Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
mvd24
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 12:56 | Bericht # 1371   
mvd24 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Om antwoord te geven op de nieuwe vraag van Nickdierengek:
Ik zou het liefst een verbouwing zien op het huidige neushoornperk, om dit gebied geschikt te maken voor tapirs en orangs.
Het is de meest voor de hand liggende keuze omdat dit vrij grote gebied straks vrij komt en midden in de huidige dierentuin ligt. De plek waar de Surinamehal zou moeten komen is op dit moment niet voor bezoekers toegankelijk. Bovendien wordt er net al een Zuid-Amerikaanse tropenhal gebouwd (Amazonica). Voor de doorsnee bezoekers zijn orang oetans ook een aansprekende soort. Dus zie ik liever als eerste een nieuw project in Azie.
BerichtOm antwoord te geven op de nieuwe vraag van Nickdierengek:
Ik zou het liefst een verbouwing zien op het huidige neushoornperk, om dit gebied geschikt te maken voor tapirs en orangs.
Het is de meest voor de hand liggende keuze omdat dit vrij grote gebied straks vrij komt en midden in de huidige dierentuin ligt. De plek waar de Surinamehal zou moeten komen is op dit moment niet voor bezoekers toegankelijk. Bovendien wordt er net al een Zuid-Amerikaanse tropenhal gebouwd (Amazonica). Voor de doorsnee bezoekers zijn orang oetans ook een aansprekende soort. Dus zie ik liever als eerste een nieuw project in Azie.

Bericht getypt door - mvd24
Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 12:56
nickdierengek
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 13:23 | Bericht # 1372   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ mvd24, oke dankej wel voor je antwoord ik zet het er bij .

willen jullie allemaal ook even de vraag lezen en beantwoorden alsjeblief ?

grtj nickdierengek
Bericht@ mvd24, oke dankej wel voor je antwoord ik zet het er bij .

willen jullie allemaal ook even de vraag lezen en beantwoorden alsjeblief ?

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 13:23
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 13:59 | Bericht # 1373   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

nou nu breng je me in verwaring de dikhuidenvleugel renovatie staat toch fast
en ik stem voor de oeran's en tapirs oeran oetangs zijn mooie dieren en zou een leuke combi zijn met de tapirs
alleen ze moeten dan veel verbouwen

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtnou nu breng je me in verwaring de dikhuidenvleugel renovatie staat toch fast
en ik stem voor de oeran's en tapirs oeran oetangs zijn mooie dieren en zou een leuke combi zijn met de tapirs
alleen ze moeten dan veel verbouwen

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 13:59
Svenyboy04
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 17:09 | Bericht # 1374   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Nou il wil ook graag de oerangs en de tapir's bij elkaar is een leuke combi en dan zijn er is er in nederlandde 3de dierentuin de Oerang-Oetang's heeft :D

Even over de thomson gazelle die zijn inderdaadt te zien in burger's zoo alleen zit apart van de savanne

Foto:

Sorry voor de slecht voorbeeld maar hier is het bewijs dat ze wel in burger's zoo en zicht baar zijn ^_^

Brullende Leeuwen
BerichtNou il wil ook graag de oerangs en de tapir's bij elkaar is een leuke combi en dan zijn er is er in nederlandde 3de dierentuin de Oerang-Oetang's heeft :D

Even over de thomson gazelle die zijn inderdaadt te zien in burger's zoo alleen zit apart van de savanne

Foto:

Sorry voor de slecht voorbeeld maar hier is het bewijs dat ze wel in burger's zoo en zicht baar zijn ^_^

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 17:09
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 19:04 | Bericht # 1375   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ik heb ook nooit gezecht dat burgers ze niet meer heeft
en over die oeran oetangs ik weet dat alleen ouwehand dierenpark ze hebt

Berichtik heb ook nooit gezecht dat burgers ze niet meer heeft
en over die oeran oetangs ik weet dat alleen ouwehand dierenpark ze hebt

Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 19:04
Svenyboy04
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 19:21 | Bericht # 1376   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ legoman12324,

Ik had ook niet tegen jouw maar over het feit dat ze wel te zien zijn ^_^

Brullende Leeuwen
Bericht@ legoman12324,

Ik had ook niet tegen jouw maar over het feit dat ze wel te zien zijn ^_^

Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 19:21
nickdierengek
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 21:27 | Bericht # 1377   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, nee apenheul heeft ze ook bijde hebbenze borneo orangs dus ik hoop dan dat als dit plan ooit gaat worden uit gevoert de sumatraanse orangs komen dan is blijdorp de enigste in nederland met die bepaalde soort.
@ Svenyboy04, ik mee mij te herineren dat ze toen uit burgers weg zijn gegaan omdat ze op hun savanne als maar schrikken en steets tegen het hek werk aan knalt .

en blijdorps savanne is rustiger en minder gevaarlijk al hebben de 2 mannetjes die blijdorp heeft nu de laaste tijd veel ruzie wara door er nu 1 appart van de groep staat .

grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Zondag, 05 Aug 2012, 21:29
Bericht@ legoman12324, nee apenheul heeft ze ook bijde hebbenze borneo orangs dus ik hoop dan dat als dit plan ooit gaat worden uit gevoert de sumatraanse orangs komen dan is blijdorp de enigste in nederland met die bepaalde soort.
@ Svenyboy04, ik mee mij te herineren dat ze toen uit burgers weg zijn gegaan omdat ze op hun savanne als maar schrikken en steets tegen het hek werk aan knalt .

en blijdorps savanne is rustiger en minder gevaarlijk al hebben de 2 mannetjes die blijdorp heeft nu de laaste tijd veel ruzie wara door er nu 1 appart van de groep staat .

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 21:27
Svenyboy04
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 21:39 | Bericht # 1378   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ nickdierengek,

Nou ik ben er pas geweest en ze zaten daar maar je hebt wel gelijk bij Burger's zoo is de Savanne grooter en gevaarlijker ^_^

Brullende Leeuwen
Bericht@ nickdierengek,

Nou ik ben er pas geweest en ze zaten daar maar je hebt wel gelijk bij Burger's zoo is de Savanne grooter en gevaarlijker ^_^

Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 21:39
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Aug 2012, 22:53 | Bericht # 1379   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ja dat komt omdat op die savanne gnoe's waterboken en niet te vergeten neushoorn's en zebra's leven
die zijn meestal onrustig en giraffe's niet en in blijdorp leven ze op een perk met giraffe's en koedoe's dat is veel rustiger

Berichtja dat komt omdat op die savanne gnoe's waterboken en niet te vergeten neushoorn's en zebra's leven
die zijn meestal onrustig en giraffe's niet en in blijdorp leven ze op een perk met giraffe's en koedoe's dat is veel rustiger

Toegevoegd op 05 Aug 2012 om 22:53
mvd24
Datum: Maandag, 06 Aug 2012, 00:26 | Bericht # 1380   
mvd24 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze het in Burgers toch weer gaan proberen met de tommies op de savanne.
BerichtIk meen ergens gelezen te hebben dat ze het in Burgers toch weer gaan proberen met de tommies op de savanne.

Bericht getypt door - mvd24
Toegevoegd op 06 Aug 2012 om 00:26
Search:

Hosted by uCoz