ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 12:56 | Bericht # 1371
mvd24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Om antwoord te geven op de nieuwe vraag van Nickdierengek: Ik zou het liefst een verbouwing zien op het huidige neushoornperk, om dit gebied geschikt te maken voor tapirs en orangs. Het is de meest voor de hand liggende keuze omdat dit vrij grote gebied straks vrij komt en midden in de huidige dierentuin ligt. De plek waar de Surinamehal zou moeten komen is op dit moment niet voor bezoekers toegankelijk. Bovendien wordt er net al een Zuid-Amerikaanse tropenhal gebouwd (Amazonica). Voor de doorsnee bezoekers zijn orang oetans ook een aansprekende soort. Dus zie ik liever als eerste een nieuw project in Azie.
nou nu breng je me in verwaring de dikhuidenvleugel renovatie staat toch fast en ik stem voor de oeran's en tapirs oeran oetangs zijn mooie dieren en zou een leuke combi zijn met de tapirs alleen ze moeten dan veel verbouwen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 17:09 | Bericht # 1374
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Nou il wil ook graag de oerangs en de tapir's bij elkaar is een leuke combi en dan zijn er is er in nederlandde 3de dierentuin de Oerang-Oetang's heeft
Even over de thomson gazelle die zijn inderdaadt te zien in burger's zoo alleen zit apart van de savanne
Foto:
Sorry voor de slecht voorbeeld maar hier is het bewijs dat ze wel in burger's zoo en zicht baar zijn Brullende Leeuwen
ik heb ook nooit gezecht dat burgers ze niet meer heeft en over die oeran oetangs ik weet dat alleen ouwehand dierenpark ze hebt een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 21:27 | Bericht # 1377
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, nee apenheul heeft ze ook bijde hebbenze borneo orangs dus ik hoop dan dat als dit plan ooit gaat worden uit gevoert de sumatraanse orangs komen dan is blijdorp de enigste in nederland met die bepaalde soort. @ Svenyboy04, ik mee mij te herineren dat ze toen uit burgers weg zijn gegaan omdat ze op hun savanne als maar schrikken en steets tegen het hek werk aan knalt .
en blijdorps savanne is rustiger en minder gevaarlijk al hebben de 2 mannetjes die blijdorp heeft nu de laaste tijd veel ruzie wara door er nu 1 appart van de groep staat .
grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Zondag, 05 Aug 2012, 21:29
ja dat komt omdat op die savanne gnoe's waterboken en niet te vergeten neushoorn's en zebra's leven die zijn meestal onrustig en giraffe's niet en in blijdorp leven ze op een perk met giraffe's en koedoe's dat is veel rustiger een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER