ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 20:28 | Bericht # 63
1
Onderdirecteur
@ timo13, nee nog niet ,ik gA pas zondag weer als ik naar de vergadering ga. las ik zondag ga zal ik proberen een foto temaken ik kon vandaag niet en morgen en vrijdag ook niet (morgen doen wij bij ons op school een 24 uur marathon voor geld in te zamelen voor dance for life,ik en een docent hebben de marathon georganiseert, mischien komt rijnmond en hard van nederland ook )dus heb het erg druk op school ik was al blij dat ik maandag kom.
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 20:48 | Bericht # 68
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja blijdorp is dat zeker voor al door de weeks op maandag dan is het lekkerrustig ja die foto's is niet zo'n probleem het is een kleine moeite om het even te posten.
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 21:59 | Bericht # 70
1
Onderdirecteur
@ nickdierengek, ik zou je eerlijk zegen wij hebben geen huis werk,nee wij krijgen bepaalde opdrachten die moet af in de les heb je dat neit is dat huis werk. en soms meoten we even leren voor een toets maar dat is geen probleem