iedereen morgen na klokslag 5 uur..... komt de grootste update van zoo esch ooit.... je zult daar in het volgende te zien krijgen
- de totaal vernieuwde vergrote savanne - de totaal vernieuwde andes - en de eerste aflevering van: dierenverzorger achter de schermen in zoo esch!
dus morgen na 5 uur zul je het te zien krijgen
gr. roel
Added (05 Feb 2013, 18:34) --------------------------------------------- Belangrijk nieuwtje uit zoo Esch.
Added (14 Apr 2013, 13:27) --------------------------------------------- nou hier is de eerste update na de grote verbouwing van de ingang van zoo esch zuid
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooi gemaakt! Ik vind die hekkentjes leuk gevonden! (die aan de linker en rechterkant) Het beeld in het midden vind ik ook super gedaan! Ik kan nu alleen maar afwachten op een nieuwe update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
@ boerroel545, ziet er goed uit. ik vind het okapi standbeeld wel mooi. alleen dat bamboe naast het standbeeld is wel wat minder vind ik Eigenaar van McCain Zoo!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Dat ziet er goed uit boerroel! Ik vind ook dat okapi standbeeld wel een goede plek hebben zo. Ook leuk om te zien (op de derde foto) dat je dierenverzorger aan het werk is. Bij mij zitten ze meestal op een bankje Ik zal morgen vanaf vijf uur van de partij zijn om je nieuwe update te bewonderen. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
welkom bij alweer een nieuwe update van zoo esch. er wordt nog druk gewerkt aan afrika dus daarom zie je die houtenpalen hekken op sommige plekken. we gaan vandaag kijken naar de Afrikaanse zwartvoetpinguïn. deze dieren hebben een verblijf achter de ingang. het verblijf bevat een grote vijver met een klein stukje land met op de achterkant wat rotsen