ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 22:34 | Bericht # 165
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja die is al een maand of 3 gesloten maar dat wouden ze al voor alle bezuinigingen,deze rots is een soort van doorn in het oog van blijdorp(het is uit gerekend dat de renovatie bijna 4 miljoen gaat kosten ,dat heeft blijdorp niet dus dan maar zo)
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 22:38 | Bericht # 167
1
Onderdirecteur
@ timo13, ja dat moet denk ik wel. azie is een deel wat heel mooi is maar nu zijn problemen heeft omdat bijv de vleermuizengrot,het azieatische moeras en de vliegkooi al meer dan 20 jaar er staat en nu dus zijn tijd wel heeft gehad.
ik snap alleen de reden niet waarom ze de grot willen sluiten er zitten echt haast geen kosten aan ,het is daar donker (wat de bedoeling is natuurlijk) dus geen energie kosten
nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Woensdag, 16 Nov 2011, 22:39
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 22:47 | Bericht # 169
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, nee dat denk ik niet er is geen geld voor om iets geheel nieuws tebouwen op een plek waar een gebouw staat wat nog volgens mijn nog goed in staat is,het is natuurlijk een leuk gebouw maar zit wel weg gestopt tussen an dat hogen bamboe . maar mischien als de nieuwe vliegkooi er staat en al het hoge ouden bamboe weg word gehaalt en er nieuwe kleine bamboeword geplant zal er meer zicht op komt ,zo zullen meer mensen het zien. als het natuurlijk nog open blijf