Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
nickdierengek
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 08:58 | Bericht # 131   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, dat is nog niet bekend maar het is ook een plan wat waarscheinlijk nog jaren kan duuren , het oceanium vergt steetds meer onderhoud dus in de komende jaren zal er vast wel nog veel veranderen.
ze zijn nu een stukje onderhoud aan het plegen in de zee van cortes dat word de vloer op nieuwe gelegt en er zal nog wel wat veranderen in de komende tijd .

we zien het wel het is iedergeval een plan wat de komende tijd nog in de koelkast zal staan

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, dat is nog niet bekend maar het is ook een plan wat waarscheinlijk nog jaren kan duuren , het oceanium vergt steetds meer onderhoud dus in de komende jaren zal er vast wel nog veel veranderen.
ze zijn nu een stukje onderhoud aan het plegen in de zee van cortes dat word de vloer op nieuwe gelegt en er zal nog wel wat veranderen in de komende tijd .

we zien het wel het is iedergeval een plan wat de komende tijd nog in de koelkast zal staan

nickdierengek

Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 08:58
NielsG
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 20:11 | Bericht # 132   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Ok, bedankt voor de info!

Bericht@ nickdierengek, Ok, bedankt voor de info!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 20:11
nickdierengek
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 20:18 | Bericht # 133   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, Alsjeblieft daar is deze topic voor je kunt alles over blijdorp vragen en showen als je foto's of nieuwtjes heb

Nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, Alsjeblieft daar is deze topic voor je kunt alles over blijdorp vragen en showen als je foto's of nieuwtjes heb

Nickdierengek

Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 20:18
NielsG
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 20:33 | Bericht # 134   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Ok, maar dat kan toch ook in het Blijdorp-topic in dierenruin-informatie?!

Bericht@ nickdierengek, Ok, maar dat kan toch ook in het Blijdorp-topic in dierenruin-informatie?!

Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 20:33
nickdierengek
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 20:37 | Bericht # 135   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, Ja dat kan natuurlijk ook maar. Dus ook hier.
Ik bedoel eigenlijk meer dat als je een vraag heb van een bouw project. Ofze kan jer er natuurlijk ook foto's bij zetten.

En in deze topic krijg je ook meteen antwoord van iemand die enoorm veel weet van blijdorp en vaak met verzorgers en directeur praat,en dit is ook een topic waar er geen geruchten in de ronte gaan die niet waar zijn.
en dus aleen gebazeert op feiten

Nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 14 Nov 2011, 20:39
Bericht@ NielsGuchelaar, Ja dat kan natuurlijk ook maar. Dus ook hier.
Ik bedoel eigenlijk meer dat als je een vraag heb van een bouw project. Ofze kan jer er natuurlijk ook foto's bij zetten.

En in deze topic krijg je ook meteen antwoord van iemand die enoorm veel weet van blijdorp en vaak met verzorgers en directeur praat,en dit is ook een topic waar er geen geruchten in de ronte gaan die niet waar zijn.
en dus aleen gebazeert op feiten

Nickdierengek

Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 20:37
timo13
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 20:53 | Bericht # 136   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

met die olifanten verhuizing he

als het echt om ruizie's gaat waarom gaat Trong Nhi (andere dochter douanita) dan ook niet
die ligt dan toch ook niet goed in de groep?

dan denk ik toch dat het komt door dat te kleine verblijf ;)

Berichtmet die olifanten verhuizing he

als het echt om ruizie's gaat waarom gaat Trong Nhi (andere dochter douanita) dan ook niet
die ligt dan toch ook niet goed in de groep?

dan denk ik toch dat het komt door dat te kleine verblijf ;)

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 20:53
nickdierengek
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 137   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, ja er is ruzie tusssen douanita en irma dus de 2 oudere dieren de lijders dus,trong nhi en banka zijn nog jong en zijn nu nog goed bevriend als zij in de komende jaren ook 2 of 3 jongen hebben en er dus een strijd komt van welke groep (dus groep trong nhi of banka)er nou de baas is .
dit is dus aan de gang tussen douanita en irma ,de verzorgers hebben gekozen voor groep irma om te blijven en dus om groep douanita weg toen naar een nieuw verblijf in praag.

en dan in de komende jaren zien ze wel weer verder welke groep dan weer weg gaat of blijft(in emmen moeten ze dat toch ook een keer gaan doen want anders krijg je veel meer gevallen van olifanten in een gracht ,als ze ruzie hebben duwen ze erg hard dus dan gebeurt het dus wel is dat er een valt zo kom je wel van je olifanten af ze mogen er namelijk eigenlijk maar 6 houden en ze hebben er 15 )

nickdierengek
Bericht@ timo13, ja er is ruzie tusssen douanita en irma dus de 2 oudere dieren de lijders dus,trong nhi en banka zijn nog jong en zijn nu nog goed bevriend als zij in de komende jaren ook 2 of 3 jongen hebben en er dus een strijd komt van welke groep (dus groep trong nhi of banka)er nou de baas is .
dit is dus aan de gang tussen douanita en irma ,de verzorgers hebben gekozen voor groep irma om te blijven en dus om groep douanita weg toen naar een nieuw verblijf in praag.

en dan in de komende jaren zien ze wel weer verder welke groep dan weer weg gaat of blijft(in emmen moeten ze dat toch ook een keer gaan doen want anders krijg je veel meer gevallen van olifanten in een gracht ,als ze ruzie hebben duwen ze erg hard dus dan gebeurt het dus wel is dat er een valt zo kom je wel van je olifanten af ze mogen er namelijk eigenlijk maar 6 houden en ze hebben er 15 )

nickdierengek

Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 21:09
timo13
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 21:16 | Bericht # 138   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ nickdierengek, ja ik vind dat er in emmen TE veel olifanten zitten
maar ik bedoel waarom houden ze dan Trong Nhi of zit die niet in groep douanita, jawel toch?

Bericht@ nickdierengek, ja ik vind dat er in emmen TE veel olifanten zitten
maar ik bedoel waarom houden ze dan Trong Nhi of zit die niet in groep douanita, jawel toch?

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 21:16
NielsG
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 21:18 | Bericht # 139   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Ja, oke. Ik vind dit ook een heel fijn topic!

Bericht@ nickdierengek, Ja, oke. Ik vind dit ook een heel fijn topic!

Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 21:18
nickdierengek
Datum: Maandag, 14 Nov 2011, 21:20 | Bericht # 140   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, die hoord wel in de groep van douanita maar tonya is jong en die moet dus mee maar trong nhi blijft vanwegen dat die geen ruzie heeeft met de rest en nog jong is en je er dus nog veel mee kan fokken net als met banka .
en verder dus blijft irma en faya blijven ook gewoon samen met timber en nu dus bekende trong nhi en banka.
de ruzie is dus aleen met irma en douanita daar hebben de rest niks mee temaken.

nickdierengek
Bericht@ timo13, die hoord wel in de groep van douanita maar tonya is jong en die moet dus mee maar trong nhi blijft vanwegen dat die geen ruzie heeeft met de rest en nog jong is en je er dus nog veel mee kan fokken net als met banka .
en verder dus blijft irma en faya blijven ook gewoon samen met timber en nu dus bekende trong nhi en banka.
de ruzie is dus aleen met irma en douanita daar hebben de rest niks mee temaken.

nickdierengek

Toegevoegd op 14 Nov 2011 om 21:20
Search:

Hosted by uCoz