Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
NielsG
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 09:23 | Bericht # 101   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Tuurlijk, maar ze moeten wel verbeteren om nog 'the best' te blijven. ^_^

Bericht@ nickdierengek, Tuurlijk, maar ze moeten wel verbeteren om nog 'the best' te blijven. ^_^

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 12 Nov 2011 om 09:23
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 09:28 | Bericht # 102   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, hoe bedoel je verbeteren ??

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, hoe bedoel je verbeteren ??

nickdierengek

Toegevoegd op 12 Nov 2011 om 09:28
NielsG
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 11:00 | Bericht # 103   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

Nou, nu met die makeover. Ze moeten geen achterstallig onderhoud hebben, en blijven vernieuwen.

BerichtNou, nu met die makeover. Ze moeten geen achterstallig onderhoud hebben, en blijven vernieuwen.

Toegevoegd op 12 Nov 2011 om 11:00
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 11:49 | Bericht # 104   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, oke ja dat is waar maar achter stalig onderhoud zal blijdorp altijd hebben met de monumente,zo is bijv de apen rots achter in azie al afgesloten vanwegen dat die bijna uit elkaar viel.
binnen kort word dan de dikhuiden vleugel van de riviera hal gedaan de okapi stal en het leeuwen teras ,dit al al een deel schelen maar er blijft altijd een stukje achter stalig onder houd over in e rond om blijdorp.

die make over lukt wel maar is veel geld voor nodig]

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, oke ja dat is waar maar achter stalig onderhoud zal blijdorp altijd hebben met de monumente,zo is bijv de apen rots achter in azie al afgesloten vanwegen dat die bijna uit elkaar viel.
binnen kort word dan de dikhuiden vleugel van de riviera hal gedaan de okapi stal en het leeuwen teras ,dit al al een deel schelen maar er blijft altijd een stukje achter stalig onder houd over in e rond om blijdorp.

die make over lukt wel maar is veel geld voor nodig]

nickdierengek

Toegevoegd op 12 Nov 2011 om 11:49
NielsG
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 12:33 | Bericht # 105   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Ja, daarom. Dus ze moeten daar wel op blijven letten.

Bericht@ nickdierengek, Ja, daarom. Dus ze moeten daar wel op blijven letten.

Toegevoegd op 12 Nov 2011 om 12:33
nickdierengek
Datum: Zondag, 13 Nov 2011, 14:21 | Bericht # 106   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

vandaag naar de vrienden lezing geweest het was wel leuk marr was niet veel nieuws(de meeste dingen wist ik al)
er zitten nu 11 wasberen in het verblijf en de dieren hebben het erg naar hun zin verdere word er mischien iets verandert aan het verblijf zo zouden ze in een muur van het verblijf aan het teras (dus het hout)graag een deel glas plaatsen zodat kleine kinderen en mensen in een rolstoel ook de wasberen kunnen zien.

in de loop van de middag ga ik hier weer een paar foto's showen die ik vanochten heb gemaakt

nickdierengek
Berichtvandaag naar de vrienden lezing geweest het was wel leuk marr was niet veel nieuws(de meeste dingen wist ik al)
er zitten nu 11 wasberen in het verblijf en de dieren hebben het erg naar hun zin verdere word er mischien iets verandert aan het verblijf zo zouden ze in een muur van het verblijf aan het teras (dus het hout)graag een deel glas plaatsen zodat kleine kinderen en mensen in een rolstoel ook de wasberen kunnen zien.

in de loop van de middag ga ik hier weer een paar foto's showen die ik vanochten heb gemaakt

nickdierengek

Toegevoegd op 13 Nov 2011 om 14:21
NielsG
Datum: Zondag, 13 Nov 2011, 14:22 | Bericht # 107   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

Ok, weer leuk nieuws, ik verheug me op de foto's!

BerichtOk, weer leuk nieuws, ik verheug me op de foto's!

Toegevoegd op 13 Nov 2011 om 14:22
nickdierengek
Datum: Zondag, 13 Nov 2011, 16:01 | Bericht # 108   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

zo zoals belooft een paar foto's

we beginnen in de maleise bosrand waar het gaas van het roeskatten verblijf eraf gehaalt is en word verangen
[img][/img](hier komen dus de neushoornvogels,het hek is een stuk hoger gamaakt zodat de dieen beter konnen vliegen.

dan het azieatische moeras en de grote vliegkooi zijn nu geheel afgesloten
[img][/img](de spullen ligen er al)
[img][/img]

als je binnen kort door het azieatische moeras loopt kom je hier uit (foto genomen van af het kleine huisje naast het eiland van de baard apen
[img][/img]

de onagers gaan binne kort naar het oude girafen perk.

in de komende tijd komt er een groot bord testaan bij het oude vicuna perk waar er meer info op komt en in het nieuwe vrienden boekje die we over een week of 3 komt staan de eerst tekeningen van hoe het er van binnen uit gaat zien.

verder een klein veranderingetje bij de gorila's bij hun binnen verblijf zijn alle planten weg gehaalt er legt nu alleen zand in
[img][/img]

dit was het even

nickdierengek
Berichtzo zoals belooft een paar foto's

we beginnen in de maleise bosrand waar het gaas van het roeskatten verblijf eraf gehaalt is en word verangen
[img][/img](hier komen dus de neushoornvogels,het hek is een stuk hoger gamaakt zodat de dieen beter konnen vliegen.

dan het azieatische moeras en de grote vliegkooi zijn nu geheel afgesloten
[img][/img](de spullen ligen er al)
[img][/img]

als je binnen kort door het azieatische moeras loopt kom je hier uit (foto genomen van af het kleine huisje naast het eiland van de baard apen
[img][/img]

de onagers gaan binne kort naar het oude girafen perk.

in de komende tijd komt er een groot bord testaan bij het oude vicuna perk waar er meer info op komt en in het nieuwe vrienden boekje die we over een week of 3 komt staan de eerst tekeningen van hoe het er van binnen uit gaat zien.

verder een klein veranderingetje bij de gorila's bij hun binnen verblijf zijn alle planten weg gehaalt er legt nu alleen zand in
[img][/img]

dit was het even

nickdierengek

Toegevoegd op 13 Nov 2011 om 16:01
ZooM
Datum: Zondag, 13 Nov 2011, 16:04 | Bericht # 109   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

leuk om te zien wat ze allemaal veranderen. Ik ben er nu in totaal 5 keer geweest. Niet echt op de hoogte, zo dus weer wel!
Berichtleuk om te zien wat ze allemaal veranderen. Ik ben er nu in totaal 5 keer geweest. Niet echt op de hoogte, zo dus weer wel!

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 13 Nov 2011 om 16:04
nickdierengek
Datum: Zondag, 13 Nov 2011, 18:36 | Bericht # 110   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ ZooM, oke nouja dan houden wij jou gewoon nog beter op de hoogte zo kan je als nog alles mee maken :D

nickdierengek

Added (13 Nov 2011, 17:36)
---------------------------------------------
hier het nieuws stukje van de vrienden van blijdorp site met de neiuwtjes van de verbouwing van het aziehuis(deze weten jullie al dit heb ik julie al gezecht maar toch)
vrienden van blijdorp site

nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Zondag, 13 Nov 2011, 19:28
Bericht@ ZooM, oke nouja dan houden wij jou gewoon nog beter op de hoogte zo kan je als nog alles mee maken :D

nickdierengek

Added (13 Nov 2011, 17:36)
---------------------------------------------
hier het nieuws stukje van de vrienden van blijdorp site met de neiuwtjes van de verbouwing van het aziehuis(deze weten jullie al dit heb ik julie al gezecht maar toch)
vrienden van blijdorp site

nickdierengek

Toegevoegd op 13 Nov 2011 om 18:36
Search:

Hosted by uCoz