ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja voor azie kan je dat zeker zeggen zo'n totalmakeover . ja blijdorp is bij het bouwen van verblijven vaak heel sucuur altijd moet alles klopen vaak vooral met de planten(er zijn natuurlijk uitzonderingen waar er wel aardig wat foutjes zijn gemaak )
1
Onderdirecteur
@ ZooM, @ ZooM, ik bedoel niet de verblijven die er nu staan nee die waar de dieren uitwaren gebroken een waar je die hele stijle berg op moest(dit was niet bepaalt handig al je in een rolstoel zat)dat waren verblijven waar ze toch voor de goed kopere spullen gingen ,dit doen ze nu niet meer. aleen zitten de sneeuw uilen er niet meer in het nieuwe verblijf.
@ NielsGuchelaar,voor mij is blijdorp de mooiste maar andere parken zoals burgerszoo of dierenpark emmen zijn ook erg mooi.
nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Vrijdag, 11 Nov 2011, 22:22