Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven . voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten. de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Bericht WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven . voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten. de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 17:09 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ nickdierengek , Ok, ik verheug me al op de nieuwe foto's!
Bericht @ nickdierengek , Ok, ik verheug me al op de nieuwe foto's!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 17:09
IK
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 17:24 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik ook! Ik ben vanavond zeker online om te kijken! Vernon
Bericht Ik ook! Ik ben vanavond zeker online om te kijken! Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 17:24
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 19:14 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er mooi uit! Goede foto's
Bericht Ziet er mooi uit! Goede foto's Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 19:14
nickdierengek
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 19:40 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , dankje wel,dit doe ik dus ook als ik even een uurtje ga iedere week nickdierengek
Bericht @ NielsGuchelaar , dankje wel,dit doe ik dus ook als ik even een uurtje ga iedere week nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 19:40
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 19:48 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik woon niet zo dichtbij omdat te doen, en ik ben nog maar 12
Bericht Ik woon niet zo dichtbij omdat te doen, en ik ben nog maar 12 Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 19:48
nickdierengek
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 19:50 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , oke ik dacht dat je ouder was ?? nouja . ja ik woon ongevver tien minuten er van af (ik woon in het centrum) dus als ik een keer vroeg klaar ben van school ga ik altijd even ontspannen in blijdorp nickdierengek
Bericht @ NielsGuchelaar , oke ik dacht dat je ouder was ?? nouja . ja ik woon ongevver tien minuten er van af (ik woon in het centrum) dus als ik een keer vroeg klaar ben van school ga ik altijd even ontspannen in blijdorp nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 19:50
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 19:55 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ nickdierengek , Je bent toch 3 jaartjes ouder, maar ik woon in Gouda, dus even uit school kan niet.
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Woensdag, 09 Nov 2011, 19:55
Bericht @ nickdierengek , Je bent toch 3 jaartjes ouder, maar ik woon in Gouda, dus even uit school kan niet. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 19:55
nickdierengek
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 19:59 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , ja dat klopt ,ja dat word moeilijk even van uit gouda naar blijdorp van uit school hahah nickdierengek
Bericht @ NielsGuchelaar , ja dat klopt ,ja dat word moeilijk even van uit gouda naar blijdorp van uit school hahah nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 19:59
timo13
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 20:00 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ziet er leuk uit vooral dat prins alfred hert hahahaaha wouw dat ik ook zo dicht bij een dierentuin woonde
Bericht ziet er leuk uit vooral dat prins alfred hert hahahaaha wouw dat ik ook zo dicht bij een dierentuin woonde Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 20:00