ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 21:22 | Bericht # 141
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, nee oke ik had ergens gelezen dat het echt tussen de groepjes lag maar ik dacht zelf ookal alleen aan irma en douanita, ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken maar dat komt wel goed denk ik
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 08:52 | Bericht # 143
1
Onderdirecteur
ja alles komt wel goed,als het moet moet het .
ik ga komende vrijdag waarscheinlijk weer dan maak ik foto's,licht er aan of ik niet voor school hoeft tedoen ik ga jullie zo veel mogenlijk laten mee maken van de bouw van de nieuwe verblijven en de renoivatie
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 18:50 | Bericht # 146
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, denk je dat de leeuwen dan nog wel naar buiten zullen komen voor het winterseizoen? of kunnen ze daar gewoon tegen?? (misschein een domme vraag maar vroeg me het gewoon even af )
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 19:40 | Bericht # 147
1
Onderdirecteur
@ timo13, nou waarschijnlijk zullen ze pas rond februari naar uiten gaan,ze zijn nu net 2 dagen oude over een week of 4 zullen ze pas echt een beetje lopen en dan moeten ze nog groter worden en dan kunnen ze pas echt naar buiten. de anderen leeuwen zijn gewoon buiten.