Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
zoo esch
boerroel545
Datum: Dinsdag, 21 Mei 2013, 19:16 | Bericht # 171   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ja zoals jullie het hebben kunnen lezen is er iets ergs gebeurt in zoo esch gister gelukkig konden bijna alle dieren weer naar buiten vanochtend
en daarom hier een update + een paar pics van de resten van de orkaan.
als eerst hier het oude okapi verblijf hier zijn 2 bomen omgevallen en het gaas hek is helemaal dubbel geslagen.
wat we met dit verblijf gaan doen is nog onbekend aangezien er hier geen dieren meer inzitten.

dan lopen we nu door naar de afrikaanse wilde honden daar zijn alle ramen gebroken
en daarom mosten hun verplicht binnen blijven

voor de rest viel het nog mee [savanne komt zo] er zijn hier en daar nog een paar bomen omgevallen en op het voetpad terecht gekomen

we lopen nu terug naar de afrikaanse zwarvoetpinguin en zien hier een brug

op de brug komen we erachter dat hier de afrikaanse savanne is met berg-nyala's, gerenoeks, gnoe's, helmparelhoenders, net girraf, struisvogel,
thomson gazelle, witte neushoorns en zebras

zoals je al ziet zijn er al veel bomen opgeruimt die hier lagen behalve deze omdat hieronder de gerenoek lag die is overleden. we
hebben ook inmiddels onderzoek gedaan waarom de gerenoek onder de boom kwam omdat het erg allerte beesten zijn. uit het onderzoek
is gekomen dat hij zat te drinken en dus de boom niet zag aankomen

meer pic's savanne

zoals je kunt zien zijn de gerenoeks dicht bij elkaar en blijven dicht bij hun binnenverblijf en komen niet op de plek van het ongeluk van
gisteren

op de zelfde brug waar we de gerenoeks zagen zien we aan de andere kant de afrikaanse olifanten

ook kun je hier omhoog en de afrikaanse olifanten bewonderen + heb je zicht op de flamingo's en de schoenbekooievaars

meer pic's afrikaanse olifant

we staan nu aan de andere kant van het afrikaanse olifanten verblijf en om precies te zijn aan de kant van het oude bongo verblijf
en zien hier deze brug

we zien hier de flamingo's en de schoenbekooievaars + zicht op de afrikaanse olifanten

overzichtje

hope you like it

ps. sorry dat ik de lucht remake niet gedownload hij deed het namelijk niet

Bericht veranderd door: boerroel545 - Dinsdag, 21 Mei 2013, 19:18
Berichtja zoals jullie het hebben kunnen lezen is er iets ergs gebeurt in zoo esch gister gelukkig konden bijna alle dieren weer naar buiten vanochtend
en daarom hier een update + een paar pics van de resten van de orkaan.
als eerst hier het oude okapi verblijf hier zijn 2 bomen omgevallen en het gaas hek is helemaal dubbel geslagen.
wat we met dit verblijf gaan doen is nog onbekend aangezien er hier geen dieren meer inzitten.

dan lopen we nu door naar de afrikaanse wilde honden daar zijn alle ramen gebroken
en daarom mosten hun verplicht binnen blijven

voor de rest viel het nog mee [savanne komt zo] er zijn hier en daar nog een paar bomen omgevallen en op het voetpad terecht gekomen

we lopen nu terug naar de afrikaanse zwarvoetpinguin en zien hier een brug

op de brug komen we erachter dat hier de afrikaanse savanne is met berg-nyala's, gerenoeks, gnoe's, helmparelhoenders, net girraf, struisvogel,
thomson gazelle, witte neushoorns en zebras

zoals je al ziet zijn er al veel bomen opgeruimt die hier lagen behalve deze omdat hieronder de gerenoek lag die is overleden. we
hebben ook inmiddels onderzoek gedaan waarom de gerenoek onder de boom kwam omdat het erg allerte beesten zijn. uit het onderzoek
is gekomen dat hij zat te drinken en dus de boom niet zag aankomen

meer pic's savanne

zoals je kunt zien zijn de gerenoeks dicht bij elkaar en blijven dicht bij hun binnenverblijf en komen niet op de plek van het ongeluk van
gisteren

op de zelfde brug waar we de gerenoeks zagen zien we aan de andere kant de afrikaanse olifanten

ook kun je hier omhoog en de afrikaanse olifanten bewonderen + heb je zicht op de flamingo's en de schoenbekooievaars

meer pic's afrikaanse olifant

we staan nu aan de andere kant van het afrikaanse olifanten verblijf en om precies te zijn aan de kant van het oude bongo verblijf
en zien hier deze brug

we zien hier de flamingo's en de schoenbekooievaars + zicht op de afrikaanse olifanten

overzichtje

hope you like it

ps. sorry dat ik de lucht remake niet gedownload hij deed het namelijk niet

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 21 Mei 2013 om 19:16
Zoojong
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 08:52 | Bericht # 172   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

@ boerroel545, Mooi gedaan Vooral die brug, Alleen Meschien in de verblijven meer planten, En de kustrotsen zijn een beetje onrealistich.

Made by Real-Thomas.
Bericht@ boerroel545, Mooi gedaan Vooral die brug, Alleen Meschien in de verblijven meer planten, En de kustrotsen zijn een beetje onrealistich.

Bericht getypt door - Zoojong
Toegevoegd op 22 Mei 2013 om 08:52
krieke668
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 13:39 | Bericht # 173   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ boerroel545, Toffe update!!, leuk dat je tussendoor de gevolgen van die orkaan geeft.
Ik vind wel dat er in de Afrikaase savanne veel dieren zitten; maar met de plaatsen waar je je bomen en rotsen hebt gezet lijken het 3 verblijven, wat ik wel knap gedaan vind.
Ook het verblijf v/d olifanten vind ik wel mooi, maar ik zou wel de bal en de band eruit halen... Ook al die bruggetjes zijn wel gezellig!

Ik vind die rotsen eigenlijk juist wel goed, het zijn er veel,maar het is deel van je zoo vind ik, en dat maakt het herkenbaar.
Bericht@ boerroel545, Toffe update!!, leuk dat je tussendoor de gevolgen van die orkaan geeft.
Ik vind wel dat er in de Afrikaase savanne veel dieren zitten; maar met de plaatsen waar je je bomen en rotsen hebt gezet lijken het 3 verblijven, wat ik wel knap gedaan vind.
Ook het verblijf v/d olifanten vind ik wel mooi, maar ik zou wel de bal en de band eruit halen... Ook al die bruggetjes zijn wel gezellig!

Ik vind die rotsen eigenlijk juist wel goed, het zijn er veel,maar het is deel van je zoo vind ik, en dat maakt het herkenbaar.

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 22 Mei 2013 om 13:39
boerroel545
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 15:33 | Bericht # 174   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Zoojong, het beplanten bij de savanne en de olifanten gaat nogal moeilijk omdat er daar dieren lopen die alles snel opeten.  ^_^

@ krieke668, haha je bent erachter gekomen het eerste plan was dat het 3 verblijven waren maar dat vond ik toch niet zo mooi en heb ik ze bij elkaar gedaan.  ^_^

Bericht@ Zoojong, het beplanten bij de savanne en de olifanten gaat nogal moeilijk omdat er daar dieren lopen die alles snel opeten.  ^_^

@ krieke668, haha je bent erachter gekomen het eerste plan was dat het 3 verblijven waren maar dat vond ik toch niet zo mooi en heb ik ze bij elkaar gedaan.  ^_^

Toegevoegd op 22 Mei 2013 om 15:33
timo13
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 16:36 | Bericht # 175   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Ik vind je verblijven erg geslaagd vooral dat olifanten verblijf vind ik erg leuk!
Ook de savanne die je op verschillende plekken kan bekijken vind ik mooi
Alleen zoals krieke al zei is de savanne een beetje vol maarja :P

Erg leuke update dus maar heel erg wat er is gebeurd met je zoo!!
Wij van Aqua Marina sturen een aantal medewerkers die kant op om me alles op te ruimen en te renoveren!

BerichtIk vind je verblijven erg geslaagd vooral dat olifanten verblijf vind ik erg leuk!
Ook de savanne die je op verschillende plekken kan bekijken vind ik mooi
Alleen zoals krieke al zei is de savanne een beetje vol maarja :P

Erg leuke update dus maar heel erg wat er is gebeurd met je zoo!!
Wij van Aqua Marina sturen een aantal medewerkers die kant op om me alles op te ruimen en te renoveren!

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 22 Mei 2013 om 16:36
Svenyboy04
Datum: Zaterdag, 25 Mei 2013, 21:31 | Bericht # 176   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ boerroel545

Mooi update ik vind je verblijven mooi ruim en groot wel erg dat die boom op het arme diertje is gekomen.
Gelukkig is de schade wel beperkt gebleven.

Groetjes

Sven

Brullende Leeuwen
Bericht@ boerroel545

Mooi update ik vind je verblijven mooi ruim en groot wel erg dat die boom op het arme diertje is gekomen.
Gelukkig is de schade wel beperkt gebleven.

Groetjes

Sven

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 25 Mei 2013 om 21:31
boerroel545
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 18:37 | Bericht # 177   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ timo13, bedankt voor je hulp aan de zoo je werknemers hebben goed geholpen met het opruimen  :D

@ Svenyboy04, bedankt voor je reactie  ^_^

Bericht@ timo13, bedankt voor je hulp aan de zoo je werknemers hebben goed geholpen met het opruimen  :D

@ Svenyboy04, bedankt voor je reactie  ^_^

Toegevoegd op 28 Mei 2013 om 18:37
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 19:11 | Bericht # 178   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

cool! ben er benieuwd! :D

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtcool! ben er benieuwd! :D

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 28 Mei 2013 om 19:11
boerroel545
Datum: Maandag, 10 Jun 2013, 15:59 | Bericht # 179   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Bericht

Toegevoegd op 10 Jun 2013 om 15:59
jeffrey
Datum: Maandag, 10 Jun 2013, 16:14 | Bericht # 180   
ZTSF Gegevens

Curator

Ben erg benieuwd Roel, ik ben vooral nieuwsgierig naar het Congo gedeelte :D

Always look on the bright side of life!
BerichtBen erg benieuwd Roel, ik ben vooral nieuwsgierig naar het Congo gedeelte :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 10 Jun 2013 om 16:14
Search:

Hosted by uCoz