@ Kit_Fisto, @ Zoojong, bedankt voor jullie reactie @ krieke668, bedankt voor je reactie en ja het verblijf is wat aan de kleine kant geworden maar gelukkig zijn we bezig met een nieuw verblijf + zal er binnenkort een koppeltje gaan verhuizen naar fauna wonders
update time
vandaag gaan we een kijkje nemen bij 3 verblijven. sommige dingen zou je nog kunnen herkennen aan het oude afrikaans tropisch woud. dus laten we maar beginnen bij de rechter kant van ingang/afrikaanse zwarvoetpinguins
al snel zien we links van ons het verblijf van de ringstaartmaki's en de aye aye's
tegenover dit verblijf zien we dit kijk hutje
in dit hutje zien we het verblijf van de chimpansee en de mandril
we lopen verder en zien hier een bruggetje [komt het nog bekend voor?][aan de linker kant wordt er gebouwd aan een nieuw okapi verblijf]
en zien op dit bruggetje weer de chimps en de mandrils
als we verder lopen zien we deze verhoging
op deze verhoging zien we weer de chimps en de mandrils
en aan de andere kant de dwergnijlpaarden
dan gaan we weer naar beneden en lopen we verder
en zien hier voor de laatste keer de chimps en de mandrils
en als laatste de overzichten ringstaartmaki, aye aye, chimpansee en mandril
dwergnijlpaarden
en nog van de vorige update de okapi's
hope you like it!!
reactie in ons ztao profiel onze zoo bezit binnenkort rep.7 en daar zijn wij heel erg blij mee maar wij willen ook rep.8 daarvoor hebben we minnimaal 3 reacties nodig in ons ztao profiel dus wie o wie laat er een reactie achter over de zoo waar zoo esch mee voort kunnen met het fokken en het behouden van verschillende diersoorten diersoorten?
Bericht veranderd door: boerroel545 - Woensdag, 01 Mei 2013, 23:27
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 11:14 | Bericht # 162
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Zo he. Erg leuke verblijven je gaat echt vooruit! Vind de eilanden er erg goed uitzien. Alleen jammer dat het donker was in ZT toen je de foto's ging nemen.
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 13:25 | Bericht # 163
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke verblijven, ook heerlijk groot maar wel jammer dat ik de dieren niet van dichtbij kan zien!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ timo13, @ Laraatje2008, bedankt voor jullie reactie!!
verzoekje!
zoo esch zou graag een paar reactie's willen hebben in hun ztao profiel over de zoo. de reden hiervan is om rep.8 te halen om zo te mogen fokken en ruilen met bepaalden diersoorten. heb jij de leukste reactie dan zul je een achter de schermen update te zien krijgen. dus ik zeg doen!!
het moeras gebouw
rechterkant de nijlvaraan
en aan de linkerkant de nijlkrokodil
het gebouw bevat ook 2 quarantaine verblijven
aardvarken
honingdas
stokstaartje, dwergmangoest en stekelvarken
overzichtje van deze update
hope you like it!!
Bericht veranderd door: boerroel545 - Maandag, 06 Mei 2013, 22:44
Datum: Dinsdag, 07 Mei 2013, 10:26 | Bericht # 165
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ boerroel545, Mooi gedaan, en leuk idee dat moerasgebouw . Maar waarom zit het aardvarken en de honingdas eigenlijk buiten, het zijn toch nachtdieren?? En met die overzichtsfoto krijg ik dan weer wel inspiratie voor mijn nieuwe dierentuin! Made by Real-Thomas.
Bericht veranderd door: Zoojong - Woensdag, 08 Mei 2013, 09:17
Je dierentuin ziet er erg goed uit Roel ! Het enigste wat ik niet echt goed vind is die onrealistische zt2 lucht. Je dierentuin zou nog realistischer zijn als je een lucht-reskin zou gebruiken
Datum: Vrijdag, 10 Mei 2013, 21:33 | Bericht # 168
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er goed uit,leuke dieren en grote verbklijven en ook mooi groot. Ik vind de wilde hond heel erg mooi!!!!Groetjes van Laraartje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Het was voor de medewerkers van Zoo Esch wel even schrikken toen ze de wervelwind op hun af zagen komen tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Naast de medewerkers, stonden ook alle dieren nog buiten op de vlakte. De medewerkers hebben geprobeerd om de dieren zo snel mogelijk in veiligheid te brengen. Toch is dit voor een aantal dieren te laat geweest.
De gerenoeks stonden nog steeds op de vlakte terwijl de orkaan over het dierenpark heen kwam. Gelukkig hebben de meeste verblijven het nog overleeft, omdat de orkaan al qua kracht was afgenomen. Op de vlakte zijn verschillende bomen omgevallen en uit de grond getrokken door de wind. Een van deze bomen is boven op de mannelijke Gerenoek terecht gekomen. Zoo Esch betreurt de situatie en is opzoek naar een mannelijke Gerenoek om bij de vier overgebleven vrouwtjes te zetten.