Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
timo13
Datum: Dinsdag, 20 Nov 2012, 21:35 | Bericht # 1541   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Pff erg jammer om de riviera hal zo te zien :(

BerichtPff erg jammer om de riviera hal zo te zien :(

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 20 Nov 2012 om 21:35
nickdierengek
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 08:44 | Bericht # 1542   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, Ja helaas maar goed het eind resultaat. Zal zekker heel mooi worden.

@ KoenZoo, En naast een orang verblijf staat dus ook nog deze verblijven op hun verlang lijstje.

-Suriname hal
-nachtdierenhuis.
-nieuw wolven verblijf achter de bizons
-nieuwe okapi. Verblijf
- gibon buiten verblijf
- nieuw tapir verblijf
-een rijstvogeltjes voliere
- een eindelijke terug keer van de zwart voet pinguins .

En ga zo nog maar even door.
De vrienden sponsoort vaak de verblijven van een ton kwa kosten maar de rest moet vanuit het bedrijf even komen.

Grt nickdierengek
Bericht@ timo13, Ja helaas maar goed het eind resultaat. Zal zekker heel mooi worden.

@ KoenZoo, En naast een orang verblijf staat dus ook nog deze verblijven op hun verlang lijstje.

-Suriname hal
-nachtdierenhuis.
-nieuw wolven verblijf achter de bizons
-nieuwe okapi. Verblijf
- gibon buiten verblijf
- nieuw tapir verblijf
-een rijstvogeltjes voliere
- een eindelijke terug keer van de zwart voet pinguins .

En ga zo nog maar even door.
De vrienden sponsoort vaak de verblijven van een ton kwa kosten maar de rest moet vanuit het bedrijf even komen.

Grt nickdierengek

Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 08:44
timo13
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 10:02 | Bericht # 1543   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ nickdierengek, je vergeet dat ze ook een Jaguar verblijf willen

En ik denk dat deze verblijven snel moeten komen en de rest niet zon grote prioriteit heeft

- nieuw wolven verblijf achter de bizons
- nieuwe okapi Verblijf
- gibbon buiten verblijf
- nieuw tapir verblijf

Daarna zou dit wel leuk zijn:

- een rijstvogeltjes voliere
- een eindelijke terug keer van de zwart voet pinguïns

Maar ik twijfel of zon suriname hal of nachtdierenhuis echt iets te zal voegen als je kijkt naar de kosten hiervan
want met Amazonica erbij is er toch al heel veel overdekt

Bericht@ nickdierengek, je vergeet dat ze ook een Jaguar verblijf willen

En ik denk dat deze verblijven snel moeten komen en de rest niet zon grote prioriteit heeft

- nieuw wolven verblijf achter de bizons
- nieuwe okapi Verblijf
- gibbon buiten verblijf
- nieuw tapir verblijf

Daarna zou dit wel leuk zijn:

- een rijstvogeltjes voliere
- een eindelijke terug keer van de zwart voet pinguïns

Maar ik twijfel of zon suriname hal of nachtdierenhuis echt iets te zal voegen als je kijkt naar de kosten hiervan
want met Amazonica erbij is er toch al heel veel overdekt

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 10:02
nickdierengek
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 17:38 | Bericht # 1544   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, Kijk naar burgers zoo die heeft vrij veel grote hallen .

In Nederland is er weinig goed weer dus binnen hallen zijn altijd goed natuurlijk .

en een surinamen hal zou een hele goede publieks trekker kunnen zijn want de planing die ik daar over heb gehoord zijn geweldig.

En het Amerika deel is de enigste plek waar nog een degelijk gebouw kan worden gebouwt want in het oude deel mag dat niet van de monumenten commisie , ook is er geen plek.

een jaguar verblijf was ik vergeten ik zat al tedenken ik was wat vergeten.

van het lijstje wat dringengent nodig is is eigenlijk de enigste die echt nodig is is een nieuwe okapi verblijf nu ze het park gaan verlaten .

opzich een gibon buiten verblijf is ook niet echt nodig de 2 oudje die blijdorp heeft kunnen toch niet meer naar buiten.

ik blijf er bij maar dat is mijnmening het gehele europa deel opdoeken en australie uit brijden of madagaskar vorm geven daar.

de wolven kunnen veel beter een nieuwe plaast krijgen achter de bizons maar goed ik zou zeggen (komt nooit zo hoor maar in mijn optiek veel beter) is bizons weg wolven gewoon zoals geplant hele maal achter aan en dan bijv elanden houden met bijv bevers enzo gewoon wat uitgebrijder nord amerika mara goed.

grt nick
Bericht@ timo13, Kijk naar burgers zoo die heeft vrij veel grote hallen .

In Nederland is er weinig goed weer dus binnen hallen zijn altijd goed natuurlijk .

en een surinamen hal zou een hele goede publieks trekker kunnen zijn want de planing die ik daar over heb gehoord zijn geweldig.

En het Amerika deel is de enigste plek waar nog een degelijk gebouw kan worden gebouwt want in het oude deel mag dat niet van de monumenten commisie , ook is er geen plek.

een jaguar verblijf was ik vergeten ik zat al tedenken ik was wat vergeten.

van het lijstje wat dringengent nodig is is eigenlijk de enigste die echt nodig is is een nieuwe okapi verblijf nu ze het park gaan verlaten .

opzich een gibon buiten verblijf is ook niet echt nodig de 2 oudje die blijdorp heeft kunnen toch niet meer naar buiten.

ik blijf er bij maar dat is mijnmening het gehele europa deel opdoeken en australie uit brijden of madagaskar vorm geven daar.

de wolven kunnen veel beter een nieuwe plaast krijgen achter de bizons maar goed ik zou zeggen (komt nooit zo hoor maar in mijn optiek veel beter) is bizons weg wolven gewoon zoals geplant hele maal achter aan en dan bijv elanden houden met bijv bevers enzo gewoon wat uitgebrijder nord amerika mara goed.

grt nick

Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 17:38
Svenyboy04
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 17:48 | Bericht # 1545   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Verzorger

@ nickdierengek,

Dat van een uitgebrijder amirka vindt ik een goed idee en inderdaad het europa gebeidt is niet mee zoals het geweest is.
Als ik me goed kan indenken is dat daar alleen nog wat uilen enzo zaten.
De wolven kunnen beter een plek krijgen bij amrika.
en dan komt er weer ruimte over voor een nouwe gebeid namelijk Australie uitbeiden en madagascar er bij maken.

Groetjes

Sven ^_^

Brullende Leeuwen
Bericht@ nickdierengek,

Dat van een uitgebrijder amirka vindt ik een goed idee en inderdaad het europa gebeidt is niet mee zoals het geweest is.
Als ik me goed kan indenken is dat daar alleen nog wat uilen enzo zaten.
De wolven kunnen beter een plek krijgen bij amrika.
en dan komt er weer ruimte over voor een nouwe gebeid namelijk Australie uitbeiden en madagascar er bij maken.

Groetjes

Sven ^_^

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 17:48
legoman12324
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 17:56 | Bericht # 1546   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ nickdierengek, oke
waar komt dit idee van een jaguar nu vandaan
en in mijn opzicht geef ik je gelijk europa opdoeken wand zeg nu zelf
en zijn alleen wolfen, rendieren en uilen meer niet en dit deel word snel niet opgemerkt

en ik zou die ara en amrika vliegkooi platgooien ik vind het zonden van de ruimte maarja
en ik vind kwa prioriteiten lijst

nieuwe okapi Verblijf
renovatie van de rivierahal

en wat nu met de uitbreiding van het olifanten buitenverblijf
en nog wat hoe is het kwa het nieuwe stokstaartje dan

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ nickdierengek, oke
waar komt dit idee van een jaguar nu vandaan
en in mijn opzicht geef ik je gelijk europa opdoeken wand zeg nu zelf
en zijn alleen wolfen, rendieren en uilen meer niet en dit deel word snel niet opgemerkt

en ik zou die ara en amrika vliegkooi platgooien ik vind het zonden van de ruimte maarja
en ik vind kwa prioriteiten lijst

nieuwe okapi Verblijf

en wat nu met de uitbreiding van het olifanten buitenverblijf
en nog wat hoe is het kwa het nieuwe stokstaartje dan

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 17:56
nickdierengek
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 18:09 | Bericht # 1547   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Svenyboy04, europa was altijd erg leuk tot dat de europeese wilde kat weg ging ,de otters verhuisde naar azie ,de oehoe voliere weg moest door de monumenten cmmisie.

van de 5 europeese soorten die ze hadden zijn er nog 2 over de wolven en rendieren(de laaste zou je ook een plaast in amerika kunnen geven)

grt nickdierengek

Added (21 Nov 2012, 17:09)
---------------------------------------------
@ legoman12324, het plan voor jaguars s ontstaan toen het nachtdieren deel nog aan amazonica kwam dan zouden ze tegen het nachtdieren gebouw hun verblijf krijgn.

het ara ibis verblijf is best een leuk verblijf maar niet voor voorgoed het is voor mijn gevol een leuk invuling van de ruimte tot dat er iets anders kan komen.(net als het manne wolven verblijf)

het uitbrijden van het olifanten buiten perk is nog steets ene plan maar niet echt een plan wat snel zal worden uit gevoert.
het plan is ontstaan door dat de momumenten commisie vond dat he oude laan ( zoals dat werd genoemt ) terug moest komen.
de lange weg is weg gehaalt toen de olifanten daar kwamen.
dit plan kost enkelt enkel miljoenen .

ja ik kan geen pijl trekken op het nieuwe stokstaardjes verblijf het bord is al enkel maanden niet bij gehouden dus hoever ze nu zijn met sparen ik heb werkelijk geen idee.

grt nickdierengek

Bericht@ Svenyboy04, europa was altijd erg leuk tot dat de europeese wilde kat weg ging ,de otters verhuisde naar azie ,de oehoe voliere weg moest door de monumenten cmmisie.

van de 5 europeese soorten die ze hadden zijn er nog 2 over de wolven en rendieren(de laaste zou je ook een plaast in amerika kunnen geven)

grt nickdierengek

Added (21 Nov 2012, 17:09)
---------------------------------------------
@ legoman12324, het plan voor jaguars s ontstaan toen het nachtdieren deel nog aan amazonica kwam dan zouden ze tegen het nachtdieren gebouw hun verblijf krijgn.

het ara ibis verblijf is best een leuk verblijf maar niet voor voorgoed het is voor mijn gevol een leuk invuling van de ruimte tot dat er iets anders kan komen.(net als het manne wolven verblijf)

het uitbrijden van het olifanten buiten perk is nog steets ene plan maar niet echt een plan wat snel zal worden uit gevoert.
het plan is ontstaan door dat de momumenten commisie vond dat he oude laan ( zoals dat werd genoemt ) terug moest komen.
de lange weg is weg gehaalt toen de olifanten daar kwamen.
dit plan kost enkelt enkel miljoenen .

ja ik kan geen pijl trekken op het nieuwe stokstaardjes verblijf het bord is al enkel maanden niet bij gehouden dus hoever ze nu zijn met sparen ik heb werkelijk geen idee.

grt nickdierengek

Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 18:09
legoman12324
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 18:30 | Bericht # 1548   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, oke maar ik vind dat nieuw stokstaartje's verblijf ook niet iets wat nu gebouwt hoeft te worden
ze hebben het goed in de krokodilen rivier

en ik denk dat je de oude papagaaien laan bedoeld
oke dus het verblijf van de manewolfen en ara's, ibis verblijf gewoon een leuke inveuling nou zonden van het geld
en hoe staat het met olika en eric is er al love in the air

en de diergaarde moet gewoon keuzes maken ik vind dat kwa alle projecten dit preoritijd hebt

verbouwing okapi verblijf naar leeuwen verblijf
amazonica afmaken

Bericht@ nickdierengek, oke maar ik vind dat nieuw stokstaartje's verblijf ook niet iets wat nu gebouwt hoeft te worden
ze hebben het goed in de krokodilen rivier

en ik denk dat je de oude papagaaien laan bedoeld
oke dus het verblijf van de manewolfen en ara's, ibis verblijf gewoon een leuke inveuling nou zonden van het geld
en hoe staat het met olika en eric is er al love in the air

en de diergaarde moet gewoon keuzes maken ik vind dat kwa alle projecten dit preoritijd hebt

verbouwing okapi verblijf naar leeuwen verblijf
amazonica afmaken

Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 18:30
nickdierengek
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 18:45 | Bericht # 1549   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, ik vind het een leuke in vuling op de manne wolven na dan.

tussen olica en eric is er wel liefde maannnog geen paring.

het is geen parings seizoen meer dus pas volgend jaar zal de liefde echt weer het sterkst zijn.

blijdorp heeft zo veel plannen dat het nooit allemaal zal worden uit gevoert natuurlijk .

met jou prioriteiten ben ik het zekker eens maar ik zie nog wel wat projectjes in het verschiet leggen voor 2013/2014.

tevens komt er tussens de poedoe's en de spoor baan nog een grote vloliere voor vogels en zuid amerikaanse apen.

dit plan moet tussen 2013 en begin 2015 opgevelert zijn ( ruime tijd om geld er voor te kunnen werven)

dit plan staat vast dus is het al bijna geheel zekker.

grt nickdiere gek
Bericht@ legoman12324, ik vind het een leuke in vuling op de manne wolven na dan.

tussen olica en eric is er wel liefde maannnog geen paring.

het is geen parings seizoen meer dus pas volgend jaar zal de liefde echt weer het sterkst zijn.

blijdorp heeft zo veel plannen dat het nooit allemaal zal worden uit gevoert natuurlijk .

met jou prioriteiten ben ik het zekker eens maar ik zie nog wel wat projectjes in het verschiet leggen voor 2013/2014.

tevens komt er tussens de poedoe's en de spoor baan nog een grote vloliere voor vogels en zuid amerikaanse apen.

dit plan moet tussen 2013 en begin 2015 opgevelert zijn ( ruime tijd om geld er voor te kunnen werven)

dit plan staat vast dus is het al bijna geheel zekker.

grt nickdiere gek

Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 18:45
legoman12324
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 18:48 | Bericht # 1550   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, zijn er nou ook dieren die het oceanium gedeelten verlaten
voor verbouwingen en renovatie

Bericht@ nickdierengek, zijn er nou ook dieren die het oceanium gedeelten verlaten
voor verbouwingen en renovatie

Toegevoegd op 21 Nov 2012 om 18:48
Search:

Hosted by uCoz