes nijlkrokodil zien
en rechts natuurlijk het mannetje
we lopen de kas uit en zien dit
en komen bij de eerste kijkpunt van de gestreepte hyena uit animal paradise
een stukje verder komen we bij het grote sahara verblijf met daarin: dromedaris, mhorr gazelle, addax, sabeloryx
en daar tegenover zien we nog een keer de hyena's
en dan zien we alweer de uitgang van de sahara dat weer leidt naar de savanne
maar dat is niet het enige wat er gebeurd is in zoo esch zuid er is namelijk bij de andes een verblijf van de galapagos reuzeschildpad bijgekomen uit zoo palace
en bij de amazone is er een verblijf bijgekomen voor de halspandpekari's
en dan hebben we hier nog een preview van de aziatisch bos
en dit was de update van deze keer we hopen dat jullie hebben genoten en een reactie achter laten voor meer info over het aantal dieren kun je terecht in mijn trade de volgende keer zie je het volgende: - aziatisch bos
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 17:48 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Je gebruikt leuke dieren en goede hekken. Maar de beplanting is wel mooi maar alle planten staan zo dicht op elkaar maar bij de hyena's is het nogal kaal! Kortom is het leuk gedaan! Made by Real-Thomas.
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 18:16 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er weer mooi uit maar 2 puntjes: 1: Moeten de Fenneken niet een wat meer zanderig verblijf? 2: Ik denk dat je in plaats van kast een kas bedoeld Always look on the bright side of life!