Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
nickdierengek
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 20:35 | Bericht # 151   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, alsblieft ,dat is natuurlijk ook mijn ding in deze topic.

zo blijft iedereen op de hoogte

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, alsblieft ,dat is natuurlijk ook mijn ding in deze topic.

zo blijft iedereen op de hoogte

nickdierengek

Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 20:35
timo13
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 20:36 | Bericht # 152   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

ja bedankt man :D maar ik bedoelde algemeen "de winter" ofdat de leeuwen dan buiten zijn
was vanplan de wintervakantie te gaan maar zou echt niet weten of er veel dieren dan nog gewoon buiten zijn
of ze binnen te bewonderen zijn?

Berichtja bedankt man :D maar ik bedoelde algemeen "de winter" ofdat de leeuwen dan buiten zijn
was vanplan de wintervakantie te gaan maar zou echt niet weten of er veel dieren dan nog gewoon buiten zijn
of ze binnen te bewonderen zijn?

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 20:36
NielsG
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 20:36 | Bericht # 153   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Ja, maar toch fijn dat je dat doet. :D

Bericht@ nickdierengek, Ja, maar toch fijn dat je dat doet. :D

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 20:36
nickdierengek
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 22:16 | Bericht # 154   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, ja dat hangt er een beetje af van hoe hetweer is is het niet tekoud en sneeuwt het neit dan is bijna alle zo goed als buiten ,sneeuwt het dan gaat een groot deel niet naar buiten.
op het weer kan je niet op aan het is dus afwachten,maar als het echt gaat sneeuwen in de kerst vakantie dan is het nog gezelig in blijdorp met alle lichtjes en de kraampjes en de binnen gedeeltes.
de midwinterzoo is ondanks het weer altijd heel leuk.
blijdorp heeft natuurlijk de mooie binnen delen taman indha en het oceanium en de riviera hal de krokendillen rivier en vanaf 2013 dus de nieuwe vlinder en nacht dieren kas.

@ NielsGuchelaar, geen probleem ik vind het zelf ook erg leuk om over blijdorp tepraten :D

nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Dinsdag, 15 Nov 2011, 22:18
Bericht@ timo13, ja dat hangt er een beetje af van hoe hetweer is is het niet tekoud en sneeuwt het neit dan is bijna alle zo goed als buiten ,sneeuwt het dan gaat een groot deel niet naar buiten.
op het weer kan je niet op aan het is dus afwachten,maar als het echt gaat sneeuwen in de kerst vakantie dan is het nog gezelig in blijdorp met alle lichtjes en de kraampjes en de binnen gedeeltes.
de midwinterzoo is ondanks het weer altijd heel leuk.
blijdorp heeft natuurlijk de mooie binnen delen taman indha en het oceanium en de riviera hal de krokendillen rivier en vanaf 2013 dus de nieuwe vlinder en nacht dieren kas.

@ NielsGuchelaar, geen probleem ik vind het zelf ook erg leuk om over blijdorp tepraten :D

nickdierengek

Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 22:16
NielsG
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 22:26 | Bericht # 155   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Maar zijn er al nieuwe bouwtekeningen van Amazonia?

Bericht@ nickdierengek, Maar zijn er al nieuwe bouwtekeningen van Amazonia?

Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 22:26
nickdierengek
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 22:32 | Bericht # 156   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, nee nu nog niet ,er komt binnen kort een bord testaan in blijdorp met als het goed is meer info en ik krijg in de komende 2 of 3 weken het nieuwe vrienden boekje binnen waar alle tekeningen in staan .
daar van zal ik dan wel foto's maken en die dan natuurlijk hier showen.

maar de plaane worden mooi :D

verder heb ik nog eens lopen na denken naast de nieuwe vlinder kas komt nog een verblijf maar voor wat voor dier weeten ze nog niet ,ik hoop natuurlijk op de mieren eter maar het kunnen ook neusbeertjes zijn of iets voor de pinche aapjes die nu nog overal in de rivierahal zitten??

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, nee nu nog niet ,er komt binnen kort een bord testaan in blijdorp met als het goed is meer info en ik krijg in de komende 2 of 3 weken het nieuwe vrienden boekje binnen waar alle tekeningen in staan .
daar van zal ik dan wel foto's maken en die dan natuurlijk hier showen.

maar de plaane worden mooi :D

verder heb ik nog eens lopen na denken naast de nieuwe vlinder kas komt nog een verblijf maar voor wat voor dier weeten ze nog niet ,ik hoop natuurlijk op de mieren eter maar het kunnen ook neusbeertjes zijn of iets voor de pinche aapjes die nu nog overal in de rivierahal zitten??

nickdierengek

Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 22:32
NielsG
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 22:38 | Bericht # 157   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Ok, verheug me op de foto's!

Bericht@ nickdierengek, Ok, verheug me op de foto's!

Toegevoegd op 15 Nov 2011 om 22:38
nickdierengek
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 11:23 | Bericht # 158   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar,ja ik verheug me er ook op ,ben vooral ook benieuwt hoe het nachtdieren deel er uit ziet

Nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar,ja ik verheug me er ook op ,ben vooral ook benieuwt hoe het nachtdieren deel er uit ziet

Nickdierengek

Toegevoegd op 16 Nov 2011 om 11:23
NielsG
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 12:10 | Bericht # 159   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Ja, ik ook. Maar ik heb geduld....

Bericht@ nickdierengek, Ja, ik ook. Maar ik heb geduld....

Toegevoegd op 16 Nov 2011 om 12:10
nickdierengek
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 21:08 | Bericht # 160   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ik las net pas de havenloods(een krant in het centrum)
daar in stond natuurlijk dat de gemeente dan de 3 ton geeft maar er zullen meer dingen worden gedaan in blijdorp hier de zzinnen zoals ze in de krand staan :'omdit gat van 5 ton op tevangen wil diergaarde een andere cao voor haar personeel opstellen en investeren in energiebesparende oplosingen zoals bijv windmolens of zonnepanelen.verder zal de vleermuizengrot worden gesloten en zal de diergaarde sneller besluiten om dieren ergens anders onder te brengen.'

de zin dat de vleermuizengrot word gesloten vind ikecht schokend ,zoveel kost het niet o dit teonderhouden er is haast geen energie rekening en het ziet er verder nog goed uit.
dit zou ik wel erg jammer als het dicht gaat want het is toch een stukje azie (alleen zit het wel op een plek waar verder niet veel tezien is alleen het naast gelegen vliegkooi.

ik hoop dat ze zich bedenken

nickdierengek
Berichtik las net pas de havenloods(een krant in het centrum)
daar in stond natuurlijk dat de gemeente dan de 3 ton geeft maar er zullen meer dingen worden gedaan in blijdorp hier de zzinnen zoals ze in de krand staan :'omdit gat van 5 ton op tevangen wil diergaarde een andere cao voor haar personeel opstellen en investeren in energiebesparende oplosingen zoals bijv windmolens of zonnepanelen.verder zal de vleermuizengrot worden gesloten en zal de diergaarde sneller besluiten om dieren ergens anders onder te brengen.'

de zin dat de vleermuizengrot word gesloten vind ikecht schokend ,zoveel kost het niet o dit teonderhouden er is haast geen energie rekening en het ziet er verder nog goed uit.
dit zou ik wel erg jammer als het dicht gaat want het is toch een stukje azie (alleen zit het wel op een plek waar verder niet veel tezien is alleen het naast gelegen vliegkooi.

ik hoop dat ze zich bedenken

nickdierengek

Toegevoegd op 16 Nov 2011 om 21:08
Search:

Hosted by uCoz