ja zoals jullie het hebben kunnen lezen is er iets ergs gebeurt in zoo esch gister gelukkig konden bijna alle dieren weer naar buiten vanochtend en daarom hier een update + een paar pics van de resten van de orkaan. als eerst hier het oude okapi verblijf hier zijn 2 bomen omgevallen en het gaas hek is helemaal dubbel geslagen. wat we met dit verblijf gaan doen is nog onbekend aangezien er hier geen dieren meer inzitten.
dan lopen we nu door naar de afrikaanse wilde honden daar zijn alle ramen gebroken en daarom mosten hun verplicht binnen blijven
voor de rest viel het nog mee [savanne komt zo] er zijn hier en daar nog een paar bomen omgevallen en op het voetpad terecht gekomen
we lopen nu terug naar de afrikaanse zwarvoetpinguin en zien hier een brug
op de brug komen we erachter dat hier de afrikaanse savanne is met berg-nyala's, gerenoeks, gnoe's, helmparelhoenders, net girraf, struisvogel, thomson gazelle, witte neushoorns en zebras
zoals je al ziet zijn er al veel bomen opgeruimt die hier lagen behalve deze omdat hieronder de gerenoek lag die is overleden. we hebben ook inmiddels onderzoek gedaan waarom de gerenoek onder de boom kwam omdat het erg allerte beesten zijn. uit het onderzoek is gekomen dat hij zat te drinken en dus de boom niet zag aankomen
meer pic's savanne
zoals je kunt zien zijn de gerenoeks dicht bij elkaar en blijven dicht bij hun binnenverblijf en komen niet op de plek van het ongeluk van gisteren
op de zelfde brug waar we de gerenoeks zagen zien we aan de andere kant de afrikaanse olifanten
ook kun je hier omhoog en de afrikaanse olifanten bewonderen + heb je zicht op de flamingo's en de schoenbekooievaars
meer pic's afrikaanse olifant
we staan nu aan de andere kant van het afrikaanse olifanten verblijf en om precies te zijn aan de kant van het oude bongo verblijf en zien hier deze brug
we zien hier de flamingo's en de schoenbekooievaars + zicht op de afrikaanse olifanten
overzichtje
hope you like it
ps. sorry dat ik de lucht remake niet gedownload hij deed het namelijk niet
Bericht veranderd door: boerroel545 - Dinsdag, 21 Mei 2013, 19:18
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 08:52 | Bericht # 172
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ boerroel545, Mooi gedaan Vooral die brug, Alleen Meschien in de verblijven meer planten, En de kustrotsen zijn een beetje onrealistich. Made by Real-Thomas.
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 13:39 | Bericht # 173
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ boerroel545, Toffe update!!, leuk dat je tussendoor de gevolgen van die orkaan geeft. Ik vind wel dat er in de Afrikaase savanne veel dieren zitten; maar met de plaatsen waar je je bomen en rotsen hebt gezet lijken het 3 verblijven, wat ik wel knap gedaan vind. Ook het verblijf v/d olifanten vind ik wel mooi, maar ik zou wel de bal en de band eruit halen... Ook al die bruggetjes zijn wel gezellig!
Ik vind die rotsen eigenlijk juist wel goed, het zijn er veel,maar het is deel van je zoo vind ik, en dat maakt het herkenbaar.
@ Zoojong, het beplanten bij de savanne en de olifanten gaat nogal moeilijk omdat er daar dieren lopen die alles snel opeten.
@ krieke668, haha je bent erachter gekomen het eerste plan was dat het 3 verblijven waren maar dat vond ik toch niet zo mooi en heb ik ze bij elkaar gedaan.
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 16:36 | Bericht # 175
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik vind je verblijven erg geslaagd vooral dat olifanten verblijf vind ik erg leuk! Ook de savanne die je op verschillende plekken kan bekijken vind ik mooi Alleen zoals krieke al zei is de savanne een beetje vol maarja :P
Erg leuke update dus maar heel erg wat er is gebeurd met je zoo!! Wij van Aqua Marina sturen een aantal medewerkers die kant op om me alles op te ruimen en te renoveren!